اهمیت در حال ظهور سلامت مالی

[ad_1]

در نوشتن در مورد خروج داوطلبانه حدود 41 میلیون کارمند از نیروی کار ایالات متحده بین آوریل سال گذشته تا ژانویه سال جاری، همانطور که توسط اداره آمار کار ایالات متحده گزارش شده است، برای بسیاری از افراد، آنچه قبل از این “استعفای بزرگ” بوده است، ارائه کرده ام. “در واقع یک “تحقیق بزرگ” بود – که جایگزین بهتری برای کاری که هر روز وقت خود را صرف آن می‌کردند باید در جایی وجود داشت. مطمئناً هیچ چیز انگیزه ای برای این خروج جمعی وجود نداشت. اما هر چه بیشتر در مورد انگیزه های پشت “ترک بزرگ” یاد می گیریم، مفهوم سلامت مالی بیشتر مطرح می شود.

مطالعه ای توسط Betterment for Business بر روی 1000 کارمند تمام وقت نشان داد که کارگران امروزی تاکید بیشتری بر سلامت مالی به عنوان یک مزیت در محل کار دارند. شاید بتوان سلامت مالی را معادل پولی سلامت جسمانی دانست. این یک وضعیت رفاه مالی کلی است که با کنترل امور مالی روزانه، آگاهی از اینکه پس‌اندازهای نقدی برای پوشش بیشتر موارد اضطراری کافی است، و اطمینان از اینکه برنامه‌های بازنشستگی بلندمدت در مسیر دستیابی به اهداف هستند، مشخص می‌شود. . برای بیشتر، این به معنای نگه داشتن بدهی به حداقل یا، در بدترین حالت، سطوح قابل مدیریت به عنوان درصدی از کل درآمد خانوار است. همه‌گیری کووید-19 باعث شد که اکثر کارگران، جوان و پیر، سلامت مالی خود را دوباره ارزیابی کنند و بسیاری از آنها به گونه‌ای متفاوت فکر کنند – نه تنها در مورد امور مالی شخصی خود، بلکه در مورد نقشی که کارفرمایانشان می‌توانند و باید در آنها ایفا کنند.

65 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفتند که اکنون انتظار دارند کارفرمایشان حمایت مالی بیشتری نسبت به قبل از همه گیری ارائه دهد. شرکت‌هایی که به این روند رو به رشد توجه می‌کنند، نه تنها شرکای ارزشمند خود را حفظ می‌کنند، بلکه کسانی را نیز جذب می‌کنند که در جستجوی مزایای بهتری از این نوع ترک خواهند کرد. و میدان بازی کاملاً باز است: Betterment متوجه شد که شرکت‌ها برای کمک به شرکا در کشف اسرار مالی بد هستند. در واقع، 36٪ از پاسخ دهندگان آنها مطمئن نبودند که کارفرمای آنها چه مزایایی ارائه می دهد، و 11٪ حتی نمی دانستند چگونه برای مزایای ارائه شده ثبت نام کنند. اما دو چیز قطعی است: کارگران ارزش این مزایا را می‌دانند و بیشتر از آنها می‌خواهند.

به عنوان شواهد، 83 درصد از افرادی که Betterment مورد بررسی قرار گرفتند، گفتند که مزایای سلامتی را نشانه‌ای از ارزش‌گذاری کارفرما برای آن‌ها و کارشان می‌دانند و 78 درصد از آنها می‌خواهند کارفرمایشان فعالانه‌تر و واضح‌تر مزایای سلامتی مالی را که ارائه می‌دهند، بیان کند. علاوه بر این، آنها اکنون این پیشنهادات را به محصولات سنتی تر و سایر چیزهایی که از نظر تاریخی مهم می دانند، ارج می نهند. سه چهارم آنها می گویند که اکنون مزایای سلامتی مالی را بالاتر از شرایط داخل دفتر مانند تنقلات رایگان و میزهای پینگ پنگ در اولویت قرار می دهند. حتی شگفت آورتر، بیش از دو سوم (68٪) مزایای سلامت مالی را به یک هفته بیشتر تعطیلات ترجیح می دهند. و همه چیز در مورد وام های دانشجویی نیز نیست.

در واقع، در بین نمونه Betterment، کمک / بازپرداخت وام دانشجویی رتبه 9 را کسب کردهفتم از 10 مزیت سلامت مالی ممکن که توسط پاسخ دهندگان اولویت بندی شود – مواردی مانند دسترسی به خدمات برنامه ریزی مالی، بودجه بندی و ابزارهای پس انداز، یا طرح 529 حمایت شده توسط کارمند. گفته می‌شود، تقریباً نیمی از نمونه Betterment با وام‌ها، به‌طور پیش‌بینی‌شده، می‌توانند توسط کارفرمایی که برنامه بازپرداخت وام دانشجویی را ارائه می‌دهد، اغوا شوند. به طور مشابه، اکثریت نمونه با این ایده راحت بودند که کارفرمای آنها باید مسئول برخی (<25٪ یا 25٪ - 49٪) از بدهی وام دانشجویی آنها باشد. برای شرکت‌های کوچک و متوسط ​​که به دنبال جذب استعدادهای جوان هستند، این نشان می‌دهد که بخشودگی بدهی می‌تواند القای بسیار مؤثری باشد. مخصوصاً وقتی در نظر بگیریم که «ترک بزرگ» به نظر می رسد زندگی زیادی در آن باقی مانده است.

“استعفای بزرگ” هیچ نشانه ای از کند شدن را نشان نمی دهد. ژانویه، با 4252 میلیون ترک، پنجمین ماه متوالی با بیش از 4 میلیون ترک بود. و نظرسنجی Betterment نشان داد که هنوز 28٪ از نمونه آنها “در حال حاضر در حال انجام” ترتیبات دیگر هستند – از جمله 36٪ از Gen Xers و 13٪ از Boomers، بنابراین فقط مربوط به بچه ها نیست. آنچه در مورد آن است همان چیزی است که از ابتدا در مورد آن بوده است. این در مورد ارائه به کارگرانی است که به دنبال چیز بهتری هستند دقیقاً همان چیزی که آنها به دنبال آن هستند.

از آنجایی که 76 درصد از افراد مورد بررسی اظهار داشتند که همه‌گیری باعث شده است تا وضعیت مالی خود را مجدداً بررسی کنند و 74 درصد نیز گفته‌اند که اکنون احتمالاً شغل خود را به خاطر کارفرمایی که مزایای مالی بهتری ارائه می‌دهد، ترک می‌کنند، واضح است که اپراتورهای خرد و متوسط ​​که نه تنها به دنبال آن هستند. برای حفظ استعدادهای برتر، اما برای جذب بهترین کسانی که از بدترین کارفرمایان فرار می‌کنند، می‌توان راه‌های سرمایه‌گذاری در رفاه مالی افرادشان را بررسی کرد. بیشتر در مورد عقل سلیم است. و بیشتر در مورد مراقبت است. آن دسته از کارفرمایان که بیشتر به سلامت جسمی، روانی و مالی افراد خود اهمیت می دهند، بیشتر از آنهایی که اهمیت نمی دهند، برنده خواهند شد. بنابراین، در حالی که مفهوم سلامت مالی ممکن است پیچیده به نظر برسد، ساده تر از این نیست.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]