[ad_1]
بازار کار وارد یک واقعیت کاملاً جدید شده است، با فرصتهای شغلی در بالاترین حد، اخراجها در پایینترین حد، و اکثر مشاغل مایل به استخدام هستند. کارگران از این قدرت برای تضمین مشاغل جدید، دستمزدهای بالاتر و مزایای بهتر استفاده می کنند.
آلی کلی، مدیر ارشد بازاریابی در Employ Inc میگوید: «با میلیونها شغل موجود در ایالات متحده، کارگران به وضوح نشان میدهند که از کارفرمایان بیشتر میخواهند – و احساس قدرت میکنند که آن را بخواهند».
بر اساس گزارش 2022 Job Seeker Nation Employ Inc. که پاسخ های بیش از 1500 کارگر آمریکایی را جمع آوری کرد، اکثریت جویندگان کار معتقدند که یافتن کار در سال جاری نسبت به سال قبل آسان تر است و یک سوم کارگران احساس می کنند. راحت تر از کار بدون اینکه فرد دیگری در صف قرار بگیرد، دست از کار بکشید.
با توجه به اینکه اعتماد کارگران به بالاترین حد خود رسیده است، شرکت ها با بازار کار فشرده و گردش مالی بالای سازمانی مواجه هستند.
افزایش گردش مالی کارکنان
نزدیک به نیمی از کارگران به طور فعال به دنبال شغل جدید هستند یا برای یک سال آینده برنامه ریزی می کنند و 40٪ از کارگران مورد بررسی از جابجایی بالای کارکنان در سازمان خود گزارش می دهند. این امر باعث میشود که کارگران و تیمهای مستعد موجود با تأثیر پرهزینه جابجایی بالای سازمانی مقابله کنند.
کلی گفت: «در حالی که 62 درصد کارگران در حال حاضر از شغل خود راضی هستند، تقریباً نیمی از آنها علیرغم رضایت خود برای فرصت های شغلی دیگر باز هستند. این امر باعث میشود که کارفرمایان جذب استعدادها از طریق همسویی با انتظارات پویای ترجیحات جویندگان کار امروزی مهمتر شوند.»
بر اساس گزارش Employ، در اینجا چیزی است که کارگران امروز بیش از همه از کارفرمایان می خواهند.
1. کار از راه دور
بر اساس گزارش Employ، فرصت های کار از راه دور همچنان برای کارگران مهم است و 65 درصد معتقدند که در تصمیم آنها برای پذیرش یا رد یک شغل مهم است.
کلی گفت: «از آنجایی که شرکتهای بیشتری برنامههای بازگشت خود به محل کار را تعیین میکنند، در نظر بگیرید که تقریباً نیمی از کارگران مایلند حقوق کمتری را برای کار از راه دور بپذیرند و 30 درصد گفتند که محل کار ایدهآل آنها 100 درصد از راه دور است.
اگرچه تمایل به انعطاف بیشتر در محل کار قوی است، فرهنگ شرکت نیز حیاتی است. بیش از نیمی از آنها بر این باورند که فرهنگ در یک محیط کاری که به طور فزاینده ای دورافتاده است به همان اندازه مهم است و یک سوم کارگرانی که در 90 روز اول کار را ترک کردند، گفتند که دلیل آن فرهنگ ضعیف شرکت است.
2. فرصت های یادگیری و توسعه
امروزه رشد، آموزش و آموزش مستمر برای کارگران اولویت است. با این حال، بسیاری از کارفرمایان کوتاهی می کنند. به گفته Employ، تنها 24 درصد از کارگران فرصت های یادگیری و توسعه را از کارفرمای خود دریافت می کنند.
کلی گفت: “یادگیری و توسعه جزء جدایی ناپذیر تحرک داخلی است – تمرکزی بر استخدام که بسیاری از شرکت ها فاقد آن هستند زیرا 54 درصد از کارگران فعال در جستجوی کار به شرکت فعلی خود برای موقعیت جدید نگاه نکرده اند.” شرکتها باید ابزار، فناوری و کانالهای ارتباطی را برای سادهسازی و ارتقای تلاشهای تحرک داخلی در نظر بگیرند.»
3. منابع سلامت روان
در حالی که بیماری همه گیر باعث شد 63 درصد از کارگران بیشتر بر سلامت روان خود تمرکز کنند، کارفرمایان از ارائه این منابع و مزایا عقب نشینی کرده اند. طبق گزارش، تنها 40 درصد گفتند که کارفرمای آنها مزایا یا منابع بهداشت روانی را ارائه می دهد – پایین ترین سطح در سه سال گذشته.
کلی گفت: «نیاز به منابع بهداشت روان هرگز بیشتر از این نبوده است، به ویژه با جابجایی سازمانی که سطح استرس و احساس فرسودگی شغلی را برای 78 درصد از کارگران افزایش می دهد. “افزایش حجم کار، به ویژه بدون پرداخت غرامتی که منعکس کننده کار اضافی باشد، به کارگران آسیب وارد می کند.”
4. غرامت بالاتر
پول برای کارگران مهم است و نیمی از آنها معتقدند که با تغییر شغل می توانند درآمد بیشتری داشته باشند. کارفرمایانی که در مورد انتظارات جبران خسارت کوتاهی می کنند، ممکن است شاهد افزایش گردش مالی یا رد شدن نامزدها باشند.
به گفته کلی، اگر یک کسب و کار نمی تواند با افزایش حقوق قابل توجه رقابت کند، سعی کنید “با سایر اشکال جبران خسارت همراه شوید.” این ممکن است شامل پاداش امضا، زمان مرخصی بیشتر، حقوق صاحبان سهام، پاداش برای دستیابی به اهداف خاص، جدول زمانی تبلیغات سریع یا یک برنامه منعطف تر باشد.
در نهایت، شرکتها باید در مورد انواع مختلف کارگران نیز شانس بیاورند، زیرا 23 درصد از پاسخدهندگان از زمان شروع همهگیری، صنعت خود را تغییر دادهاند، همانطور که در گزارش Employ ذکر شده است. برون سپاری مشاغل به فریلنسرها و کارگران گیگ نیز می تواند به سازگاری با بازار کار فشرده کمک کند.
[ad_2]