8 راه برای صرفه جویی در هزینه های یک کسب و کار جدید

[ad_1]

راه‌اندازی یک کسب‌وکار می‌تواند از نظر حرفه‌ای و شخصی رضایت‌بخش باشد، و به شما راهی برای کسب درآمد قابل توجه و ایجاد استقلال بیشتر در کارتان می‌دهد. با این حال، راه اندازی و راه اندازی آن گران است. بسیاری از کسب‌وکارها می‌توانند با کمتر از 10000 دلار سرمایه اولیه راه‌اندازی کنند، اما حتی در آن زمان، باید راهی برای ادامه فعالیت پیدا کنید تا زمانی که بتوانید درآمد کافی برای جبران تمام هزینه‌های عملیاتی خود را ایجاد کنید.

اگر می‌خواهید با بودجه‌ای کم کار کنید، یا فقط می‌خواهید تا حد امکان لاغر بمانید، مهم است که هزینه‌های راه‌اندازی و اولیه را کاهش دهید. چگونه می توانید بدون به خطر انداختن ساختار کسب و کار خود این کار را انجام دهید؟

چگونه در هزینه های تجاری صرفه جویی کنیم

اینها برخی از بهترین راه‌ها برای صرفه‌جویی در هزینه‌های رایج تجاری هستند:

  1. رفتن از راه دور: با توجه به اینکه دنیا چقدر به سمت کار از راه دور رفته است، احتمالاً برای فهمیدن این مورد به کمک زیادی نیاز ندارید. هنوز برخی نگرانی‌های پایدار در مورد کار از راه دور و بهره‌وری کارکنان وجود دارد، اما اجازه ندهید که شما را متوقف کند. برای بسیاری از مشاغل، مدل از راه دور نه تنها مقرون به صرفه تر است، بلکه مولدتر نیز می باشد. در حالی که در آن هستید، بدون کاغذ بروید. اگر کسب و کار شما بتواند به طور انحصاری در حوزه دیجیتال فعالیت کند، در نهایت هزاران دلار در ماه پس انداز خواهید کرد و همزمان قابلیت های خود را گسترش خواهید داد.
  2. اجاره به جای خرید: اگر تجهیزات اصلی برای کسب و کار خود دارید، به جای خرید مستقیم، اجاره را در نظر بگیرید. لیزینگ به این معنی است که شما چند مزیت را قربانی خواهید کرد (مانند کنترل کامل بر دارایی‌های خود)، اما معمولاً در نهایت هزینه کمتری از قبل پرداخت می‌کنید و می‌توانید در درازمدت نیز پس‌انداز کنید.
  3. همیشه درخواست تخفیف کنید: در مرحله بعد، همیشه به دنبال تخفیف در محصولات و خدماتی باشید که برای آنها پول پرداخت می کنید. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای انجام این کار، جستجوی کدهای تخفیف برای چیزهایی است که آنلاین می‌خرید. از اینکه چقدر می توانید با این مرحله صرفه جویی کنید شگفت زده خواهید شد. اگر هیچ کد تخفیفی وجود ندارد، یا اگر مستقیماً با یک ارائه دهنده کار می کنید، درخواست تخفیف و مذاکره در مورد نرخ بهتر را در نظر بگیرید. گاهی اوقات، فقط درخواست قیمت کمتر برای دریافت آن کافی است.
  4. بسته بندی خدمات و خرید عمده: همچنین باید سعی کنید در صورت امکان خدمات را بسته بندی کنید و به صورت عمده خرید کنید. اکثر شرکت ها مایلند قیمت هر واحد کمتری را برای افرادی که مقدار بیشتری خریداری می کنند ارائه کنند، زیرا می توانند مشوق خریدهای بزرگتر و در نهایت سود بیشتر باشند. بپرسید که آیا تخفیف یا بسته های عمده ای در دسترس است.
  5. پرسنل خود را به حداقل برسانید. حقوق و دستمزد یکی از بزرگترین هزینه های شما در هنگام راه اندازی یک کسب و کار خواهد بود، اما دلیلی وجود ندارد که اجازه دهید این کار از کنترل خارج شود. بسیاری از کارآفرینان، به ویژه کارآفرینان جدید، از همان ابتدا وسوسه می شوند که تیم های قوی استخدام کنند، اما اگر می توانید با یک خدمه اسکلت کار کنید، سعی کنید استخدام های خود را به حداقل برسانید. اگر به پشتیبانی اضافی فراتر از تیم تمام وقت خود نیاز دارید، از پیمانکاران و برون سپاری کمک بگیرید.
  6. از بازاریابی و تبلیغات سنتی خودداری کنید: کسب و کار شما برای افزایش دید و جذب مشتریان بیشتر به بازاریابی و تبلیغات نیاز دارد. این بدان معنا نیست که باید ده ها هزار دلار برای انجام آن هزینه کنید. استراتژی‌های بازاریابی جایگزین، مانند بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO)، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، و بازاریابی چریکی می‌توانند به شما کمک کنند تا آگاهی از برند را با هزینه کم افزایش دهید و رویکرد خود را ناب و مؤثر نگه دارید.
  7. به نرم افزار منبع باز تکیه کنید: می‌توانید صدها یا حتی هزاران دلار در ماه برای نرم‌افزار اصلی مورد نیاز کسب‌وکارتان بپردازید، یا می‌توانید یک جایگزین منبع باز را به صورت رایگان انتخاب کنید. برخی از خطرات و معایب برای نرم افزار منبع باز وجود دارد، اما این یک گزینه مناسب برای بسیاری از برنامه ها و بیشتر مشاغل است.
  8. معاوضه با سایر مشاغل: چرا برای چیزی بپردازید در حالی که به سادگی می توانید آن را مبادله کنید؟ صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان جدید احتمالاً از مذاکره با شما برای تجارت خوشحال هستند، اگر شما توانایی پرداخت هزینه خدمات آنها را ندارید. اگر با هم کار کنید، ممکن است به یک فرصت ارزشمند متقابل تبدیل شود.

یافتن تعادل

کاهش هزینه ها می تواند سود شما را بهبود بخشد و به شرکت شما کمک کند تا از نظر مالی پایدارتر شود، حتی در دراز مدت. همچنین نمی‌خواهید زیرساخت‌ها یا حمایت‌های لازم را که کسب‌وکارتان برای عملکرد خوب به آن نیاز دارد، غارت کنید. برای هر کسب و کار و هر کارآفرینی، تعادل کمی متفاوت به نظر می رسد. قبل از شروع هر تصمیم مهم، نیازهای خود را به دقت ارزیابی کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]