3 سناریو که در آن روش “صبر کن و ببین” می تواند به کسب و کار شما آسیب برساند

[ad_1]

به عنوان یک صاحب کسب و کار، همیشه باید تصمیماتی گرفت. شما مشکلات فروشنده، تامین کنندگان جدید برای بررسی، تصمیمات بازاریابی که باید گرفته شود، مسائل مربوط به خدمات مشتری که نیاز به راه حل دارند و تعداد بی شماری از موارد دیگر که نیاز به توجه روزانه شما دارند، دارید. و گاهی اوقات، می تواند کاملاً طاقت فرسا باشد. بسیاری از صاحبان کسب و کار در تله «صبر کن و ببین» در بسیاری از تصمیماتشان می افتند. آنها مهمترین تصمیمات روز را انتخاب می کنند، روی آنها تمرکز می کنند و بقیه باید تا فردا … یا شاید هفته آینده … یا حتی سه ماهه آینده صبر کنند. و در حالی که این روش می تواند به شما کمک کند تا روی تصمیمات سطح بالایی تمرکز کنید که به شما کمک می کند تجارت خود را سریعتر گسترش دهید، چند سناریو وجود دارد که هرگز نباید به روش “صبر کن و ببین” سپرده شود. در اینجا سه ​​مکان برتری وجود دارد که فکر می‌کنم شما باید به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار فوراً به آنها رسیدگی کنید.

در دوران رکود فروش

یک کارآفرین خوب می داند که نظارت بر شاخص های کلیدی عملکرد خود به طور منظم ایده خوبی است. نگه داشتن اعداد و ارقام نه تنها به شما این امکان را می دهد که مشکلات را در مراحل اولیه تشخیص دهید، بلکه به شما این فرصت را می دهد که به سرعت در مورد چیزها عمل کنید و در صورت نیاز مسیر خود را اصلاح کنید. بنابراین، وقتی شروع به مشاهده افت فروش خود می کنید، تصمیم را به تاریخ دیگری موکول نکنید. مشکل را به طور جدی حل کنید و یک اقدام در مورد نحوه بازیابی شماره های خود در سریع ترین زمان ممکن ارائه دهید. این می تواند تجربه خدمات مشتری شما را بهبود بخشد، سفر خرید UX شما را بهبود بخشد، قیمت گذاری خود را به روز کنید، هزینه تبلیغات را افزایش دهید یا کمپین های بازاریابی فعلی خود را تنظیم کنید و غیره.

وقتی نوبت به مسائل پرسنلی می رسد.

اگر مشکلی با یک کارمند دارید، نمی توانید صبر کنید و ببینید که آیا به خودی خود حل می شود یا خیر. اگر مشکلی وجود دارد، آن را مستقیماً در منبع حل کنید. نادیده گرفتن یک موضوع یا رها کردن آن برای تاریخ آینده نه تنها در کوتاه مدت به کسب و کار شما آسیب می زند، بلکه می تواند تأثیری ماندگار بر فرهنگ شرکت، سایر اعضای تیم و نتایج نهایی برای ماه ها، اگر نه سال های آینده، داشته باشد. بنابراین امروز یک گفتگوی سخت داشته باشید تا آسیب های موجود در جاده را به حداقل برسانید.

مجموعه ها.

صحبت از تبدیل‌های سخت، مجموعه‌ها حوزه دیگری است که بسیاری از صاحبان کسب‌وکار دوست دارند از ترس تصمیم‌گیری سخت، چیزهای اجتناب‌ناپذیر را به تعویق بیندازند. اما اجازه دادن به مشتری برای عقب انداختن پرداخت خود به مدت 30، 60، 90 یا بیشتر می تواند واقعاً به درآمد شما و توانایی شما برای پرداخت به کارمندان و فروشندگان آسیب برساند. و برای پیچیده‌تر کردن موضوع، اگر ارسال مشتری به مجموعه‌ها را به تعویق بیندازید و به آنها اجازه دهید در این مدت از شما خرید کنند، اگر تصمیم بگیرند که پرداخت را با هم به تأخیر بیندازند یا رد کنند، ممکن است در بلندمدت پول بیشتری از دست بدهند.

سناریوهای زیادی وجود دارد که در آن روش انتظار و دید راهی عالی برای آزاد کردن زمان و انرژی شما برای تمرکز بر چیزهایی است که واقعاً برای تجارت شما مهم هستند. اما وقتی نوبت به مسائل فروش و بازاریابی، کارکنان یا مجموعه می رسد، بهتر است به محض اینکه متوجه شدید که مشکلی وجود دارد، به طور مستقیم به این موضوع بپردازید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]