استیسی آبرامز: چگونه تنش را در یک شراکت تجاری حل کنیم

[ad_1]

اگرچه استیسی آبرامز بیشتر به عنوان مدافع حقوق رای و نامزد فرمانداری جورجیا شناخته شده است، اما استیسی آبرامز همچنین سه بار بنیانگذار شرکت است – و هر بار یک بنیانگذار داشته است. همان هم بنیانگذار.

رابطه تجاری بین آبرامز و لارا هاجسون تنها از طریق سرمایه گذاری آنها و همچنین از طریق شکست آنها قوی تر شده است. زمانی که من با آن دو برای پادکست What I Know شرکت Inc. مصاحبه کردم، درباره آن شکست ها زیاد صحبت کردیم. و هر بار، به نظر می‌رسید که زنان کاملاً در مورد جایی که به آن سفر کرده‌اند و آنچه در طول راه یاد گرفته‌اند هماهنگ هستند.

من فکر کردم که آنها ممکن است در مورد چگونگی ایجاد چارچوبی برای یک رابطه هم بنیانگذار که هم ادامه دارد و هم تکامل می یابد، توصیه هایی داشته باشند. با این حال، چیزی که انتظارش را نداشتم این بود که مقاومت در برابر فشارهای ناشی از همکاری در راه اندازی یک شرکت در حال رشد، چیزی بود که آنها از همان ابتدا به طور گسترده برای آن برنامه ریزی کرده بودند.

آبرامز می‌گوید: «وقتی با این همه کار نزدیک می‌شوید، وقتی معیشت شما به شخص دیگری بستگی دارد، تنش به وجود می‌آید. نگران کننده خواهد بود». اما چیزی که نمی‌تواند وجود داشته باشد، شک در صداقت است.

هنگام راه اندازی هر یک از سرمایه گذاری های خود، یک شرکت مشاوره به نام Insomnia; یک شرکت خرده‌فروشی به نام Nourish که یک شیشه شیر از قبل پر شده با آب استریل را فروخت. و استارت‌آپ کنونی آنها Now، که یک ابزار مالی می‌سازد که به مقیاس کسب‌وکار کوچک کمک می‌کند، این زوج نشستند و یک نقشه راه نوشتند. آنها NDA را امضا کردند. با ظهور برنامه های بیشتر، آنها به مستندسازی تصمیمات کلیدی ادامه دادند.

این مهم است، زیرا همانطور که آبرامز می‌گوید، “هنگامی که درگیری وجود دارد، سعی کنید به یاد بیاورید که چگونه به جایی که سخت هستید رسیدید.” او نقل قولی از مارک تواین را در مورد توانایی چشمگیر مردم در ساختن خاطرات به یاد می آورد:وقتی کوچکتر بودم، می توانستم هر چیزی را به یاد بیاورم، چه اتفاقی بیفتد یا نه.“برای تصحیح آن، او می گوید که او و هاجسون قوانینی را نوشته اند” تا بتوانیم یکدیگر را بررسی کنیم.”

تثبیت توافقات و ایجاد یک مسیر کاغذی به ویژه در هنگام تصمیم گیری دشوار در مورد تجارت به بنیانگذاران کمک کرده است. آبرامز می‌گوید: «زمانی که باید درباره مسائل سخت بحث می‌کردیم، زمانی که گفتگوهای سختی داشتیم، همیشه بر اساس یک سیستم ارزشی مشترک بودیم. ما همچنین شواهدی از مقاصد خود داشتیم و این به ما این توانایی را می‌داد که واقعاً روی آنچه باعث ایجاد مکالمه می‌شد تمرکز کنیم.»

البته، او می‌افزاید، شما نمی‌توانید تنها به اسناد و مدارک برای حل مشکلات شرکت خود اعتماد کنید. هنگامی که چنین مسائلی پیش می‌آیند، حفظ ارتباط باز اختیاری نیست: “کاغذ کاری مهم است، اما شما نمی‌توانید بدون مکالمه از پس کارهای اداری برآیید. این چیزی است که لارا و من واقعاً در مورد آن خوب هستیم. ما درباره آن صحبت می‌کنیم، با مسائل روبرو می‌شویم. تله پاتی را فرض نکنید. ما نیت خیر را فرض می کنیم و از آنجا کار می کنیم.”

می‌توانید قسمت کامل What I Know را در پادکست‌های اپل یا هر جایی که صدای خود را دریافت می‌کنید گوش دهید.

[ad_2]