از روش نظامی برای به خواب رفتن در عرض 2 دقیقه، از امشب استفاده کنید

[ad_1]

خواب بیشتر اهمیت دارد. یک مطالعه در سال 2018 نشان داد افرادی که 5 تا 6 ساعت می خوابند، 19 درصد کمتر از افرادی که به طور منظم هفت تا هشت ساعت در شب می خوابند، بهره وری کمتری دارند و افرادی که کمتر از پنج ساعت می خوابند، تقریبا 30 درصد بازده کمتری دارند.

مطمئناً آنها مدت بیشتری بیدار هستند. اما آنها در واقع کمتر انجام می شوند.

شاید به این دلیل باشد که تحقیقات دیگر نشان می‌دهد که تنها شش ساعت خواب، هر کاری را که نیاز به تمرکز، تفکر عمیق یا حل مسئله دارد، بسیار سخت‌تر می‌کند. در واقع، در مورد توجه و زمان واکنش، فقط شش ساعت خوابیدن مانند نوشیدن چند آبجو است و فقط چهار ساعت خوابیدن مانند نوشیدن پنج آبجو است. تحقیقات دیگر نشان می دهد که محرومیت از خواب انجام هر فعالیتی را که به چند مرحله نیاز دارد – یعنی تقریباً هر کاری که سعی می کنید انجام دهید – بسیار دشوارتر می کند.

و اگر این کافی نیست، مطالعه دیگری نشان می دهد که کمبود خواب باعث افزایش فعالیت در مراکز پاداش مغز شما مخصوص غذا می شود. خوردن یک رژیم غذایی نامناسب باعث کمبود خواب می شود که متأسفانه منجر به خوردن رژیم غذایی ضعیف تر می شود. (آری.)

بنابراین بله: بیشتر مردم می دانند که به خواب بیشتری نیاز دارند.

اما اگر به سختی به خواب بروید چه؟

ترفندی به نام روش نظامی را امتحان کنید.

یک راه آسان برای سریعتر به خواب رفتن

در کتاب آرامش و برنده شدن: عملکرد قهرمانی، لوید باد وینتر الف را توصیف می کند روال ایجاد شده توسط مدرسه پیش از پرواز نیروی دریایی برای کمک به خوابیدن خلبانان.

شش هفته بعد، 96 درصد از خلبانان می‌توانند در عرض دو دقیقه یا کمتر به خواب بروند: در حالی که روی صندلی نشسته‌اند، به صدای ضبط شده یک مسلسل گوش می‌دهند و بعد از نوشیدن قهوه..

  1. تمام صورت خود را شل کنید. چشماتو ببند به آرامی و عمیق نفس بکشید. سپس به آرامی تمام عضلات صورت خود را شل کنید. اگر کمک کرد، از ماهیچه های پیشانی خود شروع کنید و به سمت پایین حرکت کنید. فک، گونه ها، دهان، زبان … همه چیز را شل کنید. از جمله چشمان خود را رها کنید.
  2. شانه ها و دست ها را رها کنید. هر تنشی را رها کنید. گردن خود را شل کنید، تله های خود را … احساس کنید که در صندلی یا تخت فرو می روید. سپس از بالای بازوی راست خود شروع کنید و به آرامی عضلات دوسر بازو، ساعد و بازوهای خود را شل کنید. در طرف دیگر تکرار کنید. و فراموش نکنید که به آرامی و عمیق نفس بکشید.
  3. بازدم کنید و قفسه سینه خود را شل کنید. در حالی که شانه ها و بازوهای خود را شل کرده اید، این کار باید آسان باشد.
  4. پاهای خود را شل کنید. با ران راست خود شروع کنید؛ بگذارید روی صندلی یا تخت فرو برود. سپس همین کار را با ساق پا، مچ پا و پای خود انجام دهید. این روند را با پای چپ خود تکرار کنید.
  5. حالا ذهنت رو خالی کن درست است، سخت است که به چیزی فکر نکنم. (در نهایت به این فکر می کنم که به هیچ چیز فکر نکنم.) اگر این شما هستید، سعی کنید تصویری را در ذهن خود نگه دارید. چیزی آرامش بخش را انتخاب کنید تصور کنید که در تاریکی راحت دراز کشیده اید. اما اگر کار نکرد …
  6. سعی کنید کلمات “فکر نکن” را به مدت 10 ثانیه تکرار کنید. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، این باید به شما کمک کند تا به هر چیزی که ممکن است شما را بیدار نگه دارد فکر نکنید.

به خاطر داشته باشید که تمرین کلید اصلی است.

روش نظامی ممکن است به شما کمک نکند که در چند بار اول سریعتر بخوابید، اما هرچه مداومتر از آن استفاده کنید، بهتر به خودتان آموزش می دهید تا آرام شوید. و رها کن

که، “تلاش” برای به خواب رفتن سریعتر یا نه، روشی است که همه ما به خواب می رویم.

پس چرا این فرآیند را شروع نمی کنیم؟

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]