466000 کودک می سی سی پی از مزایای P-EBT برای پاییز 2022 برخوردار می شوند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – رهبران اعلام کردند که انتظار می رود 466,000 کودک می سی سی پی که در برنامه ملی ناهار مدرسه شرکت کرده اند از مزایای همه گیر EBT (P-EBT) برای پاییز بهره مند شوند.

این امر پس از آن صورت می گیرد که وزارت آموزش و پرورش می سی سی پی (MDE) و وزارت خدمات انسانی می سی سی پی (MDHS) مجوز فدرال را برای توزیع این مزایا دریافت کردند.

علاوه بر این، کودکان زیر شش سال که مزایای SNAP را در طول سال تحصیلی 2021-22 یا تابستان 2022 دریافت کرده‌اند، برای دریافت مزایای P-EBT تأیید شده‌اند. حدود 90000 کودک دیگر می سی سی پی امسال با اضافه شدن کودکان زیر 6 سال اسنپ از مزایا برخوردار خواهند شد.

کودکان زیر شش سال که بین آگوست 2021 و ژوئیه 2022 در می سی سی پی عضو یک پرونده SNAP فعال بودند، بر اساس چند ماه مزایای SNAP یک بار مزایای P-EBT دریافت خواهند کرد. جدولی از مبالغ مزایا را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

خانواده‌های دانش‌آموزان K-12 که واجد شرایط برنامه ناهار ملی مدرسه در طول سال تحصیلی 2021-22 بودند، برای هر کودکی که در این برنامه ثبت‌نام کرده‌اند، 391 دلار سود یک‌بار دریافت خواهند کرد. واجد شرایط بودن برای کودکان صرفاً بر اساس واجد شرایط بودن آنها برای ناهار رایگان با قیمت کاهش یافته است.

از مزایای P-EBT می توان برای خرید غذاهای واجد شرایط SNAP در فروشگاه هایی که کارت EBT را می پذیرند استفاده کرد. برای تمامی کودکان واجد شرایط کارت P-EBT جدید صادر می شود. برای دانش آموزان K-12، کارت به آدرس ارائه شده توسط منطقه مدرسه 2021-2022 کودک پست می شود. برای کودکان زیر شش سال اسنپ، کارت به به روزترین آدرس خانواده در پرونده با برنامه اسنپ پست می شود.

تکمیل درخواست برای ناهار رایگان یا ارزان قیمت در طول سال تحصیلی 2022-23، کودک را واجد شرایط برای مزایای P-EBT 2022 نمی کند.

قبل از توزیع مزایا، MDHS و MDE باید:

  • برای جمع آوری اطلاعات دانش آموزان با مناطق مدرسه کار کنید
  • برای تولید، بارگیری و توزیع کارت ها با فروشنده پردازش P-EBT کار کنید
  • یک مرکز تماس خدمات مشتری با گزینه‌های آنلاین برای والدین راه‌اندازی کنید تا مشکلات مربوط به کارت‌ها و مزایا را حل کنید

MDHS انتظار دارد توزیع یکبار مزایای P-EBT در ماه اکتبر باشد.

خانواده‌های واجد شرایط می‌توانند به‌روزرسانی‌ها، از جمله بازه زمانی دریافت مزایا، به‌روزرسانی‌های آدرس و عملیات مرکز تماس را به‌صورت آنلاین بررسی کنند.

[ad_2]

Leave a reply