[ad_1]
ولادیمیر جندلمن، یکی از اعضای سازمان کارآفرینان (EO) در میشیگان، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت فولدرز، شرکت، یک شرکت چاپ آنلاین برنده جوایز است که به بیش از 5000 کسب و کار کمک کرده تا بیش از 20 میلیون پوشه ارائه را چاپ کنند. این شرکت شرکت Inc. لیست 5000 شرکت خصوصی با سریع ترین رشد در آمریکا برای سه سال متوالی. ولادیمیر تخصص خود را برای کمک به کارآفرینان در توسعه پوشه های فروش قدرتمند به اشتراک گذاشت:
پوشه ارائه فقط یک ظرف برای مواد فروش شما نیست. این یک بخش کلیدی از ارائه شما است، فوراً برند شما را ایجاد می کند و به بیان داستان شرکت شما کمک می کند.
در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا یک مورد فروش را ایجاد کنید.
محصول مناسب را انتخاب کنید
صدها پوشه مختلف وجود دارد، اما ممکن است یک کلاسور کاغذ، نمونه کارها یا پاکت نامه را نیز در نظر بگیرید. برای اینکه بفهمید کدام یک برای ارائه شما ایده آل است، با پرسیدن شروع کنید:
- کجا ازش استفاده میکنم؟ برای جلسات نشسته، پوشه های استاندارد دو جیبی ممکن است عالی باشند. برای نمایشگاههای تجاری، باید از ریزش و گم شدن مواد جلوگیری کنید. پوشه هایی با جیب های عمودی، کلاسورهای کاغذی، پاکت های بزرگ و نمونه کارها همگی انتخاب های خوبی هستند.
- من چه چیزی در آن قرار می دهم؟ انتخاب گزینه هایی که خانه را برای مصالح شما سفارشی می کند، توجه شما را به جزئیات نشان می دهد. به عنوان مثال، اگر سه خط محصول دارید، یک پوشه سه جیبی مکانی برای نمایش هر کدام فراهم می کند. اگر ارائه شما حاوی یک دی وی دی، درایو انگشت شست یا بروشور است، می توانید یک شکاف مخصوص اضافه کنید، یا اگر یک کاتالوگ یا قطعه بزرگ دیگری دارید، پوشه های قابل افزایش انتخاب عالی هستند.
- چقدر می توانم خرج کنم؟ پوشه سفارشی نیازی به شکستن بانک ندارد. پوشه های تخفیف با آثار هنری عالی هنوز هم جلب توجه می کنند. یا اگر جیب های شما کمی عمیق تر است، می توانید یک قطعه کاملا سفارشی طراحی کنید.
طراحی برای حداکثر تاثیر
ترکیب سهام، کت، و طرحها، ارائهای مملو از شگفتیهای بصری و بافتی خوشمزه ایجاد میکند که مخاطبان شما را درگیر میکند و قبل از شروع فروش، آنها را به آنچه میفروشید علاقهمند میکند.
- با سهام ممتاز شروع کنید. سهامی که انتخاب میکنید قبل از گفتن یک کلمه شروع به گفتن داستان برند شما میکند، بنابراین تأثیر لمسی را که میخواهید ایجاد کنید را در نظر بگیرید. یک پوسته یا توید سنگین به انگشتان مشتری شما می گوید “کیفیت”. یک سهام براق ممکن است “سریع” یا “مدرن” باشد.
- پوشش ها را اضافه کنید. پوششها از پوشهها محافظت میکنند و در عین حال بعد لمسی و بصری دیگری را برای جذب مشتری اضافه میکنند. می توانید سطحی براق، ساتن یا مات انتخاب کنید. و سپس ممکن است برای برجسته کردن عناصر طراحی یا اضافه کردن یک الگوی پسزمینه، مقداری از اشعه ماوراء بنفش نقطهای براق پرتاب کنید.
- با دای کات سفارشی کنید. روکش جلویی منحصربفرد کنجکاوی مشتری احتمالی شما را در مورد آنچه داخل آن است تحریک می کند. قالب های سفارشی راه های بی پایانی برای استفاده از خطوط، شکل ها و لایه ها برای افزایش جذابیت ارائه می دهند. شکلی را برش دهید که برند شما را تداعی کند. اجازه دهید کاغذ داخل به عنوان یک عنصر طراحی ظاهر شود. یا اکو سایر عناصر طراحی با لبه یا شکل جیب جالب.
- اضافه کردن فلش با فویل Stamping. با افزودن کمی bling به پوشه خود همیشه متوجه آن می شوید. مهر زنی فویل اغلب برای افزودن درخشش فلزی استفاده می شود. اما فویل رنگی روی استوک بدون پوشش نیز تجربه لمسی جالب و کنتراست بصری چشم نوازی را ایجاد می کند.
- با نقش برجسته و برجسته سازی تأثیر بگذارید. طراحی های سه بعدی برای لمس غیرقابل مقاومت هستند و هاله ای از کیفیت بالا و حرفه ای را اضافه می کنند. همراه با مهر و موم فویل، آنها غنی و ظریف به نظر می رسند.
زنگ ها و سوت ها را اضافه کنید
پوشه فروش شما یک تجربه برای مشتری شما است – آن را باز کنید، ببینید داخل آن چگونه است و مواد را بیرون بکشید. این موارد اضافی می توانند دقیقاً به ایجاد تجربه ای کمک کنند که شما می خواهید مشتریان داشته باشند.
- آن را با شکم بند بپیچید. شکم بند مانند تعظیم روی هدیه است. باز کردن ارائه شما را به یک تجربه تبدیل می کند و گیرندگان را وادار می کند سرعت خود را کاهش دهند و به جلد نگاه کنند. همچنین پوشه شما را بسته نگه می دارد تا محتویات فرار نکنند.
- سازماندهی با درج پله ای. درجهای پلهای صفحات لایهبندی هستند که ارائهای بسیار سازماندهی شده و در دسترس را ایجاد میکنند و به مشتریان این امکان را میدهند که به راحتی اطلاعات را پیدا کرده و از پوشه شما بیرون بیاورند.
- با بروشورهای دوخته شده ممتاز ایمن شوید. دوختن بروشور در ستون فقرات پوشه، حس محکم و معتبر یک کتاب را القا می کند، در حالی که اطمینان حاصل می شود که بروشور شما نمی افتد.
- اضافه کردن فضا با ضمیمه ستون فقرات. برای کاغذهای سفید، گزارشهای طولانی، یا عرشههای فروش عمیق، یک ضمیمه ستون فقرات را اضافه کنید – یک قطعه 3 سوراخ شده با بستهای براد که در ستون فقرات پوشه منگنه شده است. آنها حدود 30 برگه اضافی کاغذ کپی استاندارد را نگه می دارند.
نکته آخر: برای به حداکثر رساندن بودجه و ایجاد پوشه ای که به شما در فروش کمک می کند، با یک طراح متخصص در چاپ کار کنید. این طراحان به خوبی در محصولات و روش های چاپ مسلط هستند. بنابراین، آنها می دانند که چگونه می توانند بیشترین سود را برای پول شما داشته باشند و از طیف کامل تکنیک های چاپ برای طراحی یک قطعه فروش سفارشی متمایز استفاده کنند.
[ad_2]