دانلود مقالات انگلیسی


• واحدهای علمی – علاقه مندان به کسب اطلاعات در مورد نقاط قوت و ضعف مجلات منتشر شده در واحدهای علمی خاص. Master Journal List ابزاری رایگان است که به شما امکان می دهد تمام عناوین موجود در Web of Science™ را جستجو کنید. کاتالوگ مجلات استاد ماهانه به روز می شود و به محققان، ناشران و کتابداران اجازه می دهد تا وضعیت انتشارات را پیگیری کنند. کاربران می‌توانند ببینند که کدام مجلات فهرست گنجانده شده‌اند، بر اساس کلمه کلیدی، عنوان، ISSN یا دسته موضوعی جستجو کنند یا همه مجلات موجود در فهرست را مرور کنند. فهرست ژورنال اصلی شامل یادداشت‌های دامنه است که به کاربران تعاریف دقیقی از دسته‌های موضوعی Web of Science ارائه می‌کند. مجلات با کیفیت بالا و تأثیرگذار نمایه شده توسط Web of Science را مرور، جستجو و کاوش کنید.
مقالات رایگان
ما یک سیستم جامع برای مدیریت فرآیند ویرایش مجلات علمی ایجاد کرده ایم. فرآیند ارزیابی رایگان و برای تمامی مجلات ثبت شده در پایگاه ICI World of Journals در دسترس است. SCIE مخفف Science Citation Index Expandis A Bibliographic Database است. ایجاد شده توسط یوجین گارفیلد و متعلق به تامپسون رویترز.

دانلود رایگان مقالات ایرانداک


پس از انتخاب پایگاه داده برای جستجو، اطلاعات دقیق در مورد مجله در نتایج جستجو ظاهر می شود. SCImago Journal & Country Rank یک سایت عمومی برای شناسایی رتبه بندی مجلات و علمی بر اساس کشور است. این سیستم رتبه بندی توسط Scopus طراحی شده است و برای تجزیه و تحلیل و درک کیفیت مجله استفاده می شود. این وب سایت برای محافظت از خود در برابر حملات آنلاین از خدمات امنیتی استفاده می کند. اقدامی که انجام دادید راه‌حل امنیتی را راه‌اندازی کرد. اقدامات زیادی وجود دارد که می تواند این بلوک را فعال کند، مانند کلمات یا عبارات خاص، دستورات SQL یا ارسال داده های نادرست.

سایت مقالات رایگان


دسترسی به ژورنال SCImago و رتبه کشور شما را به صفحه جستجو می برد. در سال 1992، ISI توسط Thomson Scientific & Healthcare خریداری شد و به Thomson ISI معروف شد. این بخشی از کسب و کار مالکیت معنوی و علم تامسون رویترز تا سال 2016 بود، زمانی که تجارت IP و علم فروخته شد تا تبدیل به Clarivate Analytics شود. در فوریه 2018، Clarivate از راه اندازی مجدد ISI به عنوان بخشی از گروه تحقیقات علمی و آکادمیک خود خبر داد. ویکی پدیا نوامبر 2018، به عنوان یک گروه در Clarivate وجود دارد.

دانلود رایگان مقاله اردبیل


یکی دیگر از مجله های مهم ISI، سرمایه گذاری مشترک بین ISI و Wiley است. Stat یک مجله تحقیقاتی ارتباطات سریع آنلاین است که مقالاتی را در مورد تمام جنبه های آمار و زمینه های بین رشته ای مرتبط منتشر می کند. هنگامی که نتایج را دریافت کردید، به چیزی به نام “Scopus Impact Factor” دسترسی خواهید داشت. همچنین می توانید گزارش های استنادی مجلات را برای پنج سال گذشته مشاهده کنید. توضیحات مجله را در نوار جستجو وارد کنید تا به پایگاه داده آن دسترسی پیدا کنید. این بخش بررسی کتاب است که به آماردانان دانشگاهی و متخصصان یک سرویس ساده بررسی کتاب ارائه می‌کند که شامل کتاب‌های جدید در مورد آمار و موضوعات مرتبط است.

دانلود مقاله فارسی رایگان


مقالاتی که از نظر سال انتشار در صدک اول قرار دارند، مقالات پراستناد نامیده می شوند. هر مقاله در داده ها بر اساس طبقه بندی ISI مجله ای که مقاله در آن منتشر شده است به یک یا چند دسته از 21 دسته اختصاص داده می شود. فهرست پژوهشگران پراستناد با انتخاب پراستنادترین پژوهشگران در هر زمینه در یک دوره 10 ساله تهیه می شود. تعداد پژوهشگران پراستناد برحسب رشته متفاوت است و بر اساس تعداد کل محققانی که در این زمینه مشارکت داشته اند تعیین می شود.

دانلود مقاله رایگان


مجموعه پادکست Clarivate به شما امکان می دهد تا به مسائل مهم تجاری به روش های جدید و جالب توجه کنید. Clarivate Innovation Exchange تحقیق، توسعه و تجاری سازی را تسهیل می کند. پادکست‌ها مجموعه پادکست Clarivate راه‌های جدید و جالبی را برای رسیدگی به مسائل در حوزه‌های مهم تجاری ارائه می‌دهد. Clarivate Innovation Exchange بورس نوآوری Clarivate تحقیق، توسعه و تجاری سازی را تسهیل می کند. مشکل این است که چگونه می دانید مجله چند بار خوانده شده است؟ پاسخ در تعداد استناد است.

سایت دانلود مقاله رایگان


ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن با این واقعیت تضمین می‌شود که فهرستی از مجلات علمی از سراسر جهان می‌تواند سالانه در فهرست اصلی مجله ICI سازماندهی شود. افزونه همچنین دستورالعمل‌های خاصی را در زمینه‌های عملکرد مجلات علمی ارائه می‌کند که باید برای افزایش نرخ استناد بهبود یابد. مسلماً مقالات چاپ شده در مجلات ISI از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همه مجلات علمی تلاش می کنند تا توسط محققان دیده شوند.
منابع: ایران پیپر
http://iranpaper.ir

Leave a reply