(The Hill) – Amtrak تمام قطارهای مسافت طولانی را که از روز پنجشنبه آغاز می شود لغو می کند تا از اختلالات پیش از اعتصاب احتمالی کارگران راه آهن در اواخر این هفته جلوگیری کند.
یکی از سخنگویان آمتراک گفت: این تغییرات تضمین می کند که قطارها می توانند قبل از اعتصاب به مقصد خود برسند، اعتصاب که می تواند از روز جمعه آغاز شود، و تعدیل ها می تواند به زودی به مسیرهای دیگر نیز کشیده شود.
آمتراک در مذاکرات قرارداد بین کارگران راهآهن و شرکتهای باربری دخالتی ندارد، اما بسیاری از قطارهای آن در راهآهنهای متعلق به اشخاص ثالث حرکت میکنند که در صورت وقوع اعتصاب تعطیل میشوند.
سخنگوی شرکت گفت: «در حالی که امیدواریم طرفین به یک راه حل برسند، آمتراک اکنون تنظیمات مرحلهای در خدمات ما را برای آمادهسازی برای قطع احتمالی خدمات ریلی بار در اواخر این هفته آغاز کرده است.» چنین وقفه ای می تواند به طور قابل توجهی بر خدمات ریلی مسافری بین شهری تأثیر بگذارد.
بیش از 115000 کارگر راه آهن از روز جمعه به طور قانونی مجاز به اعتصاب هستند، ضرب الاجلی که توجه زیادی را در واشنگتن به خود جلب کرده است زیرا قانونگذاران نگران افزایش قیمت ها و تنگناهای زنجیره تامین ناشی از تعطیلی بالقوه هستند که به نرخ های تورم بالا می افزاید.
تعلیق های جدید که از روز پنجشنبه آغاز شد، شامل خدمات قطار خودکار Amtrak است که بین Lorton، Va. و سنفورد، فلوریدا، و سرویس Capitol Limited آن، که بین واشنگتن، دی سی و شیکاگو اجرا می شود.
Amtrak همچنین گفت که خدمات Cardinal خود را که بین نیویورک و شیکاگو انجام می شود و خدمات Palmetto خود بین DC و Savannah، Ga را متوقف خواهد کرد.
قطارهای پالمتو در شمال دی سی که از کریدور شمال شرقی آمتراک استفاده می کنند، تعلیق نشده اند.
آمتراک مالک آن خط ریلی است که بین بوستون و دی سی میگذرد، بنابراین شرکت میگوید «تنها تعداد کمی» از حرکتها در این خط و همچنین شعبههایی به آلبانی، نیویورک، هریسبورگ، پ.، و اسپرینگفیلد، مایکروسافت، خواهد بود. متأثر، تحت تأثیر، دچار، مبتلا.
این سرویس ریلی گفت که به مشتریان این امکان را می دهد که سفر خود را به تاریخ دیگری تغییر دهند یا مبلغ کامل را بازپرداخت کنند.
آمتراک تعلیق برخی از طولانیترین مسیرهای خود را از روز سهشنبه آغاز کرد و از آن زمان لغوهای دیگری نیز اضافه کرده است و در مجموع ۱۴ مسیر از روز پنجشنبه به حالت تعلیق درآمده است.
انجمن بینالمللی ماشینکارها و کارگران هوافضا (IAM) روز چهارشنبه اولین اتحادیهای بود که مجوز اعتصاب را صادر کرد و نزدیک به 5000 کارگر آن قراردادی را بر اساس توصیههای هیئت منصوب شده توسط کاخ سفید در ماه گذشته رد کردند.
پیشنهاد قرارداد 24 درصد افزایش و حقوق معوقه را اجرا می کند، اما کارگران خواستار برنامه ریزی قابل پیش بینی تر و امکان مرخصی برای قرار ملاقات پزشکان بدون جریمه هستند.
قانونگذاران از ترس پیامدهای اقتصادی احتمالی خروج از مجلس، در حال آماده شدن برای استفاده از اختیارات کنگره برای جلوگیری از اعتصاب هستند.
برخی از سناتورهای جمهوریخواه از لایحهای حمایت کردهاند که قرارداد پیشنهادی را تأیید میکند، که توسط راهآهن و منافع تجاری حمایت میشود، و رهبران دموکرات پیشنهاد کردهاند که در صورت عدم دستیابی به توافق، مداخله خواهند کرد.
کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه گفت: «همه طرفها باید پای میز مذاکره بمانند، با حسن نیت برای حل مسائل باقیمانده چانهزنی کنند و به توافق برسند». تعطیلی سیستم حمل و نقل ریلی ما یک نتیجه غیرقابل قبول برای اقتصاد ما و مردم آمریکا است و همه طرفها باید برای جلوگیری از آن تلاش کنند.»