3 راه برای نشان دادن قدردانی خود برای حفظ استعداد خود

[ad_1]

مردم دوست دارند احساس کنند استقبال مینماید. رهبران کسب و کار که بر اساس این ایده ساده عمل می کنند به شرکت های خود یک پیشنهاد می دهند مزیت رقابتی، افراد با استعداد و در نهایت مشتریان خود را از تبدیل شدن به میوه های کم ارزش برای رقبایی که بیشترین قدردانی را به مردم خود نشان می دهند، حفظ می کند.

راضی نگه داشتن کارکنان خود و با انگیزه نگه داشتن آنها برای بقای شرکت شما بسیار مهم است اثر وفاداری. این چیزی است که زمانی اتفاق می‌افتد که استعداد خود را جذب و برانگیزانید تا آنها از ارائه خدمات عالی به مشتریان شما خوشحال شوند و محصولات جدیدی را ارائه کنند که مشتاق خرید هستند.

این مشتریان را راضی نگه دارید و ارزش طول عمر هر یک از مشتریان افزایش می یابد. چه چیزی بیشتر از این، آن مشتریان خوشحال مشتاقانه به مشتریان بالقوه می گویند که شرکت شما چقدر برای آنها ارزش قائل است. برعکس، اگر قدر مردم خود را ندانید، ناراضی خواهند شد. آنها به مشتریان فرصت کوتاهی می دهند، و شما باید برای جذب مشتریان جدید هزینه بیشتری بپردازید – فقط پس از اینکه افراد ناراضی خدمات بدی به آنها ارائه کردند، آنها را ترک کنید.

من قدرت قدردانی را از دست اول می دانم. پس از یک فرآیند هفت ماهه در سال گذشته، کالج بابسون – پس از بررسی هر کتاب و مقاله ای که نوشته ام. صدها نظر دانش آموز در مورد تدریس من. بازخورد مشتریان مشاور، سردبیران و تهیه کنندگان تلویزیون و رادیو – به من ارتقاء داد. و این احساس قدردانی – به ویژه توسط همکاران و دانش آموزان – دلیل مهمی است که من از حضور در آنجا خوشحالم.

مزایای تجاری از نشان دادن چنین قدردانی قابل توجه است. بر اساس نیویورک تایمز، قدردانی منجر به “تجارت کمتر، روزهای از دست رفته کمتر، حتی کاهش تصادفات حین کار” می شود. علاوه بر این، فقدان قدردانی می تواند افراد را ترک کند. تایمز خاطرنشان کرد: دو سوم از کارگران در یک نظرسنجی در سال 2017 گفتند که احتمالاً شغل خود را به دلیل عدم قدردانی ترک خواهند کرد.

برای نشان دادن قدردانی، ابتدا باید تشخیص دهید که افراد راه‌های متفاوتی برای احساس قدردانی دارند – از جمله زمان با کیفیت، کلمات تأیید، خدمات یا هدایا. در اینجا سه ​​کاری وجود دارد که باید انجام دهید تا قدردانی خود را از کارمندان به روشی نشان دهید که برای آنها بیشترین اهمیت را دارد.

1. زبان عشق هر کارمند را شناسایی کنید.

زبان های عشق چیست؟ همانطور که تایمز توضیح داد، زبان های عشق توضیح می دهند که “مردم چگونه ترجیح می دهند محبت کنند و دریافت کنند” – که مشاور ازدواج گری چپمن و روانشناس پل وایت برای محل کار به عنوان “زبان های قدردانی” اقتباس کردند.

رهبران کسب و کار چگونه این زبان های قدردانی را شناسایی می کنند؟ در شرکت معدن، Pete Lien & Sons، در Rapid City، SD، کارگرانی که روز خود را در حفاری، انفجار و بار کردن ورق سنگ در کامیون ها می گذرانند، کلاه های سختی بر سر می گذارند – که هر کدام دارای یک “برچسب رنگارنگ است که نماد آن نماد” یکی از آن چهار است. به گزارش تایمز، زبان های قدردانی.

اگر Pete Lien بتواند این کار را انجام دهد – برای مثال در معدنچی، آبی به معنای کلمات تأیید و سبز به معنای زمان با کیفیت است – شما هم می توانید. یک راه ساده برای تشخیص اینکه کدام یک از این چهار زبان بهترین کاربرد را دارند، نظرسنجی از مردم است – از آنها بخواهید که چهار زبان را به ترتیب اهمیت برای آنها رتبه بندی کنند. از آنجا می توانید برای شرکت خود قدردانی کنید.

2. قدردانی خود را به روش هایی که برای آنها مهم است نشان دهید.

رهبران کسب و کار باید قدردانی خود را از کارگران از طریق کاری که انجام می دهند نشان دهند. به عنوان مثال، ایوان ویلسون، مدیر ارشد تجربه در اتحادیه اعتباری Meritrust مستقر در کانزاس از گزارش های مستقیم خود می خواهد که چنین نظرسنجی را انجام دهند.

او در دفتر خود را برای کارمندانی که هوس زمان با کیفیت هستند باز می گذارد. او همچنین از مدیران می‌خواهد که خود را بر اساس مهارت‌هایشان در شناسایی ارزیابی کنند و در صورت نیاز به بهبود، از زبان‌ها استفاده کنند.

راجیو کاپور، مدیر عامل شرکت بازاریابی 1105 Media، برای کارمندانی که هدایا زبان قدردانی هستند، از چراغ نئون قرمز استفاده می‌کند. کاپور این نور را به میز کارمندانی که فروش بالایی در یک هفته خاص داشتند، وصل کرد. کاپور – که محاسبه کرد نور برای او 10 دلار هزینه داشته است – گفت: این چراغ قرمز باعث شد همه فروشندگان او بهترین عملکرد را داشته باشند.

اشتباهی را که در مورد آن نوشتم مرتکب نشوید ارزش رهبری – قول دادن به قدردانی و بعد عمل نکردن به آن. اگر به تعهدات خود عمل نکنید، به رقیبی که انجام می دهند شکست خواهید خورد.

3. یک اقتصاد شناسایی ایجاد کنید.

در نهایت، اگر می‌خواهید قدردانی را بخشی از فرهنگ خود کنید، باید یک اقتصاد شناسایی ایجاد کنید.

شاید بتوانید از کاپور الهام بگیرید. او از مدیران می‌خواهد که یک کارمند را در ماه با یک کارت هدیه 50 دلاری برای ماساژ غافلگیر کنند. هر یک از بخش های شرکت او کارمندان سه ماهه و سال را با گواهینامه و پاداش 500 دلار یا بیشتر به رسمیت می شناسد. به گزارش تایمز، در نهایت، هر هفته کاپور دستاوردهای کارکنان را با ایمیل «این هفته در اخبار خوب» برجسته می‌کند.

این سه کار را انجام دهید تا شرکت شما کارمندان و مشتریان را شادتر کند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]