[ad_1]
بخشش سخاوتمندانه با قلبی باز، اعتقاد مثبت به طبیعت انسان و ایمان به اینکه بخشش بخشی از یک چرخه فضیلتآمیز است، آغاز میشود. بهعنوان یک رهبر، میتوانید به روشهای مختلفی به مردم فرصت بدهید، به مردم استقلال بدهید، به مردم احساس هدف بدهید، به مردم تشویق کنید و غیره.
رهبران بخشش میخواهند و میتوانند بهترینها را در افراد و موقعیتها جستجو کنند، اما بدون اینکه خود را در این فرآیند از دست بدهند یا نسبت به واقعیتهای کسبوکارشان نابینا باشند.
با تمرین، بخشش می تواند به یک عادت قدرتمند و خودتقویت کننده برای شما و به طور کلی برای شرکت شما تبدیل شود و بخشی از سبک رهبری نشاط بخش Amare (مبتنی بر عشق).
به این سوالات فکر کنید:
-
وقتی به دادن فکر می کنید واکنش فوری شما چیست؟
-
تجربه شما از دادن و امتناع به عنوان یک رهبر چه بوده است؟
-
چگونه بخشش دیگران را دریافت می کنید؟
7 راه آماره برای اینکه یک رهبر بخشنده تر باشید
-
به افکار سخاوتمندانه خود فکر کنید . در طول روز، توجه داشته باشید که چه تعداد از افکارتان در مورد خودتان مثبت و مهربان هستند و چه تعداد از آنها منفی و انتقادی هستند. سپس برای یک یا دو ساعت جایگزینی آگاهانه منفی ها را با افکار مثبت با احساس بهتر تجربه کنید.
-
نیت مثبت (API) را فرض کنید . در هر تعامل معین، با این فرض شروع کنید که طرف مقابل واقعاً به سمت یک نتیجه مثبت کار می کند و خواهان موفقیت متقابل است. توجه داشته باشید که چگونه آن نقطه شروع بر تجربه شما و رفتار آنها تأثیر می گذارد.
-
عضلات بخشنده خود را توسعه دهید . اکنون متعهد شوید که یکی از جنبه های بخشش خود را رشد دهید: آیا به مردم فرصت، قدرت، اعتبار، بازخورد، تصدیق، تشویق، عشق می دهید؟ هر هفته یکی را انتخاب کنید و آن را انجام دهید!
-
حفظ امتیاز را متوقف کنید . آیا برای هر عمل انفاق انتظاری دارید؟ اگر بله، احساسی را که با سخاوتمندی به دست می آورید به عنوان نتیجه در نظر بگیرید. به شکافی که تغییر ذهنی ایجاد می کند و اینکه آیا آن پاداش عاطفی کافی است توجه کنید.
-
دریافت را با مهربانی تمرین کنید . برای تولید فرهنگ بخشش، همچنین الگو گرفتن از هدیه دادن دیگران. با یک جمله ساده پاسخ دهید: «متشکرم، من واقعاً از آن تشکر می کنم».
-
یک برند هدیه ایجاد کنید . با تیم خود کار کنید تا سخاوت را به یکی از ستون های وعده برند خود تبدیل کنید. در نظر بگیرید که چه چیزی برای معتبر بودن آن لازم است، چگونه آن را اجرا میکنید و تأثیر بالقوه آن بر مشارکت کارکنان و وفاداری مشتری را در نظر بگیرید.
-
اعتماد به زندگی . باورهای اصلی خود را در مورد زندگی، افراد و تجارت بررسی کنید. اگر به بی اعتمادی، بدبینی و کمبود تمایل دارید، از نظر ذهنی این احتمال را آزمایش کنید که این باورها اشتباه هستند و زندگی برای حمایت از بخشندگان سخاوتمند توطئه می کند.
ارجمندترین رهبران، دادن را عادت مادام العمر می کنند و همان را در دیگران پرورش می دهند. این یک تمرین الهام بخش است که هر بار بازدهی قدرتمندی را به همراه دارد.
[ad_2]