آیا می خواهید یک تجربه عالی برای مشتری ارائه دهید؟ یک ویدیوی توضیح دهنده برای وب سایت خود بسازید

[ad_1]

چه کسب و کار شما متکی به مشتریان سنتی آجر و ملات باشد یا فقط در حوزه دیجیتال وجود داشته باشد، ممکن است از این که بدانید، در هر صورت، اکثر مردم تجربه مشتری خود را با برندها به صورت آنلاین آغاز می کنند، شگفت زده خواهید شد.

درست است – هیچ برندی از خواسته های مصرف کنندگان برای تعامل دیجیتال مصون نیست. در واقع، مطالعات تخمین می‌زنند که بین 63 تا 81 درصد از کل سفرهای خرید به صورت آنلاین آغاز می‌شود و از آنجایی که 91 درصد از مخاطبان مدرن از محتوای بصری به عنوان روش اصلی تحقیق در مورد یک محصول یا خدمات استفاده می‌کنند، محتوای بصری شما این قدرت را دارد که بهترین باشد. فروشنده – یا بدترین کابوس شما.

برای برندهایی که به دنبال پیشرفت در دنیای بصری امروزی هستند، ایجاد محتوای بصری با کیفیت بالا ضروری است. البته، ارائه محتوای با طراحی خوب فقط نیمی از کار است. برای جذب واقعی مشتریان، برندها باید اطمینان حاصل کنند که محتوای بصری مناسب را در زمان مناسب ارائه می کنند.

محتوای بصری مختلف الهام بخش اقدامات متمایز از مخاطبان شما است. در نقطه تماس حساس به خریدار بالقوه اطلاعات بسیار کمی بدهید و ممکن است برای همیشه آنها را از دست بدهید. به آنها اطلاعات زیادی بدهید و آنها ممکن است به دنبال پاسخ های آسان تری از رقابت شما باشند.

در حالی که هر کسب‌وکاری باید نیازهای منحصر به فرد مشتری و سفرهای خرید خود را در نظر بگیرد، یک نوع محتوای بصری وجود دارد که وقتی درست اجرا شود، مطمئناً هر بار تجربه‌ای عالی برای مشتری ارائه می‌کند – ویدیوی توضیح‌دهنده.

بیایید با آن روبرو شویم، هنگامی که با گزینه خواندن یک پیشنهاد فروش طولانی در مورد یک محصول یا خدمات یا تماشای یک ویدیو در مورد آن ارائه می شود، اکثر مردم ویدیو را انتخاب می کنند. یک نظرسنجی در سال 2021 از LemonLight نشان می دهد که 94 درصد از مخاطبان برای تصمیم گیری برای خرید به ویدیو متکی هستند – و چرا که نه؟

در عصری که ما غرق اطلاعات از همه جهات هستیم، منطقی است که ویدیو – رسانه ای که وقتی درست انجام شود، هضم اطلاعات را بسیار آسان می کند – بسیار جذاب باشد.

ویدیوهای توضیح دهنده تعریف شده است

ویدیوهای توضیح دهنده تصویری سریع از برند، محصول یا خدمات شما را در اختیار مخاطبان قرار می دهند. آنها اغلب با معرفی مشکلی که شما در حال حل آن هستید شروع می‌کنند، و سپس یک طرح سطح بالا نشان می‌دهد که چگونه به آن رسیدگی می‌کنید قبل از اینکه با فراخوانی برای اقدام به بیننده پایان دهند.

چالش های ویدیوهای توضیح دهنده

در حالی که به نظر می رسد به اندازه کافی ساده به نظر می رسد، ایجاد یک توضیح دهنده ویدیویی عالی به دلایل مختلف می تواند یک کار دلهره آور باشد. چالش‌های زیر را در نظر بگیرید، از جمله این واقعیت که اکثر مخاطبان حتی روی یک ویدیوی توضیح‌دهنده بیش از ۹۰ ثانیه پخش نمی‌کنند. این بدان معنی است که شما باید در مدت زمان بسیار کوتاهی یک روایت قانع کننده و فروش کامل ارائه دهید.

و بین گوشی‌های هوشمند و برنامه‌ها، مخاطبان امروزی همه ابزارهای لازم برای ایجاد ویدیوهای عالی را دارند. برندهایی که برای جلب توجه خود رقابت می کنند باید چیزی بهتر از آنچه بیننده معمولی می تواند تولید کند ارائه دهند.

ویدیوهای توضیح‌دهنده عالی یک روایت جذاب را با تصاویر سفارشی، ارزش تولید با کیفیت بالا و انیمیشن‌های جذاب ترکیب می‌کنند. این سطح از کیفیت به زمان و هزینه نیاز دارد، که تهیه آن همیشه آسان‌ترین راه نیست.

علیرغم این چالش‌ها، ویدیوهای توضیح‌دهنده مدبرانه طراحی و اجرا شده، به‌طور کلی نتیجه می‌دهند.

دریافت درست ویدیوهای Explainer

هنگامی که به عنوان اولین نقطه تماس در سفر خرید استفاده می شود، یک ویدیوی توضیح دهنده خوب نرخ تبدیل شما را به طور متوسط ​​80 درصد افزایش می دهد. به گفته انیموتو، ویدیوهای توضیح دهنده همچنین ثابت شده است که اعتماد به یک برند را افزایش می دهد، مخاطبان را تشویق می کند تا بیشتر از آنچه در ابتدا در نظر گرفته شده بود خرید کنند، و به مخاطبان تصور مثبتی از برند منتقل می کنند.

ویدئوهای کوتاه‌تر (30 ثانیه یا کمتر) که در رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌شوند معمولاً باعث ایجاد تعامل بالا می‌شوند و راهی عالی برای حفظ برند شما در ذهن مشتریان هستند. در واقع، همان مطالعه Animoto نشان داد که مصرف کنندگان ویدیو را “نوع محتوای مورد علاقه شماره یک” خود از برندها در رسانه های اجتماعی در نظر می گیرند. و هنگامی که برندها به طور منظم از ویدیوهای توضیح دهنده در شبکه های اجتماعی استفاده می کنند، مشخص شده است که روند خرید را سرعت می بخشد.

البته، این ویدیو نه تنها برای جذب و آموزش مشتریان بالقوه عالی است، بلکه می تواند برای خوشحال کردن مصرف کنندگان فعلی و افزایش بیشتر تجربه مشتری نیز استفاده شود. به عنوان مثال، 93 درصد از مشتریان هنگام جستجوی دستورالعمل های پس از خرید، محتوای ویدیویی را ترجیح می دهند. وقتی به آن فکر می‌کنید، منطقی است – آیا ترجیح می‌دهید با یک کتابچه راهنمای طولانی برای یک محصول خریداری‌شده سروکار داشته باشید یا ویدیویی را تماشا کنید که فرآیند «چگونگی» را ساده‌تر می‌کند؟ یک تجربه ممکن است شما را از برند ناامید و ناراضی کند، در حالی که تجربه دیگر با ارتباط دقیق و کارآمد به مشتریان پاداش می دهد.

در صورت استفاده صحیح، ویدیو به ایجاد تجربه ای بدون اصطکاک در سفر خرید کمک می کند. به‌عنوان ابزاری که ثابت شده تأثیر زیادی بر تجربه مشتری دارد، ویدیوی توضیح‌دهنده می‌تواند اولین تأثیر فوق‌العاده‌ای را ایجاد کند، زیرا مشتریان بالقوه با نام تجاری شما آشنا می‌شوند و می‌توانند مشتریان شما را برای کسب اطلاعات بیشتر با یک تجربه مشتری بی‌نظیر نگه دارند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]