اهمیت تست تبلیغات گوگل

[ad_1]

شاید تعجب کنید که هدف این مقاله چیست؟ چرا باید تبلیغات خود را آزمایش کنید؟ آیا فقط پرداخت به گوگل برای رساندن تبلیغات شما به جایی که باید باشد کافی نیست؟

در حالی که Google Ads می تواند به افزایش ترافیک واجد شرایط به سایت شما کمک کند، تنها در صورتی کار می کند که کمپین های تبلیغاتی ایجاد شده را بهینه کنید و مطمئن شوید که ارزش ارائه می دهند. متأسفانه، اگر تبلیغات خود را آزمایش نمی کنید، ممکن است هرگز پاسخ این را بدانید.

درک تست A/B

تست A/B نوعی آزمایش دیجیتالی است که در آن یک تبلیغ کنترلی و تغییراتی در آگهی دارید. کنترل و انواع به‌طور تصادفی نمایش داده می‌شوند، و زمانی که به هر کدام از تغییرات ارائه می‌شود، تعامل ثبت و ردیابی می‌شود.

Google به طور خودکار اطلاعات را در داشبورد اندازه گیری و جمع آوری می کند و سپس آن را تجزیه و تحلیل می کند تا مشخص کند کدام تبلیغ بهترین عملکرد را دارد.

وقتی این معیارها را داشته باشید، می توانید بفهمید که تغییرات چه تأثیری بر رفتار کاربر دارند. هر چه بیشتر مخاطبان خود را بشناسید، بهتر می توانید به آنها خدمت کنید.

چرا تست A/B مهم است

با تست A/B می توانید سوالات متمرکز در مورد تغییرات بپرسید و پاسخ سوالات را دریافت کنید. همچنین می توانید تأثیر مستقیم تغییرات ایجاد شده را مشاهده کنید. هنگامی که Google Ads را آزمایش می کنید، می توانید حدس و گمان را از بهینه سازی تبلیغات بگیرید و بر اساس داده های واقعی تصمیم بگیرید.

نکاتی برای شروع A/B تست تبلیغات گوگل شما

قبل از اینکه بتوانید تبلیغات جدید خود را آزمایش کنید، خوب است ببینید تبلیغات موجود شما در کجا قرار دارند. برای انجام این کار، باید:

  • گزارش خود را مرور کنید
  • فرضیه ای ایجاد کنید که اگر آن را تغییر دهید چه چیزی ممکن است کارساز باشد
  • تست ها را تنظیم کنید

نحوه ایجاد انواع تبلیغات

هنگامی که پایه و اساس خود را برای آزمایش A / B ایجاد کردید، زمان ایجاد تغییرات تبلیغاتی است. سه نوع اساسی وجود دارد که می توانید درست کنید:

1. پیدا کنید و جایگزین کنید

با Find and Replace می توانید یک عبارت یا کلمه را در تبلیغات متنی خود بیابید و آن را با دیگری تعویض کنید. همچنین با Find and Replace می توانید کپی را در تبلیغات خود تنظیم کنید و گزینه مطابقت با مورد را داشته باشید.

اگر کلماتی مانند “بیشتر بیاموزید” یا “بیشتر بخوانید” را آزمایش می کنید، این یک گزینه هوشمند است.

2. متن را به روز کنید

آیا تغییراتی ایجاد می کنید که همچنان نیاز به استفاده از فیلتر دارند؟ اگر چنین است، تغییر متن Update را در نظر بگیرید.

3. سرفصل ها را عوض کنید

می‌توانید عنوان یک و دو را که قبلاً ایجاد کرده‌اید را با این تغییر ورق بزنید. اگر می خواهید ببینید کدام مکان CTA بهترین عملکرد را دارد، گزینه خوبی است.

تست A/B برای تبلیغات گوگل شما

شایان ذکر است که تست A/B نیاز به زمان و تلاش دارد. اگرچه این درست است، اما در نهایت ارزش تلاش را دارد. با این آزمایش، می‌توانید بفهمید که چه تغییراتی در Google Ad بهتر عمل می‌کنند و چه چیزی ممکن است برای بهبود عملکرد بیشتر نیاز به تغییر داشته باشید. در پایان، این آزمایش به شما کمک می کند تا تبلیغات قوی تری ایجاد کنید که توسط افراد بیشتری که در جستجوی آنچه شما ارائه می دهید دیده می شوند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]