7 کاری که می توانید برای ایجاد یک فرهنگ شرکت فوق العاده انجام دهید

[ad_1]

در تجربه من، فرهنگ تیمی مناسب برای موفقیت هر کسب و کاری بسیار مهم است، بنابراین هر رهبر تجاری می خواهد بداند چگونه آن را ایجاد کند. در واقعیت، من متقاعد شده‌ام که هیچ یک از ما نمی‌توانیم مستقیماً فرهنگ سازی کنیم، اما در عوض، می‌توانیم محیطی ایجاد کنیم که فرهنگ مورد نظر در آن ظهور کند. شما این کار را با هدایت ارزش‌ها انجام می‌دهید، اجازه می‌دهید ارزش‌ها رفتار را شکل دهند، و در نهایت، رفتار فرهنگ را تعریف می‌کند.

من معتقدم که شما باید با الگو بودن برای ارزش‌ها و اهداف قوی شخصی و همچنین داشتن همدلی با دیگران، انرژی پایدار و خودآگاهی شروع کنید. گام بعدی برقراری ارتباط موثر و مستمر از طریق چندین کانال، از جمله صحبت کردن، ایمیل و گوش دادن واقعی به بازخورد است. مطمئن شوید که همه مؤلفه های خود، به ویژه مشتریان را در بر می گیرد.

رفتارهایی را که برای شکوفا شدن فرهنگ صحیح باید الهام بخشید را می توان با اصول زیر خلاصه کرد:

1. ایجاد و حفظ حس انرژی و هدف.

امروزه بسیاری از رهبران این کار را با حمایت و ترویج یک هدف سطح بالاتر، فراتر از سود، مانند کمک به افراد محروم، حفظ محیط زیست، یا تجسم سرمایه داری آگاهانه انجام می دهند. به یاد داشته باشید که اعمال بلندتر از کلمات صحبت می کنند، و نقش رهبری آشکار شما در اینجا کلیدی است.

به عنوان مثال، Whole Foods کسب و کار خود را با تعهد به غذاهای طبیعی و ارگانیک ساخته است و دارای فرهنگ کارکنان و مشتریان وفادار است که نتیجه آن 500 فروشگاه در سراسر جهان است. در نتیجه، آنها توسط آمازون به مبلغ 13.5 میلیارد دلار خریداری شدند.

2. اعضای تیم باید احساس انگیزه و توانمندی داشته باشند.

این بدان معناست که آنها باید به کاری که شما می‌خواهید انجام دهید باور داشته باشند و احساس کنند که ابزار، آموزش و سیستم پاداش مناسب برای انجام کاری که باید انجام شود را دارند. نقش شما این است که این توانمندی را از طریق گوش دادن به نیازهای آنها و ارائه مربیگری و راهنمایی شخصی در صورت لزوم فراهم کنید.

جف بزوس، بنیانگذار آمازون، بیشتر موفقیت خود را به ایجاد یک تیم با انگیزه و توانا نسبت می دهد. او همیشه پذیرای ایده‌های تیمش است، و حتی اگر موافق نباشد که ایده‌ای کار کند، این را می‌گوید، اما به هر حال اغلب از آن حمایت می‌کند و سرمایه‌گذاری می‌کند.

3. همیشه بهترین استعدادها را برای تیم خود حفظ کنید.

من متوجه می شوم که بسیاری از رهبران کسب و کار «آنقدر شلوغ» هستند که نمی توانند روی استعداد تمرکز کنند، بنابراین اعضای خانواده در دسترس یا اولین نامزد را بدون در نظر گرفتن استعداد، تجربه یا تعهد استخدام می کنند. البته، حتی بهترین استعدادها نیز برای ایجاد فرهنگ مورد نیاز شما نیاز به ارتباط، آموزش و حمایت دارند.

در تجربه من، سطح اختلاف بین اعضای تیم بسیار با استعداد، نشانه فرهنگ تیمی سالم است. این به یک کسب و کار اجازه می دهد تا در این عصر روندهای مخرب متعدد زنده بماند و برنده شود. گاهی اوقات آخرین چیزی که نیاز دارید افرادی هستند که همیشه “بله” می گویند.

4. به جای رقابت، همکاری را تقویت کنید.

امروزه با محدودیت‌های مالی در هر کسب‌وکاری، به راحتی می‌توان بازاریابی و توسعه را متقاعد کرد که آنها بر سر منابع با هم رقابت می‌کنند، نه اینکه با یکدیگر بهترین راه‌حل‌ها را برای مشتریان ارائه دهند. حتی در درون تیم‌ها، فرهنگ باید مشارکتی باشد تا برد-باخت.

5. روابط کلید شادی و بهره وری هستند.

این باید با شناخت واقعی اعضای تیم و همچنین شرکا و مشتریان شروع شود و به آنها اجازه دهید شما را بشناسند. سپس می توانید روابط بین اعضای تیم و همچنین با افرادی که می توانند کمک کنند را تسهیل کنید. همه و کسب و کار شما از این فرهنگ سود خواهند برد.

6. هر موفقیتی را جشن بگیرید تا کل تیم را شامل شود.

علاوه بر پاداش‌ها و پاداش‌های فردی، زمان و تلاش خود را صرف کنید تا همه تیم‌ها را در شناخت عمومی موفقیت‌های حتی کوچک، از جمله شکست‌هایی که منجر به یادگیری شده‌اند، بگنجانید. این یک فرهنگ تیمی مثبت را تقویت می‌کند و ارزش‌های شرکت را که برای همه مهم است، منتقل می‌کند.

7. متعهد به ارائه یک تجربه مثبت مشتری باشید.

شما نمی توانید فرهنگ تیمی مثبتی ایجاد کنید در حالی که میانبرهای واضحی را در مورد کیفیت راه حل یا خدمات مشتری خود در نظر می گیرید. به آنچه که بهتر می دانید پایبند باشید و به تیم خود نشان دهید که چگونه آن را بهتر از هر کس دیگری انجام دهد. فرهنگ تیم شما برای حمایت از جهت گیری شما و موفقیت کسب و کار شما با هم متحد می شود.

امروزه فرهنگ تیم و شرکت شما بیش از هر زمان دیگری در راهبرد استراتژی و ارزش اهمیت دارد، نه برعکس. با اینترنت و رسانه های اجتماعی، فرهنگ شما دیگر فقط یک چیز داخلی نیست، بلکه به طور گسترده به مشتریان، سرمایه گذاران و فروشندگان گسترش می یابد.

شما کلید همه این مؤلفه‌ها هستید که با هم برای برنده شدن کار می‌کنند، به‌ویژه در دنیای رقابتی فزاینده.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]