میزبانی وب سایت در سال 2023، راهنمای کامل برای شروع

می توانید آن را کپی و جایگذاری کنید، اما به یاد داشته باشید که دامنه دلخواه Wantname.com را با دامنه خود جایگزین کنید و دستور ثبت خطا را اضافه کنید. درست مانند ویندوز، برای میزبانی وب سایت روی یک ماشین لینوکس، به Apache، MySQL و PHP نیاز دارید. به جای نصب جداگانه آنها، LAMP WebServer به شما بسته ای می دهد که شامل هر سه برنامه مهم میزبانی وب است. وقتی این روش را انجام می دهید، فایروال ویندوز ممکن است برخی از ویژگی های آپاچی را رد کند. بنابراین مطمئن شوید که هنگام ظاهر شدن اخطار امنیتی، یک استثنا قرار دهید. پس از اتمام نصب، قبل از کلیک بر روی دکمه “پایان”، کادر “Start WampServer 2 now” را علامت بزنید.
برای یک محیط Sandbox مجازی ثبت نام کنید
این به شما امکان می دهد یک سرور محلی را بدون عمومی کردن آن نصب کنید. بسیاری از مبتدیان یادگیری توسعه وب، وردپرس و کدنویسی را با راه اندازی یک سرور محلی در رایانه خود مفید می دانند. هنگامی که شروع به ساختن یک وب سایت می کنید، ممکن است لازم باشد برای چیزهای دیگری مانند قالب های وب سایت، افزونه های نرم افزاری و سایر خدمات نیز پول خرج کنید.

ابزارهای گوگل

از میان مجموعه‌ای از قالب‌های با کاربرد آسان – همه با طرح‌بندی‌های انعطاف‌پذیر و صدها پس‌زمینه – انتخاب کنید یا چیزی جدید طراحی کنید. برخی به طور خاص برای کاربران تازه کار طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر به تجربه بیشتری نیاز دارند. برای میزبانی یک وب سایت در لینوکس، به چهار عنصر یعنی لینوکس، آپاچی، کد تخفیف سون هاست MySQL و PHP نیاز دارید. بیایید به مراحل نصب تخفیف سون هاست بسته ها و میزبانی وب سایت در هر دستگاه لینوکس بپردازیم.

تعمیر و نگهداری وب سایت در رایانه ویندوزی شما

تست گسترده هکر و حفاظت DDoS ما تضمین می کند که وب سایت شما دارای سرورهای ایمن و قابل اعتماد است. با نگاهی به بهترین خدمات میزبانی وب می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید و به انتخاب هاست مناسب کمک کنید. در مقاله زیر به شما خواهیم گفت که چگونه وبلاگ Ghost خود را در اینترنت قابل مشاهده کنید. همانطور که در بالا گفتم، شما باید یک نام دامنه بخرید و برای فصل بعدی صبور باشید. Google می تواند به شما در خرید دامنه از طریق شرکای میزبانی تخفیف سون هاست دامنه ما کمک کند.

با نحوه نصب وردپرس بر روی سرور ارائه دهنده خود آشنا شوید

برخی از ارائه دهندگان یک نام دامنه رایگان برای یک سال در برنامه های میزبانی خود ارائه می دهند. به این ترتیب می توانید همه چیز را زیر یک سقف مدیریت کنید و استرس جابجایی بین ارائه دهندگان خدمات تخفیف سون هاست مختلف را از بین ببرید. به وب سایت رسمی مراجعه کرده و نسخه صحیح را برای دستگاه خود دانلود کنید. پس از اتمام نصب، پوشه ای به نام wampwww را در درایو C رایانه خود خواهید دید. اکنون در این پوشه می توانید به سرعت زیر پوشه های مختلف ایجاد کنید. در این دایرکتوری فرعی می‌توانید فایل‌های PHP و HTML را قرار دهید که با کلیک بر روی پیوند localhost در منوی WampServer در مرورگر نشان داده می‌شوند.

عدم پشتیبانی فنی

باید گزینه پورت فوروارد، میزبان مجازی یا NAT را پیدا کنید. راهنمای ما در مورد نحوه راه اندازی لوکال هاست در ویندوز و مک را ببینید. برای مقایسه بصری، ما یک اینفوگرافیک ایجاد کرده ایم تا به شما در انتخاب تخفیف سون هاست بهترین میزبانی وب کمک کند.

ابزار ساخت وب سایت از گوگل و شرکای آن برای طراحی و نگهداری وب سایت شما

خوشبختانه، پس از تخفیف سون هاست آشنایی با گزینه های موجود، تعیین اینکه وب سایت شما از نظر میزبانی به چه چیزی نیاز دارد، باید نسبتاً ساده باشد. دانستن اصول اولیه به شما کمک می کند تا تصمیمات هوشمندانه بگیرید و بهترین هاست را برای خود و مخاطبان خود انتخاب کنید. از طرف دیگر، ممکن است دانش کمی در مورد پیکربندی وب سرور داشته باشید.
منبع: https://iranpaper.ir/blog/discount-code-seven-host/

Leave a reply