[ad_1]
از زمان شروع همهگیری، خردهفروشان مجبور بودند با تغییر شرایط، سطح فروش خود را تعدیل و تقویت کنند.
و آنها هنوز در حال تغییر هستند. داده های اداره سرشماری ایالات متحده نشان می دهد که خرده فروشی در ماه دسامبر کمتر از حد انتظار بود و در ژانویه دوباره افزایش یافت. اما اکنون با درگیری های ژئوپلیتیک جهانی و ادامه تورم، مخارج خرده فروشی چیزی جز قابل پیش بینی نیست. بر اساس گزارش گروه تحقیقات تجاری غیرانتفاعی The Conference Board، برای دومین ماه متوالی، اعتماد مصرف کننده به شرایط کسب و کار و بازار کار کاهش یافته است. خرده فروشان برای ایجاد خلاقیت برای افزایش فروش به چالش کشیده می شوند.
وقتی تاکتیکهای بازاریابی کافی نیستند، در اینجا سه کسبوکار کوچک را معرفی میکنیم که مسیرشان را تغییر دادند و فروش را افزایش دادند.
1. «خرید پنجره ای» را به معنای واقعی کلمه در نظر بگیرید
در روزهای ابتدایی همهگیری، الکسا آلامانو، مالک برند جواهرات لنگلی، واشنگتن، فومی ودر، فروشگاه آجر و ملات خود را پس از پایان اجارهش تعطیل کرد. او تصمیم گرفت که فقط مجازی برود، تا زمانی که درخواستهای مکرر مشتری برای تحویل گرفتن او باعث شد تا در پاییز 2020 یک پایگاه خانه جدید و کوچکتر (دقیقاً 180 فوت مربع) پیدا کند. منطقه بزرگ نمایش پنجره مکان جدید او به او ایده داد او میگوید: «به این فکر کردم که اگر میتوانستم آن را طوری بسازم که مشتریان بتوانند درست از ویترین خرید کنند، چه؟ او تصمیم گرفت تا جواهرات خود را با یک کد QR قابل مشاهده برای هر قطعه به نمایش بگذارد، که خریداران می توانند آن را برای خرید مستقیم در وب سایت او اسکن کنند.
او میگوید: «با کد QR، مستقیماً در صفحه محصول قرار میگیرید، بنابراین در حال حاضر سه قدم جلوتر از جایی هستید که اگر وبسایتی ارائه میکردید، هستید. “این بسیاری از ریزش مشتری را از بین می برد.” او وبسایتی پیدا کرد که به او امکان میداد کدهای QR پویا تولید کند، که به او امکان میدهد استفاده را ردیابی کند، بنابراین او همچنین میتوانست اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه این کدها به فروش جواهراتش کمک میکنند، و همچنین اینکه کدام قطعهها بیشترین توجه را به خود جلب کردهاند، جمعآوری کند. تفاوتی که نمایش ویترین خرید ایجاد کرده است ملموس است، علامانو میگوید: از زمان اضافه کردن کدهای QR، میانگین ارزش سفارش فومی ودر 10 درصد برای خریدهای آنلاین و 19 درصد برای خرید در فروشگاه افزایش یافته است. او همچنین میگوید که موقعیت فروشگاهش، روبهروی یک رستوران محبوب، به او این فرصت را میدهد که حتی وقتی مغازهاش باز نیست، مشتریهای بیشتری جذب کند: «بعد از ساعت 5 بعدازظهر که مردم در حال خوردن شام هستند، اوج ترافیک میبینم. “
2. معاملات همراه ارائه دهید
یووی آلپر، بنیانگذار و مدیر عامل برند جواهرات زیبا در شهر نیویورک Noémie، شروع به ارائه معاملات بستهای محصولات به مشتریان کرد و میگوید این استراتژی به کسبوکار او کمک کرده است تا ارزش مشتری مادامالعمر خود را نزدیک به 20 درصد افزایش دهد. اساساً، این شرکت مشتریان فعلی را از طریق ایمیل هدف قرار میدهد، دو محصول را توصیه میکند که به خوبی با محصولی که قبلاً خریداری کردهاند جفت شوند (معمولاً زنگ میزنند)، و بسته به ارزش سفارش، یک کارت هدیه طبقهبندی شده با حداکثر تخفیف 250 دلار ارائه میدهد. از آنجایی که Noémie در طول سال تبلیغات فروش ندارد، Alper میگوید این معاملات بستهای جذاب بودهاند – نرخ تبدیل آنها نسبت به نرخ تبدیل عمومی برند برای مشتریان بازگشتی که معامله بستهای به آنها پیشنهاد نشده است، بالاتر است.
این پاسخ مشتری به Noémie کمک کرد تا پول نقد بیشتری برای افزایش تلاشهای بازاریابی خود دریافت کند و به کسبوکار بینشی در مورد آنچه که مشتریان واقعاً میخواهند بخرند داده است. قبل از شروع معاملات باندل، این برند به ندرت حلقههایی را که با هم جفت میشوند تبلیغ میکرد – اکنون، سبکشناسان احتمال بیشتری دارد که آنها را روی هم چیده شوند.
3. یک انجمن با شبکه های وابسته ایجاد کنید
پیوندهای وابسته برای مشاغلی که هر نوع بازاریابی تأثیرگذار را انجام می دهند رایج است – اما یک پیوند وابسته استاندارد ممکن است روش های مختلفی را که مشتریان ممکن است با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند در نظر نگیرد. کلی بریک استون راث، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران The Nopo، یک تجارت منصفانه، بازار دکور خانه که محصولاتی را از صنعتگران سراسر جهان تامین می کند، کسب و کار خود را در سال 2020 تأسیس کرد و ماه گذشته انجمن طراحی نوپو را راه اندازی کرد، یک برنامه عضویت رایگان برای متخصصان طراحی. با عضویت، طراحان داخلی، سبکشناسان و دیگر متخصصانی که ممکن است محصولاتی را برای مشتریان خریداری کنند، میتوانند 15 درصد تخفیف در سفارش خود دریافت کنند. یا آنها می توانند انتخاب کنند که برای هر سفارشی که با پیوند منحصر به فرد آنها ارسال می شود، کمیسیون فروش دریافت کنند.
بریک استون راث میگوید که اعضای انجمن طراحی Nopo به طور مساوی در استفاده از کدهای تخفیف در مقابل کمیسیون تقسیم میشوند و در نهایت، تفاوت در نحوه عملکرد حرفهایهای طراحی کسبوکارشان است. به عنوان مثال، یک طراح داخلی ممکن است در صورت خرید اقلام برای مشتری، 15 درصد تخفیف را انتخاب کند، اما اگر لیستی از خریدهای پیشنهادی را برای مشتری به اشتراک بگذارد، ممکن است بهتر باشد یک کد وابسته Nopo همچنین یک برنامه وابسته را برای شرکای صنعتگر اجرا کرده است تا هر زمان که پیوندهای محصول را به اشتراک بگذارند، درآمد کسب کنند.
بریک استون راث میگوید که از زمان راهاندازی انجمن طراحی نوپو، هم ترافیک و هم ترافیک ارجاعی به سایت افزایش یافته است، اگرچه اعدادی را نشان میدهد. او همچنین امیدوار است که برنامههای وابسته بتوانند حس اجتماعی را در اطراف The Nopo ایجاد کنند و به تقویت رشد طولانیمدت کمک کنند. او میگوید: «ما همیشه به نوعی به بازاریابی عملکرد وابسته خواهیم بود، اما توسعه کانالهایی که ارگانیک و جامعه محور باشند نیز مهم است.
[ad_2]