پادکستهای بازاریابی میتوانند راهی عالی برای حفظ روندها باشند، اما آنها جایگزینی برای رویدادهای مجازی و حضوری که در آن میتوانید با سایر حرفهایها در زمان واقعی ارتباط برقرار کنید، نیستند.
من نمی توانم به اندازه کافی تاکید کنم که چقدر ارزش دارد که از میز خود دور شوید (چه در خانه یا در یک ساختمان اداری) و کاملاً غرق شوید، زندگی کنید، در مجموعه ای از ذهن های درخشان و نوآور که آینده بازاریابی را هدایت می کنند.
من همیشه این رویدادها – حتی رویدادهای مجازی! – را با زرادخانه ای از ابزارها، ایده ها، بینش ها، استراتژی ها و الهامات تازه برای به اشتراک گذاشتن با مشتریان و تیمم ترک می کنم.
من همچنین از کنفرانسهایی با مخاطبین جدیدی که به مشتریان تبدیل شدهاند، از جمله Intel، Marriott Vacation Club، American Century و بسیاری دیگر، دور شدهام.
کنفرانس ها روشی فوق العاده برای تبدیل شدن به یک بازاریاب بهتر تقریباً از هر نظر قابل تصور است. تو می توانی:
-
بینش ارزشمندی را از تأثیرگذارترین رهبران صنعت به دست آورید
-
ارتباطات شبکه ای را با متخصصان کسب و کار ایجاد کنید
-
با ابزارهای برتر مدیریت پروژه و سایر منابع تجاری آشنا شوید
-
چالش ها و فرصت های موجود در بازار خود را درک کنید
-
روندها، پیشبینیها و پیشبینیهایی را که بر کسبوکار شما تأثیر میگذارند، کاوش کنید
-
در کارگاه ها، پنل ها و انجمن ها شرکت کنید
-
مطالعات موردی را برای به دست آوردن درک عمیق تر از شیوه های بازاریابی در عمل بررسی کنید
-
نکاتی را برای جذب و حفظ استعدادهای برتر در بازار نامشخص امروزی جمع آوری کنید
-
کشف کنید که چگونه رسانه های اجتماعی و الگوریتم های موتورهای جستجو در حال تکامل هستند
تیم من در Masthead Media و من مشتاقانه منتظر این فرصتهای شبکهای برتر در تمام سال هستیم. اینها کنفرانس ها و رویدادهایی هستند که در سال پیش رو بیشتر از همه درباره آنها هیجان زده هستیم.
MozCon (11-13 ژوئیه، سیاتل)
این رویداد سالانه معتبر که توسط پلتفرم فناوری SEO Moz میزبانی میشود، همیشه یک غواصی عمیق در جدیدترین استراتژیهای SEO، بازاریابی جستجو، موبایل، بهینهسازی تبدیل، و استراتژیهای بازاریابی محتوا ارائه میدهد. MozCon ارائه سه روز روشنگری و تاکتیکی از رهبران صنعت ارائه می دهد.
17 سخنران اول امسال به تازگی معرفی شده اند و شامل اندی کرستودینا (CMO و یکی از بنیانگذاران Orbit Media)، آریج ابوعلی (رئیس SEO در Papier) و ویل کریچلو (موسس و مدیر عامل Search Pilot) هستند.
در رویداد سال گذشته، جکی چو، رهبر سئوی Uber، و رهبر محتوا در Shopify، کامرون جنکینز، همراه با سایر رهبران بازاریابی روشنگر، حضور داشتند.
ورودی (6-9 سپتامبر، بوستون و آنلاین)
کنفرانس سالانه INBOUND HubSpot رهبران فکری را از سراسر جهان متحد می کند و بر بازاریابی، فروش، موفقیت مشتری و عملیات درآمد تمرکز دارد.
نمایش امسال یک عملیات ترکیبی خواهد بود و رویدادهای حضوری در بوستون در تاریخ 6 سپتامبر آغاز می شود و نسخه مجازی آن روز بعد به صورت زنده اجرا می شود.
اگرچه سخنرانان کنفرانس امسال منتشر نشده اند، اما HubSpot وعده می دهد که رویداد 2022 یکی از بزرگترین رویدادهای آن خواهد بود. تجربه مجازی سال گذشته، دهها هزار شرکتکننده را به هم متصل کرد و سخنرانان قدرتمندی از جمله اپرا، حسن مینهاج، تیم استوکلی، مدیر اجرایی OnlyFans، و کارشناسان لینکدین، گوگل و غیره را به نمایش گذاشت.
ثبت نام این رویداد هم اکنون به صورت رسمی برای رویدادهای حضوری و مجازی باز است.
دنیای بازاریابی محتوا (13-16 سپتامبر، کلیولند)
اگر امسال فقط در یک رویداد شرکت میکنید، آن را به این یکی تبدیل کنید. CMWorld که توسط موسسه بازاریابی محتوا میزبانی می شود، بیش از 3000 شرکت کننده، 225 سخنران و 550 شرکت از سراسر جهان را به هم متصل می کند. بهترین ها و درخشان ترین ها در صنعت بازاریابی محتوا برای شبکه سازی و شرکت در بیش از 100 جلسه، کارگاه و انجمن های صنعتی به این رویداد می آیند. در رویداد سال گذشته سخنرانانی از Adobe، Sitecore، LinkedIn و دیگر شرکتهای برجسته حضور داشتند. منتظر بلندگوهای امسال باشید و منتظر رویداد و پنل زنده Masthead Media در CMWorld 2022 باشید!
هفته تبلیغات نیویورک (19-22 سپتامبر، نیویورک)
این رویداد ترکیبی چند روزه برای چهار روز سمینارها و کارگاه های آموزشی با محوریت رسانه ها، بازاریابی، فناوری و نوآوری های تجاری به شهر نیویورک – و به صورت دیجیتالی در سراسر جهان – باز می گردد.
هفته تبلیغات سال گذشته نیویورک که در هادسون یاردز و به صورت مجازی برگزار شد، شامل بیش از 500 سخنران در 200 رویداد ترکیبی بود. سوفیا هرناندز (رئیس بازاریابی کسب و کار NA در TikTok)، آوا دوورنی (فیلمساز و بنیانگذار ARRAY) و استفانی مک ماهون (مدیر ارشد برند WWE)، بازیگر متیو مککانهی، و دان لمون مجری CNN از جمله آنهایی بودند که سرفصلها را به خود اختصاص دادند. ترکیب امسال باید تا اواخر بهار / اوایل تابستان اعلام شود.
دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی (13 تا 15 مارس 2023 سن دیگو)
اگر به روندها و استراتژی های رسانه های اجتماعی علاقه مند هستید، این رویداد را که توسط Social Media Examiner میزبانی می شود را از دست ندهید. تراکها حول چهار حوزه کلیدی، بازاریابی اجتماعی ارگانیک، بازاریابی اجتماعی پولی، استراتژی اجتماعی و بازاریابی محتوا متمرکز هستند.
امسال، Social Media Marketing World فهرست قابل توجهی از کارشناسان، از جمله آن هندلی (مدیر ارشد محتوا در MarketingProfs)، جو پولیزی (هم بنیانگذار مؤسسه بازاریابی محتوا)، تیم اشمویر (استراتژیست برجسته YouTube)، ماری اسمیت (فیسبوک) را به نمایش گذاشت. کارشناس بازاریابی)، مایکل استلزنر (بنیانگذار Social Media Examiner).
خط تولید سال آینده وعده می دهد که به همان اندازه ستاره دار باشد و بدون شک مهارت های رسانه های اجتماعی شما را به سطح بعدی ارتقا خواهد داد.
جزئیات بالا در زمان نگارش این مقاله دقیق بودند – اما براساس دستورالعملهای بهداشتی در حال ظهور و اطلاعات جدید سازماندهندگان رویداد ممکن است تغییر کنند.