5 کار آزاردهنده و بی اثر که باید در لینکدین از انجام آنها خودداری کنید



در چند سال گذشته – شاید از زمان خرید مایکروسافت – متوجه شده ام که لینکدین به منبع ترافیک و تعامل برای من تبدیل شده است. با این حال، و با خطر آزار برخی از افرادی که فکر می‌کنند هیچ راه درستی برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی وجود ندارد، لینکدین تنها در صورتی برای شما مؤثر خواهد بود که از برخی دستورالعمل‌های اساسی پیروی کنید، که اکثر آنها باید عقل سلیم باشند.

اما من متوجه شده ام که بسیاری از افراد از این پلتفرم به گونه ای استفاده می کنند که منعکس کننده خوبی در آنها نیست. در اینجا پنج مورد از آن چیزهایی است که اگر می خواهید تأثیر خوبی داشته باشید، واقعاً باید از انجام آنها در لینکدین خودداری کنید.

اگر به تازگی وصل شده اید، قبل از صحبت نفس بکشید.

این تا حد زیادی بزرگ‌ترین دوست من با لینکدین است. به دلایلی، مردم فکر می کنند که سرد کردن افراد بدون هیچ گونه آمادگی یا تحقیق موثر است. خنده دارترین آن زمانی است که شخصی به من پیامی در لینکدین می فرستد که خدمات کاملاً نامربوط خود را ارائه می دهد و چیزی شبیه این جمله می گوید: “ما می بینیم که در “شرکت شما” XYZ انجام می دهید و فکر می کنید می توانید از محصول من استفاده کنید.” من می خواهم پاسخ دهم “اوه، واقعا؟ و چه شرکتی خواهد بود؟”

زمانی که این اتفاق می‌افتد، بسیار واضح است که شخصی در حال پیام‌رسانی انبوه به افراد با همان سرعت است، بنابراین آنها نمی‌توانند واقعاً پیام را شخصی کنند و نام شرکت را درج کنند. گذشته از این، تا به حال فکر می کنید که مردم قبل از فروش چیزی درک می کنند که چقدر اعتماد مهم است.

من نمی توانم سناریوی واحدی را در نظر بگیرم که در آن اضافه کردن یک نفر به لینکدین و معرفی فوری آنها موثر باشد. اون پسر نباش

برچسب زدن دسته جمعی افراد در پست ها را متوقف کنید.

این نکته مختص لینکدین نیست و در سایر سایت‌های رسانه‌های اجتماعی اتفاق می‌افتد، اما اغلب در لینکدین اتفاق می‌افتد. اگر فکر می کنید با تگ کردن من در یک نظر به همراه هزاران نفر دیگر توجه من را جلب می کند، سخت در اشتباهید.

تا جایی که به من مربوط می شود، برچسب زدن انبوه افراد مانند ایمیل های انبوه است. اکنون می دانم که برخی از فروشندگان به این قسم می خورند و حتی ممکن است با اولین نکته پیام رسانی به افراد تصادفی مخالف باشند. اما در حالی که ممکن است باعث فروش اینجا و آنجا شود، بیشتر افرادی را که آن را تهاجمی و آزاردهنده می‌دانند بیگانه می‌کند.

نام شما باید نام شما باشد.

فک کنم این نظر شخصی باشه فیلد نام شما در لینکدین باید برای نام شما رزرو شود. من نمی خواهم با کسی به نام “هیلل فولد – استخدام می کنم” یا “هیلل فولد – گورو بازاریابی” ارتباط برقرار کنم. فقط اسمت را بگو و مثل یک انسان رفتار کن.

آیا می توانید تصور کنید که با فردی آفلاین ملاقات کنید و بگویید “هی، من هیلل هستم که به دنبال استخدام توسعه دهندگان فولد هستم. نام تو چیست؟” قبلا هم گفته ام و باز هم می گویم. به دلیلی به آن شبکه های اجتماعی می گویند. اجتماعی باشید آدم باش. مثل یک ربات رفتار نکنید هیچ کس نمی خواهد با ربات ها ارتباط برقرار کند.

یک نینجا هرگز به عنوان یک نینجا شناخته نمی شود.

ظرافت همه چیز است. ممکن است شما یک “گورو” بازاریابی باشید (و زمانی که متوجه شدم این به چه معناست به شما اطلاع خواهم داد) اما این با من است و نه شما.

بدون انجام هیچ تحلیل واقعی، شرط می‌بندم که بین افرادی که خود را گورو یا نینجا می‌نامند و افرادی که به وعده‌های بازاریابی خود عمل نمی‌کنند، رابطه مستقیمی وجود دارد.

هدف من این است که اجازه دهید اعمال شما حرف بزند و خود را متخصص، گورو یا نینجا در چیزی نخوانید. اجازه دهید من قاضی آن باشم.

علاوه بر این، به طور کلی، همیشه بهتر است که شخص دیگری از شما و توانایی های شما تمجید کند، به جای تمجید از خودتان.

از سایت برای گسترش شبکه موجود خود استفاده کنید.

باز هم، این یک نظر شخصی است، اما من هنوز توضیح منطقی در مورد اینکه چرا این نادرست است، نشنیده ام. من هرگز افرادی را که می گویند “من فقط با افرادی ارتباط برقرار می کنم که شخصاً می شناسم یا با آنها کار کرده ام” را درک نمی کنم.

آیا هدف اصلی این شبکه اجتماعی گسترش شبکه موجود شما نیست؟ من برای ارتباط با همسایه همسایه‌ام به پلتفرم اجتماعی نیاز ندارم.

حالا این سوال مطرح است که تا کجا پیش می روید. آیا دعوت های لینکدین را از کسی قبول می کنید؟ شاید کسی که شغلی مشابه شما داشته باشد؟ شاید کسی که در صنعت شما کار می کند؟

روشی که من از لینکدین استفاده می کنم این است که با هرکسی که می شناسم، با هرکسی که با او کار کرده ام یا هرکسی در صنعت من که معتبر به نظر می رسد و لینکدین خود را خودکار نمی کند ارتباط برقرار کنم.

به طور کلی، اگر پلتفرم به خوبی استفاده شود، لینکدین می‌تواند حجم زیادی از تعامل، ترافیک و تجارت واقعی را به همراه داشته باشد. اما، مانند اکثر پلتفرم‌های دیگر، در صورت استفاده تهاجمی، می‌تواند معاملات را به هم بزند و مشتریان و شرکای بالقوه را از خود دور کند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.