خیلی خوب، حتی گوگل هم می خواست در آن حضور پیدا کند: ظهور محبوب ترین تیم در فرمول 1

[ad_1]

شاید شما به تازگی یک کسب و کار را خریداری کرده اید. شاید شما به تازگی کنترل یک کسب و کار در حال مبارزه را به دست گرفته اید. در هر صورت، باید راه‌هایی بیابید تا نتایج ناامیدکننده را به موفقیتی پایدار و بلندمدت و سریع تبدیل کنید.

به خصوص زمانی که سرعت تمام هدف شرکت شما باشد.

در حالی که مرسدس در دهه گذشته بیش از هر تیم دیگری قهرمان فرمول 1 شده است، نظرسنجی اخیر شبکه نیلسن و موتور اسپورت نشان داد مک لارن محبوب ترین تیم این ورزش است. راننده لاندو نوریس در محبوبیت جهانی طرفداران در رتبه دوم و در هر گروه سنی زیر 24 سال رتبه اول را کسب کرد.

که مطمئناً یکی از دلایل این امر است: مک لارن اخیراً یک همکاری چند ساله (تفکر حمایت مالی) با گوگل را اعلام کرده است.

پس چگونه مک لارن، دومین تیم موفق در ورزش با رانندگان قهرمانی گذشته مانند نیکی لاودا، آلن پروست، آیرتون سنا و لوئیس همیلتون، چنین سازمان محبوب – و بار دیگر موفق‌تر – را ایجاد کرد؟

و بیشتر به این نکته، چگونه به عنوان رهبر جدید، تجربیات و مهارت های خود را به کار می گیرید و آنها را در موقعیت جدید به کار می گیرید؟

سوال خوبی بود، یکی از زک براون را از مک لارن ریسینگ پرسیدم.

براون یک راننده مسابقه حرفه ای سابق، JMI را تأسیس کرد، بزرگترین آژانس بازاریابی اتومبیلرانی در جهان (و پنج بار شرکت 5000 افتخاری.) او در سال 2016 به مک لارن پیوست و در سال 2018 به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

براون می گوید: «اولین کاری که باید انجام می دادم این بود که جنبه فنی ورزش را بهتر درک کنم. نه به این دلیل که بتوانم از نظر فنی کمک کنم، بلکه به این دلیل که بتوانم چالش های تیم را بهتر درک کنم تا بتوانم پشتیبانی و منابع مورد نیاز آنها را به دست بیاورم.”

با این حال، درک بیشتر از یک جنبه خاص به طور خودکار خرد و قضاوت نمی دهد. بگویید کسب و کار شما در حال ایجاد یک ابزار نرم افزاری جدید است. شما ممکن است اصول – و چالش‌های برنامه‌نویسی را درک کنید، اما هنوز: به عنوان یک رهبر، باید بتوانید به مهارت‌ها و قضاوت افرادی که برنامه‌نویسی واقعی را انجام می‌دهند اعتماد کنید.

براون می‌گوید: «اگر به اندازه کافی سؤال بپرسید، و افراد مناسب را در اتاق داشته باشید، و یک مدیر عامل با تجربه هستید، می‌توانید به سرعت افراد را تقریباً بدون توجه به اینکه چقدر در مورد یک موضوع می‌دانید بخوانید. تجربه به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات و شخصی که آنها را ارائه می دهد را ارزیابی کنید، و این به شما امکان می دهد تصمیم بگیرید که آیا موضوع واقعاً یک مسئله فنی است یا در عوض یک مسئله مردمی است.”

در هر صورت، چرخش کسب و کار مستلزم تغییر جهت است. همانطور که جف بزوس می گوید، باهوش ترین افراد حاضرند نظر خود را تغییر دهند. زیاد.

براون می گوید: «قطعاً نظرم تغییر می کند. “و به خاطر داشته باشید که اگر تصمیم نگرفته اید، نظر خود را تغییر نداده اید؛ من در بسیاری از جلسات شرکت می کنم تا بشنوم که مردم چه می گویند، زیرا من نداشته اند تصمیم گرفت. “

  تصویر درون خطی

اما برخی تصمیمات تأثیر پایداری دارند. مانند حل و فصل یک طراحی کلی شاسی. یا تصمیمات آیرودینامیکی خاص. در ورزشی که یک تغییر کوچک در یکی از قسمت‌های خودرو می‌تواند جلوه‌ای موج‌دار ایجاد کند که تقریباً بر تمام جنبه‌های دیگر خودرو تأثیر می‌گذارد، درست کردن آن در بار اول بسیار مهم است.

براون می‌گوید: «این بخش «زیاد» نقل قول بزوس مرا آزار می‌دهد. “به عنوان یک رهبر، شما باید اعتقاد داشته باشید. تغییر اغلب بی ثباتی و غیرقابل پیش بینی ایجاد می کند. مردم شروع به تعجب می کنند. آنها شروع به از دست دادن اعتماد در جهتی که شما تعیین کرده اید می کنند.”

یکی از این تصمیمات شامل گسترش به اشکال دیگر مسابقات اتومبیل رانی است. مک لارن همچنین در IndyCar و همچنین سری تمام الکتریکی آفرود Extreme E رقابت می کند.

همانطور که براون توضیح می دهد، کار اول این بود که تیم فرمول 1 را در مسیر درست هدایت کند، اما توسعه همیشه در برنامه بود. رقابت در سری های دیگر، از جمله ورزش های الکترونیکی، نه تنها به گسترش برند مک لارن کمک می کند، بلکه فرصت های توسعه و رشد را برای کارمندان مک لارن ایجاد می کند.

که به طور طبیعی می تواند منجر به چالش رهبری دیگری شود: مدیریت اوج و پایین های احساسی یک تجارت که در آن نتایج نه تنها مکرر هستند، بلکه توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

براون می‌گوید: «افرادی که در مک‌لارن کار می‌کنند یا در هر رشته ورزشی کار می‌کنند… در فراز و نشیب‌ها پیشرفت می‌کنند. فراز و نشیب‌ها هیجان‌انگیز هستند، اما در فرهنگ عملکرد بالا، نمی‌توان برای مدت طولانی جشن گرفت. همین امر در مورد افت ها نیز صادق است؛ اگر ناامیدی را تجربه کردید، باید سریعاً به ارزیابی و تجزیه و تحلیل و تلاش برای غلبه بر آن روی بیاورید. این ماهیت ورزش است. اما ماهیت تجارت نیز همین است.”

به همین دلیل است که براون به دنبال افرادی است که پرشور هستند – اما احساساتی نیستند. اشتیاق به شما انگیزه می دهد که وقتی نتایج ضعیف هستند سخت کار کنید. از طرف دیگر، اشتیاق همچنین به شما انگیزه می دهد تا زمانی که در حال موفقیت هستید، سخت کار کنید تا به موفقیت بیشتری دست یابید.

براون می گوید: «ما 1000 نفر داریم و تک تک افراد در موفقیت ما نقش دارند. “آنها تحت فشار پیشرفت می کنند. آنها با کار تیمی پیشرفت می کنند. آنها با موفقیت با هم پیشرفت می کنند، نه جداگانه.”

براون می گوید: “برای اینکه یک تیم فرمول 1 موفق باشید، به رانندگان عالی نیاز دارید. مهندسان بزرگ. حامیان مالی بزرگ. افراد بزرگ در امور مالی و منابع انسانی و ارتباطات و بازاریابی و هر جنبه دیگری از تجارت… به هر موفقیتی نگاه کنید. تیم مسابقه‌ای، و خواهید دید که آن‌ها در تمام این زمینه‌ها عالی هستند.”

بنابراین چگونه می توانید مهارت ها و تجربیات خود را در یک کسب و کار جدید به کار ببرید، به خصوص اگر تا حدودی با جنبه های فنی آن کسب و کار آشنا نباشید؟

پاسخ، برای شما و برای براون، با مردم شروع می شود و متوقف می شود.

و با تمایل شما برای تصمیم گیری، خوشبختی شما نه از موفقیت شما، بلکه از دیدن افرادی است که شما را به سمت موفقیت هدایت می کنید.

این تصمیم را بگیرید، و ماهیت کسب و کاری که در اختیار می گیرید تا حدودی بی ربط است.

زیرا محصولات یا خدمات می توانند عالی باشند… اما مردم همه چیز هستند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]