3 تاکتیک دوستدار زمین برای هر کسب و کار کوچک



با زندگی در کالیفرنیا، نادیده گرفتن تأثیر انسان بر جهان طبیعی دشوار است. بین خشکسالی، آتش‌سوزی‌های جنگلی و تهدید اساسی تغییرات آب‌وهوایی که این بلایا را تغذیه می‌کند، دائماً به من یادآوری می‌شود که اگر همه ما تلاشی هماهنگ برای محافظت از سیاره خود نکنیم، چه چیزی در خطر است.

خوشبختانه، آگاهی روزافزونی در دنیای تجارت وجود دارد که شرکت ها باید تعهدات خود را نسبت به دوستی با محیط زیست افزایش دهند – و این شامل مشاغل کوچک نیز می شود. یک نظرسنجی اخیر نشان داد که اکثریت کارآفرینان در سراسر جهان مایلند سرمایه‌گذاری با سابقه ضعیف در زمینه پایداری را رد کنند. در تئوری، این نوع تعهد عالی است، اما چگونه این نیت های خوب به شیوه های تجاری روزمره تبدیل می شوند؟

با آمدن و رفتن یکی دیگر از روز زمین، تصمیم گرفتم ببینم پایداری به صورت روزانه برای صاحبان مشاغل کوچک چگونه است. در اینجا سه ​​تاکتیک است که من از کارآفرینانی که هر روز از سال در حال پیشرفت و تمرین پایداری هستند، یاد گرفتم.


  1. تبدیل شدن به یک شرکت سود را در نظر بگیرید

برای برخی از صاحبان کسب و کار، پایداری صرفاً یک ذهنیت است که انگیزه تصمیم گیری های خاص را فراهم می کند. برای دیگران، این به معنای واقعی کلمه در ساختار کسب و کار آنها پخته شده است.

سابرینا ویلیامز در ابتدا SEED، شرکتی که کشاورزی پایدار را برای کشاورزان در مقیاس کوچک به ارمغان می آورد، به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی در سال 2010 تاسیس کرد. در نهایت، ویلیامز متوجه شد که ساختار کسب و کار او در نهایت تاثیر او را محدود کرده است.

او توضیح داد: “ما باید بتوانیم چیزی بفروشیم که به ما کمک کند به عنوان یک شرکت پایدار باشیم و به راه خود ادامه دهیم. این به معنای داشتن یک مدل سودآور بود.” ما نمی‌خواستیم تأثیر خود را از دست بدهیم.»

برای SEED، راه حل تبدیل شدن به یک شرکت سود کالیفرنیا بود. این ساختار قانونی که در اکثر ایالت‌ها موجود است، به یک کسب‌وکار اجازه می‌دهد تا در عین تمرکز بر چیزی که به عنوان «خط سه‌گانه» سود، مردم و سیاره شناخته می‌شود، درآمد کسب کند. شرکت‌های سودمند نیز از الزامات گزارش‌دهی پیروی می‌کنند که شفافیت را فراهم می‌کند و رهبران را مسئول نگه می‌دارد. اگر شرکت‌های سودمند هنوز در ایالت شما وجود ندارند، به دنبال صدور گواهینامه B Corp از شبکه غیرانتفاعی B Lab باشید.


  1. عامل پایداری در هر تصمیم

شما می توانید سهم مثبتی در جنبش پایداری داشته باشید حتی اگر محصول یا خدمات شما ربطی به نجات جهان نداشته باشد. در هر مرحله از گردش کار خود، به سادگی مکث کنید تا تاثیر هر انتخاب مشخصی را ارزیابی کنید.

کریستین فون هایفنر، یکی از بنیانگذاران FEND که ارائه می دهد، می گوید: “چه توسعه محصول باشد، چه تولید کنندگان قرارداد یا شرکای که با آنها در زنجیره تامین کار می کنید، فرصت هایی در طول مسیر برای اجرای شیوه های پایدار وجود دارد.” دوچرخه سواران یک کلاه ایمنی ابتکاری تاشو.

در FEND، سفر پایداری با نگاهی دقیق به بسته بندی آغاز شد. فون هایفنر و بنیانگذارش Sujene Kong متوجه شدند که از خود یک سوال اساسی می پرسند: آیا این جزء اصلاً محصول را تقویت می کند یا به سادگی بدون دلیل وجود دارد؟ به زودی، آنها با حذف پلی کیسه های غیر ضروری و بسته های خشک کننده از محصولات خود، مصرف پلاستیک خود را کاهش دادند.

FEND همچنین در بخش‌های دیگر کسب‌وکار خود انتخاب‌های پایداری انجام می‌دهد، مانند تبدیل شدن به یک درصد از اعضای Planet، تعهد اهدای یک درصد از فروش سالانه به سازمان‌های غیرانتفاعی حامی راه‌حل‌های زیست‌محیطی، و اجرای پرداخت Shop Pay در وب‌سایت خود. که با هر خرید، انتشار کربن را جبران می کند. با در نظر گرفتن این تغییرات کوچک، تفاوت بزرگی ایجاد می شود.


  1. محصولات پایدار را به عنوان محصولات ممتاز بازاریابی کنید

گزارش اخیر صندوق جهانی حیات وحش نشان داد که جستجوهای آنلاین برای محصولات پایدار در پنج سال گذشته 71 درصد رشد داشته است. مطالعه اخیر دیگری نشان داد که یک سوم مصرف کنندگان مایل به پرداخت حق بیمه برای محصولات پایدارتر هستند. در نتیجه، صاحبان کسب‌وکار در همه جا یاد می‌گیرند که کار اضافی مربوط به تامین اخلاقی کالاها و خدمات بیشتر از آن که نتیجه دهد.

کورا اسپیرمن چانگ، موسس شرکت پوشاک کورادوربلز مستقر در هاوایی، می گوید: «پایداری همراه با شفافیت باعث درآمدزایی می شود.

Spearman-Chang با آگاهی از سابقه نه چندان درخشان زیست محیطی صنعت خود، یک قدم از حاشیه سود برداشت و به جای آن بر مسئولیت اجتماعی تمرکز کرد. این بدان معنی است که محصولات Coradorables به طور پایدار در هاوایی تهیه و تولید می شوند. بله، پوشاک گران‌تر از مد سریع است، اما Spearman-Chang مخاطبی را پیدا کرده است که مایل به پرداخت حق بیمه برای یک محصول ممتاز و سازگار با محیط زیست است – به ویژه در میان مصرف‌کنندگان Gen Z.

او مشاهده کرد: «این نسل بعدی دوست دارد در عین حال خوب به نظر برسد،» و یک بار برای همیشه ثابت کرد که بچه ها واقعاً خوب هستند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.