5 راز برای ایجاد یک قیف بازاریابی که تبدیل می شود

[ad_1]

وقتی صحبت از قیف های بازاریابی به میان می آید، باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. و بسته به محصول یا خدمات شما، قیف فروش می تواند نسبتاً طولانی باشد، به این معنی که باید زمان و تلاش زیادی را برای ایجاد یک قیف فروش صرف کنید تا مشتری شما را درگیر، آموزش دیده و در نهایت آماده تبدیل نگه دارد. بنابراین امروز می‌خواستم نکاتی را در مورد چگونگی استفاده حداکثری از تلاش‌های قیف بازاریابی با شما به اشتراک بگذارم.

اهداف قیف را روشن کنید.

هر کسی می تواند یک سری ایمیل برای ارسال به پایگاه مشتری شما ایجاد کند، اما ایجاد یک قیف هدفمند که به نقاط درد آنها رسیدگی می کند و پاسخ مورد نظر را دریافت می کند کمی دشوارتر است. فرآیند را با نگاه کردن به مشتری مورد نظر خود و انجام کمی تحقیق آغاز کنید. آنها به چه چیزی اهمیت می دهند؟ آنها نگران چه چیزی هستند؟ آنها چه چیزهای دیگری در زندگی خود دارند؟ چه چیزی آنها را از خرید محصول شما باز می دارد؟ و چه نقاط دردناک و ناامیدی را برای حل آنها به دنبال شما هستند. اینها چیزهایی هستند که باید در قیف بازاریابی خود در مورد آنها صحبت کنید. و هدف خود را کاملاً روشن کنید. آیا می خواهید آنها از شما خرید کنند؟ آیا می خواهید آنها به خرید از شما ادامه دهند؟ آیا می خواهید آنها در مورد محصول شما به دوستان خود بگویند؟

آن را به صورت بصری قرار دهید.

هنگامی که ایده خوبی از آنچه می خواهید به آن بپردازید و هدف مورد نظر دارید، وقت آن است که قیف را به صورت بصری طراحی کنید. چند گزینه نرم افزاری عالی وجود دارد که به شما کمک می کند این کار را انجام دهید، اما اگر همه چیز شکست خورد، می توانید آن را روی یک تکه کاغذ یا روی تخته سفید بکشید. محل ورود آنها به قیف (فرم جذب سرنخ، رسانه های اجتماعی، وب سایت شما، آگهی پولی و غیره) و سپس جایی که در سفر خواهند رفت را مشخص کنید. این می تواند شامل پیام کوتاه، پیگیری تماس های تلفنی یا بازدید، وبینارها، ایمیل ها، ویدئوها و غیره باشد. هر جایی از قیف را که به عنوان “نقطه تبدیل” در نظر گرفته می شود، به وضوح علامت گذاری کنید. اینها مناطقی هستند که شما می خواهید برای تعیین اینکه آیا قیف شما موفق است یا خیر، آنها را ردیابی کنید.

کمی ادویه اضافه کنید.

اکنون که اولین پیش نویس را دارید، به جریان بازگردید و به جایی که قصد دارید برای جذابیت منطقی در مقابل یک جذابیت احساسی بروید، توجه داشته باشید. آیا ترکیب خوبی از این دو دارید؟ منطق بیش از حد است و شما در ایجاد انگیزه در مشتریان خود برای اقدام در حال حاضر شکست خواهید خورد. جذابیت عاطفی بیش از حد و شما در معرض خطر از دست دادن مشتری بالقوه خود قرار می گیرید زیرا آنها برنامه عملی روشنی نخواهند داشت. قیف کامل ترکیبی از هر دو را دارد.

آن را ساده کنید.

در این مرحله ممکن است برای شروع نوشتن آماده باشید، اما فقط کمی بیشتر صبر کنید. شما یک قیف خوب فکر شده می‌خواهید که به همه چیزهایی که می‌خواهید رسیدگی کنید، رسیدگی می‌کند، اما همچنین می‌خواهید این کار را تا حد امکان برای مشتریانتان ساده کنید تا قدم بعدی را بردارند. بنابراین وقت آن است که قیف خود را با چشم ویرایش مرور کنید. آیا حلقه های زیادی برای صحبت با یک نماینده فروش وجود دارد؟ آیا پیام فروش در دریایی از ایمیل ها گم می شود؟ به سادگی این فرآیند را انجام دهید و به مشتریان خود کمک کنید تا تبدیل شوند.

قیف خود را بنویسید

اکنون که مدتی را صرف برنامه ریزی قیف خود با ترکیبی خوب از اطلاعات احساسی و منطقی کرده اید و مراحل ویرایش را طی کرده اید، زمان شروع نوشتن است. با یک پیش نویس شروع کنید و از سایر اعضای تیم (یا یک نویسنده فروش) بخواهید که نسخه را برای ویرایش و وضوح بررسی کنند. هنگامی که فکر می کنید با پیش نویس در مکان خوبی هستید، زمان راه اندازی فرا رسیده است. شماره‌های خود را مرتباً مرور کنید و ایمیل‌هایی را که نرخ باز یا کلیک مناسبی ندارند یادداشت کنید و برای دورهای بعدی ویرایش روی آن‌ها تمرکز کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]