[ad_1]
استراتژیهای جدید محل کار همچنان به ظهور میرسند، زیرا دفتر سنتی خود را به «اکوسیستم گزینههای محل کار» تبدیل میکند تا از روشهای مختلف کار پشتیبانی کند.
پیتر میسکوویچ، مدیر عامل مشاور در JLL و یکی از نویسندگان محل کاری که اکنون به آن نیاز دارید: شکل دادن به فضاها برای آینده کار می نویسد که شرکت های امروزی با طراحی این اکوسیستم های نوآورانه برای برآورده کردن انتظارات استعدادهای تقاضای امروزی رقابتی باقی می مانند.
میسکوویچ میگوید: «در زمان واقعی، سازمانها بیشتر یاد گرفتهاند که چه نقشهایی را میتوان در محیطهای کاری دورافتاده و ترکیبی انجام داد و کدام نقشها نیاز به نزدیکی فیزیکی بیشتری برای ایجاد همکاری بهتر و ارتقای فرهنگ سازمانی دارند.»
برای برخی از کارمندان، انعطاف پذیری برای کار از راه دور یا به روش ترکیبی یک عامل کلیدی تعیین کننده برای انتخاب شغل آینده خواهد بود. برای دیگران، امکان «تجربههای اوج» پویا و جذاب از طریق محیطهای کاری فیزیکی، «مزایای» مهمی خواهد بود که به مشارکت و وفاداری بیشتر کارکنان منجر میشود.
سازمان ها باید تعیین کنند که در چه قسمتی از محل کار دورافتاده / ترکیبی قرار می گیرند. میسکوویچ چهار مرحله کلیدی را برای کمک به تعیین مدل بهینه محل کار که برای شرکت شما بهترین است ارائه می دهد:
1. تعیین کنید که کدام کارمندان گزینه کار “ترکیبی” را ترجیح می دهند
برای بسیاری، کار هیبریدی به روش ترجیحی جدید کار تبدیل شده است. کارمندان امروزی خواهان انعطاف پذیری و استقلال بیشتر در محل کار برای انتخاب مکان، زمان و نحوه کار هر روز هستند. طبق یک مطالعه اخیر از Future Forum که بیش از 10000 کارمند دانش را در سراسر ایالات متحده، استرالیا، فرانسه، آلمان، ژاپن و بریتانیا مورد بررسی قرار داد، 78٪ از پاسخ دهندگان گفتند که خواهان انعطاف پذیری مکان هستند، در حالی که 95٪ خواهان انعطاف پذیری برنامه هستند. ، کارگران خواهان انتخاب فضاهای کاری متناسب با وظایفشان هستند.
2. تعیین کنید که کدام کارمندان گزینه کاری دفتر محور را ترجیح می دهند
گوگل اعلام کرد که قصد دارد به کارمندان اجازه دهد در یک مدل هیبریدی کار کنند و در حال بررسی حالت های دیگر انعطاف پذیری در محل کار است. گوگل مدتهاست که ارزش حیاتی گردآوری استعدادهای خود را به صورت فیزیکی در محل کار شرکت درک کرده است. بسیاری از شرکتهای دیگر، بهویژه آن دسته از شرکتهای فناوری، مالی و بانکداری که در بسیاری از بازارها تسلط دارند، کارمندان را به طور فزایندهای تشویق میکنند تا در ادارات کار کنند.
3. استراتژی هایی در محل کار ایجاد کنید که با فرهنگ و برند شما همسو باشد
استراتژی های شما باید به تیم ها کمک کند تا بهتر همکاری کنند، نوآوری کنند و از سلامت، تندرستی و رفاه کلی کارکنان خود حمایت کنند. میسکوویچ تاکید میکند که در محیط ترکیبی، یک سازمان باید برای حمایت از روشهای جدید و متنوع کار، در اولویت اصلی قرار دادن رفاه کارکنان باشد.
4. ایجاد فعالیت در محل کار برای جذب بیشتر کارکنان، حفظ و مشارکت.
برای حمایت از افرادی که روزهای کاری خود را انتخاب می کنند، میزبانی رویدادهای آموزشی، رویدادهای سرگرمی یا جلسات مربیگری شخصی را در نظر بگیرید که به طور کامل کارمندان را در دفتر درگیر می کند. رویدادهای جامعه خارجی، فعالیتهای سلامت و تندرستی، و سایر کاربردهای جایگزین را در ترکیب قرار دهید که کارمندان را بیشتر درگیر میکند.
یک استراتژی ترکیبی محل کار که بر اساس حس عمیق کارکنان و طراحی انسان محور شکل گرفته است، با داشتن درک کامل از اینکه چه کسی می خواهد در هر روز کاری و در هر هفته کاری با چه تعداد دفعات و با چه شدتی در دفتر کار کند، آغاز می شود.
مدیر عامل ممکن است بخواهد روزانه همه را در دفتر ببیند، با این حال، کارمندان ممکن است گزینه های دیگری در محل کار داشته باشند که ممکن است بخواهند آنها را بررسی کنند و از آنها استقبال کنند. اگر سایر شرکتهای موجود در بازار گزینههای بهتری در محل کار ارائه دهند، یا با انعطافپذیری بیشتر یا تجربیات فیزیکی بهتر در محل کار، کارمندان با پای خود رای خواهند داد.
[ad_2]