[ad_1]
در حال حاضر آنقدر چیزهای وحشتناک در حال وقوع است که من شگفت زده شده ام که بسیاری از نقاط جهان به عملکرد عادی خود ادامه می دهند. اگر می توانستم چوب جادویی را تکان دهم، در اینجا چهار چیز وجود دارد که می خواهم تغییر دهم:
- هجوم مرگبار شدید به اوکراین
- جهان را در برابر کووید-19 و انواع آن واکسینه کنید
- جریان خونین افراط گرایی برتری طلبانه سفیدپوستان را از پلت فرم خارج کنید
- با فوریت بسیار بیشتری با گرمایش زمین مبارزه کنید
بدون شک چیزهای دیگری در دنیا دارید که دوست دارید همین الان تغییر دهید. متاسفانه من فاقد چنین عصای جادویی هستم. چه کاری می توانی انجام بدهی؟ چیزی که به ذهن من می رسد، عبارت قصار لاتین ساختگی است غیر قانونی غیر کربوراندوم – ترجمه شده است “نگذارید حرامزاده ها شما را خرد کنند.”
این یک عبارت هوشمندانه است اما راهنمایی زیادی برای رهبران ارائه نمی دهد. برای این منظور، در اینجا چهار کاری وجود دارد که رهبران باید انجام دهند تا سازمان خود را در دنیایی پر از وحشت غیرقابل کنترل به طور موثر اداره کنند.
1. به نگرانی های ذینفعان کلیدی گوش دهید.
وقتی وحشتهای غیرقابل کنترلی اتفاق میافتد، رهبران به همان اندازه در معرض واکنش عاطفی قرار میگیرند. با این حال رهبران نباید اجازه دهند این احساسات بر آنها غلبه کند.
یک راه برای انجام این کار این است که در مورد آنها با سهامداران کلیدی خود – مانند کارمندان، مشتریان، تامین کنندگان و سهامداران صحبت کنید. رهبران کسبوکار باید با هر یک از گروههای ذینفع خود صحبت کنند – احساسات خود را در مورد این وحشتها به اشتراک بگذارند، از سهامداران بخواهند در مورد احساسشان بحث کنند، و گزینههای احتمالی برای آنچه سازمان میتواند در مورد آنها انجام دهد را طرح ریزی کنند.
۲- رسالت و ارزش های خود را مجدداً تأیید کنید.
مردم باید احساس کنند که کارشان معنادار است. این نیاز به دلیل زیربنای عاطفی چیزهای وحشتناک در جهان که کارگران نمی توانند آنها را کنترل کنند، تشدید می شود.
علاوه بر این، با توجه به مبارزه برای جذب و نگه داشتن کارکنان این روزها و کاهش نسبت کارگرانی که احساس میکنند کارفرمایشان به رفاه آنها اهمیت میدهد، طبق نظرسنجی جدید گالوپ، برای رهبران کسبوکار بسیار مهم است که با کارمندان خود در این مورد صحبت کنند. دلیل پایدار وجود سازمان آنها؛ آنچه برای آن ارزش قائل است؛ و اکنون چه اقداماتی برای زنده کردن ارزشها در پرتو همه چیزهای وحشتناکی که اکنون در جهان می گذرد انجام خواهد داد.
3. مراقب کارکنان و مشتریان خود باشید.
مکالمات بین رهبران و کارکنان آنها اکنون یک هدف اساسی دارد: افزایش درگیری عاطفی کارگران به گونه ای که به آنها کمک کند در فعالیت های روزانه خود معنا پیدا کنند و در عین حال با احساسات ناشی از وحشتی که نمی توانند کنترل کنند زندگی می کنند.
رهبران کسب و کار باید از این سخنان و احساسات با اقدامی ملموس حمایت کنند. برای مثال، رهبران کسبوکار باید به صحبتهای افراد خود گوش دهند تا مطمئن شوند که با هدف سازمان درگیر هستند و مدیران آنها بر اساس ارزشهای سازمان عمل میکنند. در غیر این صورت، رهبران کسب و کار باید برای از بین بردن شکاف بین ماموریت و اقدامات آن اقدام کنند.
وقتی به دانش آموزان آموزش می دهم سعی می کنم به این ایده ها عمل کنم. بیشتر اوقات، مهمترین دغدغه های دانش آموزان اهداف آنها و بهترین راه رسیدن به آنها است. بنابراین به این فکر میکنم که دورههای من چگونه به دانشآموزان کمک میکند تا بر مهارتهایی تسلط یابند که بعد از فارغالتحصیلی به آنها کمک میکند. قبل از شروع یک کلاس، در مورد اینکه چگونه با آن هدف گسترده تر مطابقت دارد، صحبت خواهم کرد.
4. برای کنترل غیرقابل کنترل هر کاری می توانید انجام دهید.
رهبران کسب و کار برای اینکه بر اساس ارزش های خود و کارمندانشان عمل کنند، باید از قدرت خود برای کنترل چیزهای وحشتناکی که در جهان در حال وقوع است استفاده کنند.
برای مثال، شرکتهایی که با روسیه تجارت کردهاند یا افرادی را در اوکراین استخدام میکنند و/یا میفروشند، میتوانند مستقیماً اقدام کنند. به طور خاص، آنها پتانسیل مبارزه اقتصادی با روسیه را با تعطیل کردن فعالیت های خود در آنجا دارند – کاری که جنرال موتورز، نایک، تویوتا و دیگران انجام داده اند. مرکز کالج بوستون برای شهروندی شرکتی – یا خرید از تامین کنندگان روسی را متوقف کنید.
شرکت هایی با کارمندان و مشتریان اوکراینی می توانند به روش های مختلف به آنها کمک کنند. BCCCC همچنین خاطرنشان میکند که شرکتها کمکهای بشردوستانه ارائه میکنند، به کارمندانی که اوکراین را ترک میکنند کمک میکنند، و از کارمندان و مشتریانی که میمانند حمایت میکنند. مهمتر از همه، رهبران کسبوکار باید حرفهای خود را با عمل پشتیبانی کنند.
در دنیایی که چالش های وحشتناک نیاز به پاسخی هماهنگ و جهانی دارد، رهبران کسب و کار باید از قدرت خود برای الهام بخشیدن و مشارکت دادن افراد خود استفاده کنند و هر کاری که می توانند برای مقابله با آن انجام دهند. این چهار مرحله می تواند به رهبران کسب و کار کمک کند تا به آنجا برسند.
[ad_2]