5 تاکتیک بازاریابی که می توانید حتی قبل از اینکه محصولی داشته باشید انجام دهید

[ad_1]

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که به طور مرتب از کارآفرینان می شنوم این است که “من هنوز محصولی ندارم، چگونه می توانم شروع به بازاریابی کنم؟”

پاسخ من؟ اگر بازاریابی را فقط زمانی شروع کنید که محصولتان آماده شود، قطار را از دست داده اید. اکنون زمانی است که باید شروع به ایجاد مخاطب، ایجاد نام تجاری و آزمایش تناسب محصول با بازار کنید. صبر نکنید تا محصول شما آماده شود.

همه گفته شد، در اینجا پنج کاری وجود دارد که می توانید برای شروع بازاریابی خود حتی قبل از آماده شدن محصول خود انجام دهید.

1. دریابید که آیا مردم حتی به محصول شما نیاز دارند یا خیر.

اگرچه ممکن است محصول شما برای عرضه آماده نباشد، اکنون زمان خوبی برای اندازه گیری میزان تقاضا حتی برای محصول شما است، چه از طریق نظرسنجی یا مصاحبه با مشتریان بالقوه، احتمالاً ایده خوبی است که بفهمید آیا کسی حتی می خواهد محصول قبل از شروع ساخت آن

2. شروع به ساخت حساب های رسانه های اجتماعی خود کنید.

اکنون زمان آن است که زیرساخت های فعالیت رسانه های اجتماعی خود را راه اندازی کنید. شرکت توییتر شما قرار نیست خودش را راه اندازی کند. هنگامی که محصول شما آماده شد، باید مخاطبانی در انتظار داشته باشید. اگر شروع به راه اندازی انتشار پست رسانه های اجتماعی خود کنید، فرصت طلایی برای ایجاد یک جامعه اولیه پیرامون محصول خود را از دست داده اید.

حتی اگر قصد ندارید توییت یا پست ارسال کنید، همچنان می‌توانید از رسانه‌های اجتماعی برای گوش دادن به آنچه مردم در مورد بازار، در مورد رقبای خود می‌گویند، و اگر خوش شانس باشید، در مورد آنچه مردم می‌خواهند در محصولی مانند آن ببینند، استفاده کنید. مال شما

3. شروع به تولید محتوای صنعتی کنید.

اکنون، می‌دانم که چرا این صدای قدرتمند برای شما ترسناک به نظر می‌رسد، زیرا آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که چیزی را که می‌سازید به دست بیاورید و به رقبای خود شروع کنید. این بدان معنا نیست که نمی توانید بدون صحبت در مورد محصول خود شروع به تولید محتوا در مورد صنعت کنید.

به عنوان مثال، اگر در حال ساخت یک محصول هوش مصنوعی هستید، چرا شروع به نوشتن مقاله در وبلاگ شرکت خود در مورد روندهای هوش مصنوعی، پیشرفت های جدید در دنیای هوش مصنوعی و سایر مطالب در مورد صنعت خود نکنید بدون اینکه حتی نام آن را ذکر کنید. محصول شما؟

4. چند مصاحبه با رهبران فضای خود را آغاز کنید.

مصاحبه با افراد در صنعت شما ممکن است نوع مناسبی از محتوا برای تولید اولیه باشد، قبل از اینکه محصول شما برای بازار آماده شود.

هنگامی که با افراد در صنعت خود مصاحبه می کنید، به سه چیز بسیار مهم دست می یابید: شما با رهبر مورد مصاحبه خود رابطه برقرار می کنید، زمانی که آن شخص مصاحبه را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد، ترافیک هدفمندی به دست می آورید، و برند خود را با مرتبط کردن خود ارتقا می دهید. با آن رهبر صنعت

5. ایجاد روابط مرتبط با خبرنگاران.

وقتی روز راه اندازی فرا می رسد، می خواهید مطبوعات را راه اندازی کنید، درست است؟ چگونه می‌خواهید این کار را انجام دهید، بدون اینکه بدانید چه کسی را مطرح می‌کنید و آن‌ها چگونه دوست دارند مطرح شوند؟

اکنون، بسیار قبل از پرتاب، زمان آن رسیده است که این تحقیق را انجام دهیم و پایه و اساس یک پرتاب موفق را ایجاد کنیم.

علاوه بر تحقیق، می‌توانید با آن روزنامه‌نگار در رسانه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کنید، بنابراین وقتی آماده ارائه آن‌ها هستید، از قبل شما را می‌شناسند و تمایل بیشتری به پوشش این راه‌اندازی دارند. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای آماده شدن برای پرتاب خود انجام دهید و هیچ یک از آنها مجبور نیست توانایی ماندن در زیر رادار را به خطر بیندازد.

با گفتن این نکته، اگر صدق می کند، ممکن است بخواهید از خود بپرسید که چرا می خواهید زیر رادار بمانید. آیا به این دلیل است که می خواهید در بازار اولین باشید؟ خوب پس، ممکن است این واقعیت را نادیده بگیرید که اول بودن بی معنی و شاید حتی مضر است.

گوگل اولین نبود، اپل اولین نبود، فیس بوک اولین نبود. آنها فقط آن را بهتر انجام دادند. برای اینکه این کار را بهتر انجام دهید، ممکن است بخواهید ایده خود را با برخی از مخاطبین نزدیک به اشتراک بگذارید تا بازخورد آنها را دریافت کنید. این بسیار مفیدتر از ماندن در زیر رادار است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]