در زمان شیوع کووید، گرد هم آوردن افراد زیادی در فضاهای مشترک کار خوبی نبود. علیرغم رشد قوی از زمان راه اندازی به عنوان یک فضای کار مشترک در سال 2018، واضح بود که Hopewell مستقر در کلمبوس، اوهایو برای زنده ماندن نیاز به چرخش دارد.
در مارس 2020، این شرکت به عنوان مکانی برای کار کارآفرینان و فریلنسرها و همچنین به عنوان فضای اداری برای شرکت های بزرگ برای ارائه به اعضای تیم خود فعالیت می کرد. همکاری با یک توزیع کننده مبلمان اداری سطح بالا همچنین به Hopewell اجازه داد تا به عنوان “نمایشگاه نشیمن” خدمت کند. درآمد سالانه در سال 2019 به 225000 دلار رسید و امیلی کاپلان و برایان زورچر از بنیانگذاران آن به دنبال رشد تیم خود و گسترش به کنتاکی بودند.
اما حتی قبل از شروع همهگیری، واضح بود که مشتریان شرکتی که از فضای خود استفاده میکنند نیاز عمیقتری دارند. کاپلان به یاد می آورد که استفاده از فضای Hopewell “پر کردن شکاف” با مشتریان شرکتی بود، اما بنیانگذاران فرصتی را برای “حل مشکلی بزرگتر از مشکل فضا” پیش بینی کردند، که نیاز به بهبود تجربه کاری کلی برای کارکنان شرکت بود. . آیا کارمندان و تیمها برای مشتریان خود انعطافپذیری بیشتری در برنامههای خود، دسترسی به محیطهای کاری جایگزین، یا فرصت ملاقات با افراد دیگر شرکتهایی که در یک فضای مشترک مستقر هستند، میخواستند؟ همه یا برخی از آن چیزها؟ و چقدر؟
چیزی که هوپول دریافت، تمایل شرکتها برای درک تجربه کاری در شرکتشان بود.
این نیازی بود که درست زمانی که کووید فضای کار مشترک آنها را خالی کرد افزایش یافت: کاپلان میگوید: «هیچکس نمیدانست آینده تجربه کاری چگونه خواهد بود. او و زورچر قبلاً برای تحقیق در مورد فرصتی برای ارائه یک ابزار ارزیابی برای شرکتهایی که میخواستند بدانند بهترین خدمات را به تیمهایشان ارائه میکنند، فرار کرده بودند.
با شیوع این بیماری همهگیر، آنها به سختی به ساختن پلتفرمی پرداختند که میتواند نظرسنجی را برای کارمندانی که تجربه کاری در یک شرکت خاص را ارزیابی میکنند و داشبوردی از نتایج ارائه دهد. تا آوریل 2020، حداقل محصول قابل دوام آنها آماده شد و آنها در حال آماده شدن برای تغییر نام تجاری تحت نام Align بودند.
این ابزار از کارمندان میخواهد که به 10 دقیقه سؤال پاسخ دهند، پاسخهایی که به آنها امکان میدهد Align را «تحلیل خوب، بد و زشت تجربه کاری فعلی» انجام دهند. آنها بینش هایی را به مشتریان خود ارائه می دهند که کارمندان بیشتر یا کمتر به چه چیزهایی نیاز دارند، وقت خود را روی چه چیزهایی صرف کار می کنند، و اینکه چه محیط ها و سایر شرایط به آنها کمک می کند بهترین کار خود را انجام دهند. علاوه بر تحویل اولیه، مشاوره تکمیلی نیز در دسترس است.
به راحتی، Align قبلاً راهی برای رساندن ابزار خود به بازار داشت. فروشنده مبلمان شرکتی که با آنها شریک شده بودند نیز به راهی برای کمک به مشتریان برای درک نیازهای تجربه کاری آنها نیاز داشت و سوالاتی را در همین راستا دریافت می کرد. بنابراین در جایی که Hopewell قبل از همهگیری یک کانال فروش برای فروشندگان مبلمان شرکتها بود، در مدل جدید آنها، روابط سازمانی موجود این فروشندگان مبلمان به کانال فروش Align تبدیل شد.
کاپلان به یاد میآورد که در حالی که شرکتها در حال کشف چگونگی بازگرداندن کارمندان به دفتر بودند – و کدام دفتر، و چه زمانی و موارد دیگر – “ما ابزاری برای کمک به جمعآوری حقایق و دادهها بودیم.
در سال 2021، این شرکت 650000 دلار درآمد داشت، تقریباً سه برابر سال 2019، قبل از همه گیری و چرخش به یک پلت فرم. مشتریان آنها شامل شرکت عمومی NiSource، شرکت ملی حسابداری BKD و سپاه مهندسین ارتش بودند. به گفته کاپلان، امروز، آن مشتریان می توانند یاد بگیرند که کارمندان در مورد تجربه کاری فعلی خود چه فکر می کنند و همچنین چه نوع تغییراتی می تواند برای حمایت از تیم آنها معنادار باشد. او میگوید: «این ممکن است چیزی به سختی یک سیاست باشد، یا ممکن است به نرمی زمانی باشد که مردم دوست دارند کارشان را انجام دهند.
الاین اکنون با «کمیته های کاری آینده» تازه ایجاد شده ملاقات می کند که رهبری در فناوری اطلاعات، املاک و مستغلات، منابع انسانی و عملیات را ترکیب می کند تا آینده پس از همه گیری را ترسیم کند. این گروه ها از سراسر یک سازمان “زبان مشترکی ندارند” و این بخشی از جایی است که تعامل طولانی تر Align وارد می شود. اکنون که شرکت با کمک شرکای مبلمان خود رشد چشمگیری داشته است، Align توجه خود را به فروش مستقیم معطوف کرده است. راهبرد جدید را هنوز می توان به گزاره اصلی که Hopewell بر اساس آن بنا نهاده بود دنبال کرد: دیدن مشتریانی که از در می آیند و فکر می کنند که به دنبال چه هستند.