8 نکته برای عبور از یک بلوک خلاق



زمانی که شما فردی خلاق هستید، طبیعی است که بلوک هایی را تجربه کنید که در آن احساس می کنید به اندازه کافی اصیل یا مبتکر نیستید. بسیاری از مردم هنگامی که به مهارت های خود اعتقاد ندارند، همین عدم اعتماد به نفس را تجربه می کنند. با این حال، دانستن چگونگی عبور از این بلوک ها بسیار مهم است.

برای کارآفرینان، یک بلوک خلاق می‌تواند مانع بزرگی باشد که مانع از توانایی آنها در تولید نتایج می‌شود. در زیر، رهبران کسب و کار بهترین توصیه های خود را برای باز کردن قفل خلاقیت واقعی به اشتراک می گذارند. آنها نمونه هایی را به اشتراک می گذارند که برای آنها مفید بوده است و توضیح می دهند که چگونه می توانند به هر صاحب کسب و کاری کمک کنند تا از بلوک های خود عبور کند تا جنبه خلاقانه خود را آزاد کند.

نوشتن جریان آگاهی را امتحان کنید.

همه افراد دارای پتانسیل خلاقیت هستند. غالباً مسئله این است که خلاقیت را به یک “تمرین” تبدیل کنیم و بیشتر پذیرای “اوریکا” باشیم. اندرو پاول، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Learn to Win می‌گوید لحظاتی.

پاول می افزاید: «یک چیزی که برای من مفید است این است که هر روز صبح سه صفحه نوشتن جریان آگاهی بنویسم تا بخش خلاق مغزم فعال شود.

در یک کارگاه شرکت کنید.

باروخ لابونسکی، مدیر عامل Rank Secure، خاطرنشان می کند که وقتی یک شغل بیش از حد “روتین” می شود، می تواند خلاقیت شما را از بین ببرد. انجام کاری غیرعادی، مانند شرکت در یک کارگاه آموزشی الهام بخش، می تواند به تغییر اوضاع برای شما کمک کند.

لابونسکی می‌گوید: «شما برای احیای آب‌های خلاقانه نیاز به یک شروع سریع دارید. “برای من، رفتن به یک کارگاه این کار را به من می دهد.”

روی نتیجه نهایی تمرکز کنید.

جاناتان اسپارکس، بنیانگذار قانون اسپارکس می گوید: فرصت ها همه جا هستند. برای استفاده از آنها، کارآفرینان باید روی آنچه می خواهند تمرکز کنند و برای رسیدن به نتیجه نهایی ایده آل خود تلاش کنند.

اسپارکس توصیه می کند: «درباره آن دقیق شوید. “چه شکلی است؟ خودت را در آن صحنه قرار بده.” چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد؟ چه کسی با شماست؟ سپس، شروع به ایجاد مسیر خرده نان به عقب تا لحظه حال خود خواهید کرد. آن را دنبال کنید.”

پذیرای ایده های جدید باشید.

کریستین کیمبرلی مارکت، بنیانگذار و مدیر خلاق Marquet Media، LLC، می‌گوید که باز ماندن در برابر ایده‌های جدید از همه منابع خارجی مهم است.

مارکت می‌گوید: «برخی افراد ممکن است احساس خلاقیت نداشته باشند، زیرا تلاش می‌کنند همان کار را بارها و بارها انجام دهند. آنها باید چیز جدیدی را امتحان کنند و اجازه دهند خلاقیت آنها دوباره جریان یابد.”

آنچه را که خلاقیت شما جرقه می زند پیدا کنید.

برای کار بر روی یک بلوک خلاق، ابتدا باید تشخیص دهید که چه چیزی باعث ایجاد خلاقیت در شما می شود. برای مری هارکورت، بنیانگذار CosmoGlo، این در حال یادگیری است.

هارکورت می گوید: «به جای تلویزیون در شب کتابی را انتخاب کنید. “به جای رادیو به پادکست گوش دهید. ورودی ناگهانی افزایش دانش در اطراف من جرقه ای در مغز من می دهد تا درباره ایده های جدید و چیزهایی که مرا هیجان زده می کند فکر کنم.”

برگزاری جلسات طوفان فکری

ماریو پیشف، مدیرعامل DevriX می‌گوید خلاقیت داده نمی‌شود، اما بیشتر ایده‌های عالی به‌عنوان بهبود تدریجی ایده‌های موجود متولد می‌شوند. به همین دلیل است که برای کارآفرینان مهم است که ذهن خود را همیشه برای فرصت ها باز نگه دارند.

پشف می‌گوید: «آنها باید به اخبار صنعت، رویدادهای تجاری، گروه‌های مغز متفکر یا انجمن‌ها تکیه کنند. “ذهن شما تنظیم می شود و پذیرای ایده های جسورانه و خلاقانه خواهد بود. آنها را با جلسات طوفان فکری تقویت کنید و می توانید از آن استفاده کنید.”

یه چیزی بخون

هنگامی که استفانی ولز، یکی از بنیانگذاران و CTO Formidable Forms، در حال مبارزه با جنبه خلاقانه خود است، می خواند.

ولز توضیح می‌دهد: «مطالعه نه تنها به من الهام می‌دهد، بلکه ذهنم را از مبارزه دور می‌کند، بنابراین کمتر روی کارهایی که نمی‌توانم انجام دهم و بیشتر روی چیزهایی که می‌توانم تمرکز می‌کنم، تمرکز می‌کنم. اگر مطالعه نمی کنید، می توانید از رسانه های دیگر برای بیان خلاقیت خود استفاده کنید.

ذهنیت “تمرین باعث پیشرفت می شود” را بپذیرید.

کریس کریستوف، یکی از بنیانگذاران MonsterInsights، می گوید که بلوک های خلاقانه در کارآفرینان اغلب به این دلیل رخ می دهد که تلاش می کنند به کمال برسند. در عوض، او اتخاذ یک ذهنیت «تمرین باعث پیشرفت می‌شود» را توصیه می‌کند، که راهی عالی برای شکستن آهسته آن بلوک‌ها است.

کریستوف می گوید: «به جای تمرکز بر کمال، روی پیشرفت تمرکز کنید. متوجه خواهید شد که تمرین به شما کمک می کند تا مهارت های خود را تقویت کنید و خلاقیت خود را تقویت کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.