6 نکته برای ایجاد یک استراتژی محتوای ویدیویی موفق

[ad_1]

من معتقدم آینده بازاریابی محتوا ویدیو است. تنها مسئله این است که ایجاد ویدیوی با کیفیت بالا یک مانع بزرگ دارد – اکثر مردم در دوربین راحت نیستند. درست است، ویدیو برای همه نیست. اما اگر تصمیم دارید که به صورت all-in روی ویدیو بروید، در اینجا نکاتی وجود دارد که باید رعایت کنید.

1. جایگاه خود را مشخص کنید.

مانند بسیاری از چیزها در تجارت، شما نمی خواهید به عنوان یک کپی برداری شناخته شوید. شما می خواهید خلاق دیده شوید. پس کاری که دیگران انجام می دهند را انجام نده. خودت باش و کار خودت را انجام بده خواه مصاحبه با افراد در صنعت شما باشد یا نکات و ترفندهای کلی، آنچه را که فکر می کنید خوب است، دریابید و تمام آن را ادامه دهید.

2. تجهیزات خود را در نظر بگیرید.

اولین واکنش من به تهیه تجهیزات ویدئویی جدید این است که این کار را انجام ندهم. شما به تجهیزات فانتزی یا ابزارهای ویرایشی گران قیمت نیاز ندارید. گوشی‌های هوشمند، با فرض داشتن گوشی مناسب، می‌توانند ویدیوی باورنکردنی ضبط کنند. در واقع، برخی افراد حتی نمی توانند بین دوربین 5000 دلاری و آیفون 1000 دلاری تفاوت قائل شوند.

با محتوای ویدیویی، کمتر به تجهیزات مربوط می شود و بیشتر در مورد داستان سرایی و ضبط ویدیو به شیوه ای جذاب است. اشتباه نکنید – یک دوربین بهتر، یک گیمبال، یک پهپاد، و دستگاه های بی شمار دیگر البته کیفیت ویدیوی شما را افزایش می دهد، اما آنها ضروری نیستند.

3. فراداده خود را از جمله کلمات کلیدی، توضیحات و تصاویر کوچک آماده کنید.

قبل از اینکه ویدیوهای خود را راه اندازی کنید، باید توضیحات و کلمات کلیدی مربوط به شرکت و فضا را تنظیم کنید. به حجم جستجو نگاه کنید تا ببینید چند نفر آن موضوع را جستجو می کنند.

هنگامی که این اطلاعات را به دست آوردید، از آن برای بهینه سازی ویدیوهای خود برای کلمات کلیدی خاص استفاده کنید. توضیحات مربوطه را اضافه کنید و یک تصویر کوچک سفارشی اضافه کنید، که ممکن است مهم‌ترین باشد، زیرا این چیزی است که مردم را به تماشای ویدیو می‌کشاند.

4. پلتفرم مورد نظر خود را تعریف کنید و ویدیوهای خود را بر اساس آن ویرایش کنید.

آیا قصد دارید برای تیک تاک، اینستاگرام، یوتیوب یا هر پلتفرم دیگری ویدیو بسازید؟ حتما ویدیو را طوری ویرایش کنید که به خوبی روی آن پلتفرم قرار بگیرد.

5. سطح سازگاری خود را مشخص کنید و به آن پایبند باشید.

قبلاً گفته‌ام و باز هم می‌گویم – عدم ثبات، بزرگترین ناراحتی من است. قبل از اینکه استراتژی ویدیویی خود را شروع کنید، تصمیم بگیرید که هر چند وقت یکبار می خواهید ویدیو بسازید و به آن متعهد شوید. اما فقط بدانید، هرچه ویدیوهای بیشتری بسازید، احتمالاً ترافیک بیشتری دریافت خواهید کرد.

6. قبل از شروع حداقل ویدیوهایی به ارزش یک هفته آماده کنید.

قبل از راه اندازی آماده باشید. شما نمی خواهید خود را در سه هفته بدون هیچ چیز پیدا کنید. چند ویدیو بسازید و تک تک آنها را منتشر کنید تا مطمئن شوید که دستتان خالی نمی ماند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]