3 کاری که هر رهبر جدید باید قبل از اولین روز کاری انجام دهد



برای بسیاری از مردم، رویای آمریکایی با تبدیل شدن به یک رهبر تعریف می شود.

البته، آرزوی رهبری یک چیز است. قدم گذاشتن در آن نقش چیز دیگری است. رهبران واقعی مربیانی هستند که به کسانی که رهبری می کنند الهام می بخشند و به آنها کمک می کنند تا در کارشان مشارکت بیشتری داشته باشند. در حالی که کسب نتایج برای شرکت مطمئناً بخش مهمی از کار است، نحوه تعامل شما با سایر کارکنان در نهایت موفقیت شما را به عنوان یک رهبر تعریف می کند.

قبل از اینکه نقش جدید خود را به عهده بگیرید، برخی از مراحل مقدماتی کلیدی به شما کمک می کند تا با موفقیت در این انتقال حرکت کنید.

1. آموزش های تکمیلی را انجام دهید.

اگر کمی از موقعیت جدید خود غرق شده اید، به سختی تنها هستید. یک نظرسنجی از 500 مدیر توسط Grovo نشان داد که 44 درصد از مدیران جدید برای قرار گرفتن در یک موقعیت رهبری احساس آمادگی نمی‌کنند، در حالی که 87 درصد آرزو داشتند که آموزش‌های بیشتری دریافت می‌کردند.

در حالی که از شما انتظار می رود که به عنوان یک مربی برای کسانی که مدیریت می کنید خدمت کنید، این بدان معنا نیست که نمی توانید از برخی آموزش ها یا آموزش های اضافی بهره مند شوید. به دنبال مربی یا برنامه ای باشید که بتواند به شما در موفقیت در موقعیت جدیدتان کمک کند. حتی اگر کلاس‌های رسمی در دسترس نباشند، صرفاً پرسیدن سؤالات و کسب بینش از دانش و تجربه دیگران می‌تواند به شما کمک کند.

البته، احتمالاً باید به اندازه کافی تحقیقات خود را در خارج از دفتر انجام دهید. خواندن کتاب‌ها و وبلاگ‌های مدیریتی – به‌ویژه آنهایی که بر هوش هیجانی تمرکز دارند – می‌تواند به شما کمک کند تا بهتر بفهمید که چه چیزی یک رهبر بزرگ را می‌سازد.

فقط به یاد داشته باشید که یک تجربه در محل کار در نهایت بهترین معلم از همه خواهد بود. تکالیف خود را انجام دهید، اما بدانید که اشکالی ندارد که در طول مسیر با یادگیری از طریق تجربه دست اول، اشتباه کنید.

2. آماده صحبت (و گوش دادن) به کسانی باشید که به شما گزارش می دهند

توانایی شما در تعامل شخصی با هر یک از کارکنان، پایه مهمی را برای روابط آینده شما تعیین می کند.

در مطالعه ای در دانشگاه گالوی، دکتر. دکتر Conor Hogan، روانشناس عصبی-اجتماعی با تأکید بر ذهنیت های کارآفرینی، تشخیص داد که ایجاد یک رابطه شخصی قوی با افرادی که در یک محیط تیمی مدیریت می کنید برای الهام گرفتن و راهنمایی موفق ضروری است.

ارتباط یک به یک در نهایت می تواند در ایجاد اعتماد و ایجاد مرزها بسیار مؤثرتر از تلاش صرف برای برقراری ارتباط از طریق جلسات گروهی باشد. این فرصتی را فراهم می کند تا بفهمیم هر فرد چه چیزی را در مورد نقش خود دوست دارد یا دوست ندارد، و همچنین بینش بیشتری در مورد انگیزه های آنها و اهداف بلندمدت آنها به دست آورد.

هر چه افرادی را که با آنها کار می کنید بهتر درک کنید، ایجاد یک رابطه قوی بر اساس احترام متقابل آسان تر خواهد بود.

3. متواضع باشید

بله، این واقعیت که شما یک موقعیت رهبری را به عهده گرفته اید، موضوع بزرگی است. هیچ ایرادی ندارد که به خاطر کارهایی که انجام داده اید به خودتان افتخار کنید. اما در عین حال نمی توانید اجازه دهید آن عنوان جدید به ذهن شما برود.

با وجود اینکه شما رئیس هستید، همه چیز را نمی دانید. به عنوان یک رهبر، نقش شما باید الهام بخشیدن و حمایت از اعضای تیم باشد – نه اینکه نشان دهید چقدر باهوش هستید یا اینکه همه با روش انجام کارها موافقت کنند.

به یاد داشته باشید که با کارکنان خود طوری رفتار کنید که اگر جای آنها بودید دوست دارید با شما رفتار شود. توجه داشته باشید که با وجود اینکه شما رهبر هستید، برخی از بهترین ایده ها می توانند از دیگر افراد حاضر در اتاق باشند. یک رهبر متواضع که تشویق و بازخورد مفید ارائه می کند، احترام و حمایت تیم خود را به دست خواهد آورد.

زمانی که نیاز دارید کارها به روش خاصی انجام شود، یک رابطه محترمانه همکاری را تضمین می کند.

نمی توان انکار کرد که انتقال به یک نقش رهبری برای اولین بار می تواند چالش برانگیز و حتی کمی ترسناک باشد. اما شما این موضع را به دلیلی اتخاذ کرده اید. با ادامه مهارت‌های حرفه‌ای خود و اولویت دادن به افرادی که کار می‌کنید، می‌توانید به موفقیت بیشتر کسب‌وکار خود کمک کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.