3 نکته برای بهبود ویترین فروشگاه آمازون



توسط Nick Heethuis، بنیانگذار TripleShot Marketing، یک آژانس بازاریابی آمازون که به برندها کمک می کند تا در آمازون راه اندازی و رشد کنند.

پایگاه اصلی برند شما در آمازون، ویترین فروشگاه آمازون است. برخلاف نتایج جستجوی آمازون و لیست محصولات که در آن خریداران با تبلیغات رقبا و سایر موارد حواس پرتی غرق می شوند، ویترین فروشگاه شما منحصر به برند شما است. ویترین فروشگاه شما انعطاف پذیری خلاقانه ای را به شما ارائه می دهد تا برند خود را به روشی منحصر به فرد به نمایش بگذارید. حتی به شما این فرصت را می دهد که املاک دیجیتال برند خود را با URL سفارشی “Amazon.com” خود داشته باشید.

در حالی که دلایل قانع کننده زیادی وجود دارد که چرا هر برندی باید یک فروشگاه آمازون داشته باشد، نیاز به کار برای طراحی و بهینه سازی ویترین فروشگاه شما برای خریداران آمازون دارد. چیدمان شلوغ یا ناوبری ضعیف باعث می شود ویترین فروشگاه شما نتواند پتانسیل کامل خود را در رشد نام تجاری شما به کار گیرد.

در اینجا سه ​​نکته برای جلوگیری از مشکلات رایج هنگام طراحی فروشگاه آمازون آورده شده است.

1. طراحی خود را ساده و منظم نگه دارید

مهم ترین نکته برای ساخت یک ویترین فروشگاه آمازون، ساده و منظم نگه داشتن طراحی است. یک طرح گیج کننده که پیمایش آن دشوار است، به سرعت خریدار را از برند شما دور می کند. هرچه طراحی ساده‌تر باشد، خریداران سریع‌تر می‌توانند کاتالوگ محصولات شما را مرور کنند و آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند.

همچنین بسیار مهم است که طراحی برای دسکتاپ و موبایل بهینه شود تا خریداران بتوانند از پلتفرم های مختلف به ویترین فروشگاه شما دسترسی داشته باشند.

منوی پیمایش به هر یک از صفحات شما منتهی می شود، که در حالت ایده آل باید نام صفحات مختصر داشته باشد. به عنوان مثال، “فنجان قهوه” نام صفحه بهتری نسبت به “فنجان های قهوه لیوان فولادی ضد زنگ” است.

همچنین باید حداقل سه صفحه در ویترین فروشگاه خود داشته باشید، زیرا افزایش صفحات منجر به زمان اقامت بیشتر خریداران و فروش بیشتر منتسب به تبلیغات به ازای هر بازدیدکننده می شود.

2. از ابزارک های محصول موجود استفاده کنید

ویجت های محصول ابزاری قدرتمند برای نمایش محصولات در ویترین فروشگاه شما هستند. این ویجت‌ها قبلاً توسط آمازون بهینه‌سازی شده‌اند، بنابراین می‌توانید به راحتی از زمان و تلاش آن‌ها برای کاربردی کردن آنها برای خریداران آمازون استفاده کنید.

شبکه محصول یک راه عالی برای فهرست کردن همه محصولات موجود در یک دسته است. ویجت های موثر دیگر عبارتند از پرفروش ترین و تخفیف های ویژه. دکمه افزودن به سبد خرید نیز راهی عالی برای این امکان است که خریداران بتوانند مستقیماً از ویترین فروشگاه شما خرید کنند، در حالی که انتخاب شما را مرور می کنند و درباره برند شما بیشتر می خوانند.

3. ایجاد اعتماد با طراحی با کیفیت بالا

ایجاد اعتماد بخش مهمی از تجارت الکترونیکی است. تصاویر ارزان و کار طراحی نامرتب می تواند به خریدار نشان دهد که محصولات شما ممکن است همان کیفیت پایین را داشته باشند.

یک راه عالی برای ایجاد فوراً اعتماد مشتری، استفاده از الگوهای برند مشابه در فروشگاه خود است که در جاهای دیگر انجام می دهید. رنگ‌ها، سبک فونت و سایر عناصر طراحی که در ویترین فروشگاه خود استفاده می‌کنید باید با رنگ‌هایی که در صفحات جزئیات آمازون، وب‌سایت و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما استفاده می‌شود، یکسان باشند. این یک تجربه خرید ثابت در سراسر پلتفرم ها ایجاد می کند و به خریداران تصویر ثابتی از برند شما می دهد.

در نهایت، به یاد داشته باشید که نوشتن یک نسخه موثر برای فروشگاه خود نیز مهم است. نسخه شما باید مختصر و دارای منافع باشد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.