سایت های معتبر خرید کتاب دانشگاهی


به همان اندازه که وضعیت مالی بد به نظر می رسد، سایر بخش های معامله حتی بدتر هستند. ناشر عمدتاً به کتابخانه های دانشگاهی می فروشد و قیمت فهرست کتاب ما حدود 100 دلار است. این ذهن ما را از نگاه کردن به همه شرکای جامعه و رهبران مدنی که می‌توانند مشارکت بیشتری داشته باشند و حتی بیشتر از بحث‌های مربوط به گروه‌های دانش محلی بهره ببرند، دور می‌کند. مرد غیرمستقیم آنقدر باهوش بود که صدها دلار کتاب نخرد، و به هر حال ناشر مکانیزم توزیع و بازاریابی گسترده‌تری نداشت. بیش از 15 سال از اولین قراردادم با یک ناشر دانشگاهی برای کتابی بر اساس پایان نامه ام می گذرد و فراموش کرده ام که این قراردادها چقدر می تواند بدبخت باشد.


دانلود کتاب دانشگاهی رایگان

ناشران معتبر دانشگاهی اغلب ویراستارانی دارند که می دانند خوانندگان دانشگاهی به دنبال چه چیزی هستند و می توانند به شما کمک کنند تا روی کتاب خود تمرکز کنید و مطمئن شوید که به بازار مورد نظر شما می رسد. وقتی بازخورد نویسنده‌ای را برای ویراستاران خود ارسال می‌کنید، آن‌ها آن را به هیئت یا کمیته انتشارات خود می‌برند و تصمیم می‌گیرند که آیا ادامه دهند و به شما یک قرارداد پیش‌فرض پیشنهاد دهند. در صورت موافقت با بازخورد شما، پیش قراردادی مبنی بر ابراز علاقه خود برای انتشار پروژه برای شما ارسال می کنند. تا زمانی که دو کارشناس کل دست‌نوشته شما را بررسی نکنند، نمی‌شود.


سایت پی دی اف کتاب های دانشگاهی


برای تکمیل مدرک دانشگاهی معلق تمام هویت من از دوران دبستان بر این بوده است که در هر کلاسی که وارد آن می شوم بهترین دانش آموز باشم، با مطالبی که معلمان انتظار دارند و همیشه در دسترس باشند، کارهای بیشتری انجام دهم. تا به اوج برسند من هنوز حاضر نیستم از آن هویت دست بکشم، حتی اگر مدت هاست از من دست کشیده است. ناشر برای توسعه بازی ویدیویی یا مجموعه تلویزیونی درخواست حقوق نامشخصی برای این اثر کرده است. نورا یا من می توانیم به تنهایی یا با هم خلق کنیم. یازده صفحه تیغه های تیز، همه به سمت ما نشانه رفته بودند. اما آن 1900 نسخه ما را به جان گریشامی که این ناشر پیش بینی کرده بود تبدیل می کند.


خرید و فروش کتاب دانشگاهی


و اگر یک ویراستار منبع هستید و فکر می‌کنید چیز دیگری وجود دارد که مشتریان بالقوه شما باید در مورد کاری که انجام می‌دهید بفهمند، به من اطلاع دهید و من به انتشار این خبر کمک خواهم کرد. لطفاً توجه داشته باشید که تا زمانی که یک بررسی همتا یا پیش قرارداد در دسترس نباشد، می‌توانید با چندین ویراستار و ناشر صحبت کنید تا بهترین مکان را برای کتاب خود بیابید. تا زمانی که در مورد کاری که انجام می دهید با مردم باز باشید، مشکلی در این مورد وجود ندارد. هنگامی که شما یک محقق «کتاب» هستید، امضای اولین کتابتان می تواند موفقیت بزرگی به نظر برسد.


سفارش کتاب دانشگاهی انلاین


مطبوعات قرارداد قبلی پیشنهاد ندادند اما نامه های حمایت/علاقه مندی به پروژه نوشتند. این می تواند برای اسناد پیش از آزمایش یا برنامه های حمایت مالی مفید باشد. ویکی پدیا زود با من تماس بگیرید، احساس می کنم هنوز سند بعدی را ندارم! از من پرسیده شد که آیا نمونه ای برای ارسال در دسترس دارم؟ با این حال، تعیین کننده است که این موارد باید به طور کامل در پایان نامه بررسی شوند.


دانلود کتابهای دانشگاهی


اول از همه، بدیهی است که البته عملاً هیچ پولی وجود ندارد. در قرارداد جدید، حق امتیاز از 3 درصد از درآمد خالص ناشر شروع می شود و پس از فروش 350 نسخه به 5 درصد افزایش می یابد. اگر کتاب به خوبی کتاب اول فروخته می شد، کار ما با هم در طول سال می توانست تا 6500 دلار در طول عمر کتاب بفروشد. مشابه نحوه تدریس دو دوره تحصیلات تکمیلی آنلاین. ناشران احتمالاً برای جلد گالینگور، جلد شومیز و کتاب های الکترونیکی، حق امتیاز جداگانه ای را تعیین خواهند کرد.


بهترین سایت خرید کتاب دانشگاهی


باید فقط برای یک دوره زمانی معقول (مثلاً برای سه سال پس از اولین انتشار اثر) اعمال شود. منع نویسندگان از ارسال پست در مورد “یک موضوع” بسیار محدود کننده است، به ویژه برای محققان و کارشناسان. هیچ بازپرداختی برای لغو در دسترس بودن الکترونیکی (از جمله چاپ بر حسب تقاضا) صادر نخواهد شد، زیرا این امر ممکن است از بازپرداخت وجه جلوگیری کند حتی اگر ناشر ادامه خدمات را ارائه ندهد. پیش پرداخت ها توسط نویسنده حفظ می شود (یا فقط “اولین درآمد” در ماه های بعدی بازگردانده می شود).


منبع: ایران پیپر
https://iranpaper.ir/blog/buy-download-pdf-university-book/

Leave a reply