اکثر کارگران هنوز مشکل رمز عبور دارند. چگونه آنها را به ذخیره امن تر برسانیم.

[ad_1]

کارگران شما مشکل رمز عبور دارند. این یک مشکل قدیمی است اما خطرات آن بیشتر می شود.

گزارشی که اخیراً توسط Mobile Mentor مستقر در نیوزلند، یک شرکت فناوری اطلاعات و خدمات ارائه شده است، نشان می‌دهد که کارمندان گذرواژه‌های خود را به خوبی مدیریت نمی‌کنند: تنها 31 درصد از افراد مورد بررسی از ابزار مدیریت رمز عبور استفاده می‌کنند. این گزارش توسط مرکز سینتیک نسلی، یک شرکت تحقیقاتی مستقر در آستین انجام شده است.

کارگران از روش های دیگری برای پیگیری رمزهای عبور خود استفاده می کنند. متاسفانه، آنها بسیار امن نیستند. بر اساس گزارش منتور موبایل مستقر در نیوزلند، 29 درصد از مردم با یادداشت کردن رمزهای عبور خود در یک مجله، 29 درصد از مردم آن را با یادداشت کردن رمزهای عبور خود در یک مجله حفظ می کنند، در حالی که 24 درصد رمزهای عبور خود را در برنامه یادداشت های تلفن همراه خود ثبت می کنند. در این تحقیق 1500 نفر – 1000 نفر در ایالات متحده و 500 نفر در استرالیا – در بخش های مراقبت های بهداشتی، آموزشی، دولتی یا خدمات مالی مورد بررسی قرار گرفتند.

ذخیره رمزهای عبور ایمن می تواند از سردردهای آینده مانند سرقت هویت، نقض اطلاعات یا ضررهای مالی جلوگیری کند. حمله روسیه به اوکراین در هفته گذشته، خطر افزایش حملات سایبری علیه مشاغل را برجسته کرد. رویترز گزارش‌ها حاکی از آن است که بانک‌های آمریکایی در حال آماده‌سازی برای حملات سایبری به دنبال تحریم‌هایی که کشورهای غربی علیه روسیه اعمال کردند، هستند. و Nvidia مستقر در سانتا کلارا، کالیفرنیا، سازنده تراشه، روز جمعه گفت که در حال بررسی یک حادثه امنیت سایبری است.

اما همه کسب و کارها بهترین آداب رمز عبور را رعایت نمی کنند.

شرکت امنیت دیجیتال Nordpass با محققان مستقل برای بررسی بیش از 15.6 میلیون نقضی که در 500 شرکت Fortune انجام شده بود، کار کرد. نتایج؟ کلمه “گذرواژه” یکی از محبوب ترین رمزهای عبور در بین تمام صنایع – و برای چندین دهه بوده است.

Nordpass اخیراً مطالعه ای در مقیاس کوچک انجام داده است که نشان می دهد برخی از مشاغل کوچک و متوسط ​​حتی رمزهای عبور را در اسناد Word و Excel ذخیره می کنند. جرالد کاسولیس، رئیس بخش تجاری و عملیات کانال در NordPass می‌گوید: هشدار اسپویلر: با توجه به نگرانی‌های امنیتی، این یک تاکتیک نابخردانه است.

Kasulis می‌گوید: «در نهایت وقتی رمزهای عبور خود را برای مثال در یک سند Word ذخیره می‌کنید، یک سند رمزگذاری شده نیست. او می افزاید: «بنابراین دسترسی به آن سند برای هر کسی آسان است» و به عنوان نمونه به حملات فیشینگ اشاره می کند.

رمزهای عبور ممکن است دردسرساز باشند، اما یک مانع ضروری هستند. بنابراین آخرین توصیه برای پیگیری مجموعه ای از رمزهای عبور دائما در حال چرخش چیست؟

شرکت نرم افزاری مستقر در Tempe در آریزونا، NortonLifeLock، مدیران رمز عبور مرورگر یا برنامه های مدیریت رمز عبور را برای ذخیره ایمن رمزهای عبور توصیه می کند. بسیاری از مرورگرهای اینترنتی مانند Google Chrome یا Safari ویژگی های مدیریت رمز عبور را ارائه می دهند، اگرچه یک اشکال این است که چنین ابزاری مختص مرورگر است.

بر اساس گزارش CGK و Mobile Mentor، کارفرمایان باید یا بدون رمز عبور اقدام کنند و سایر اقدامات احراز هویت (سلام، بیومتریک) را دنبال کنند یا ابزار مدیریت رمز عبور را در اختیار کارگران قرار دهند. محافظت از رمز عبور ممکن است مشکل جدیدی نباشد، اما اکثر حملات سایبری ناشی از رمزهای عبور در معرض خطر است. از آنجایی که خطرات سایبری هر روز تهدیدات جدیدی را ایجاد می کند، مشاغلی که از رمزهای عبور استفاده می کنند باید امنیت آنها را دوچندان کنند.

[ad_2]