دانلود کتاب های الکترونیکی رایگان PDF EPUB بیشترین دانلود کتاب ها

پس از نصب نرم افزار، می توانید فرمت کتاب الکترونیکی خود را انتخاب کنید. Internet Archive Books گزینه دیگری برای دانلود کتاب های الکترونیکی PDF است. فقط کتابی را که می خواهید دانلود کنید باز کنید و بخش «گزینه دانلود» را پیدا کنید. بسیاری از کتاب های الکترونیکی رایگان در اینترنت وجود دارد، اما شما باید قالب مناسب را برای نیاز خود انتخاب کنید.
راه دیگر برای یافتن کتاب‌های رایگان برای خواندن در اینجا از طریق مجموعه‌هایی مانند کتابخانه دیجیتال کالیفرنیا، موسسه تحقیقاتی گتی و کتابخانه عمومی بوستون است. دانلود کتاب ها نیاز به ورود به حساب کاربری رایگان دارد. سپس گزینه های دانلود مختلفی مانند EPUB، MOBI، PDF، FB2، RTF، HTML و موارد دیگر به شما داده می شود. همچنین می توان آن را به صورت آنلاین از طریق کتابخوان داخلی سایت خواند.

کتاب رایگان پی دی اف

تعداد کل صفحات کتاب و صفحات جداگانه برای هر فصل را نشان می دهد. ReadEra – Book Reader امکان خواندن رایگان و آفلاین کتاب ها را در فرمت های PDF، EPUB، Microsoft Word، Kindle، DJVU، FB2، TXT، ODT و CHM می دهد. کتابخانه رایگان Baen مکان تخصصی تری است و کتابخانه دیجیتالی آن بر عناوین علمی تخیلی و فانتزی تمرکز دارد. کاربران این امکان را دارند که کتاب هایی را که می خوانند رتبه بندی و بررسی کنند. اگر کتابی پیدا کردید که جالب به نظر می رسد، روی آن کلیک کنید تا ببینید دیگران چه می گویند. پس از ثبت نام، می توانید کتاب های الکترونیکی و سایر فایل های چند رسانه ای را از مجموعه شخصی خود آپلود کنید.
این خطرناک است که پیش بینی کنید ماهیت استقبال او در شمال چگونه خواهد بود. با این حال، یک چیز وجود دارد که می توان با اطمینان پیش بینی کرد … هانسلمن، _استفان_هولیدی، _رایان_دیلی_ستوی.pdf The Daily Stoic… هنگامی که شما فقط می خواهید چیزی را بخوانید یک دکمه تصادفی وجود دارد.

دانلود کتاب داستان رایگان pdf

همچنین می توانید لیست 100 برتر ما را بررسی کنید تا ببینید دیگران چه چیزی را دانلود می کنند. پروژه گوتنبرگ یکی از بزرگترین و قدیمی ترین منابع کتاب های رایگان در وب است که بیش از 60000 عنوان قابل دانلود در قالب های مختلف در دسترس است. اکثر آنها به زبان انگلیسی منتشر می شوند، اما زبان های دیگری نیز در دسترس هستند. این سایت مجموعه خوبی از کتاب های رایگان و باکیفیت را ارائه می دهد که می توانید آنها را مستقیماً در مرورگر خود بخوانید. اینها کتابهایی هستند که در مالکیت عمومی هستند، به این معنی که آنها به صورت رایگان در دسترس هستند و اجازه توزیع دارند. به عبارت دیگر، اگر در حال تماشای چیزی غیرقانونی هستید، لازم نیست نگران باشید.

دانلود کتاب پی دی اف

Ghidra یک چارچوب نرم افزاری برای مهندسی معکوس است که توسط اداره تحقیقات آژانس امنیت ملی ایجاد و نگهداری می شود. پس از خواندن این کتاب به رابطه عشق و نفرت با ساز موسیقی پی خواهید برد. دسترسی سریع به تنظیمات خواندن، فهرست مطالب، نشانک ها، برجسته سازی متن، نقل قول ها، یادداشت ها، تاریخچه صفحه کتاب و سایر گزینه های کتاب الکترونیکی. با استفاده از نشانگر صفحه یا نوار پیشرفت کتاب را پیمایش کنید. متون پاورقی با فرمت های Epub، Mobi، Docx و Fb2 در پایین صفحه مانند یک جلد شومیز چاپ می شوند.

دانلود کتاب pdf

کتاب های این سایت توسط اساتید دانشگاه های معتبر نوشته شده است. به صورت رایگان در اختیار دانشجویان قرار می گیرد و همچنین برای ارتقای کیفیت حرفه ای و مهارت های کاری بسیار مفید است.

فایل پی دی اف کتاب

اگر این برای شما کار نمی کند، پلتفرم V.I.P را ارائه می دهد. اکانت Tier از 7.95 دلار در ماه شروع می شود و به شما امکان بارگیری نامحدود در فرمت های مختلف علاوه بر PDF را می دهد. بسته به علاقه شما، ممکن است بخواهید مجموعه کتاب های کمیاب پیشنهادی را بررسی کنید. همچنین گزینه ای برای جستجو بر اساس مکان، موضوع، دوره زمانی، زبان یا سازمان وجود دارد. اگر به دنبال کتاب‌های الکترونیکی رایگان برای دانلود و جستجو هستید، این کتابخانه‌های دیجیتال ارزش بررسی کردن را دارند.

منبع: https://iranpaper.ir/blog/download-book-pdf-2/

Leave a reply