[ad_1]
من با کسانی از شما موافقم که به من می گویند از اشتباهات خود بیشترین چیزها را می آموزید، اما این نباید شما را از شروع با برخی از بهترین شیوه ها و بازخورد دیگرانی که آنجا بوده اند و این کار را انجام داده اند، باز دارد.
در تجربه من، اشتباهات در تجارت راهی پرهزینه و دردناک برای یادگیری است، و در این روزهای تغییرات سریع، شما نمی توانید زمان لازم برای بهبودی را داشته باشید.
بنابراین، در طول سالها تلاشهای من برای مشاوره و مشاوره با کارآفرینان، فهرستی کلیدی از اقداماتی دارم که به همه کسانی که یک کسبوکار را راهاندازی و رشد میکنند، توصیه میکنم. اگرچه ممکن است بسیاری از این موارد به طور شهودی برای بسیاری از شما بدیهی به نظر برسند، من همچنان می بینم که آنها توسط بسیاری نادیده گرفته می شوند، بنابراین آنها را پیشنهاد می کنم تا یک قدم جلوتر از همسالان با گرایش های طبیعی انسانی باشید:
1. معامله را ببندید و چک را قبل از خرج کردن نقد کنید.
شرطبندی روی سرمایههایی که هنوز ندارید، بسیاری از کسبوکارها را که من میشناسم، از کار انداخته است. اشتیاق، اعتماد به نفس بیش از حد و فشارهای تجاری باعث شده است که بسیاری از کارآفرینان همه چیزهایی را که ممکن است در آخرین لحظه اشتباه پیش بروند فراموش کنند و شما را در معرض دید قرار دهند. مدیریت پول نقد باید همیشه اولویت اصلی شما باشد.
2. بحث های تجاری را فقط با یک ذهنیت مثبت شروع کنید.
اگر روز بدی را سپری کردهاید، یا در وضعیت ذهنی منفی هستید، از هر جلسه مذاکره سخت با شرکا و بحثهای پرسنل خودداری کنید. احساسات منفی شما به سرعت احساس می شود و احتمالاً چیزهای نادرستی را برای همه افراد درگیر می گویید. به خانه بروید تا ذهنتان آرام و مثبت باشد.
3. همیشه به خودتان یک حائل در نتایج امیدوارکننده به دیگران بدهید.
با اشتیاق شما برای برنده شدن در تجارت، همیشه وسوسه انگیز است که به نتایج پرخطر در بازه های زمانی کوتاه متعهد شوید. آخرین چیزی که به آن نیاز دارید این است که شهرت داشته باشید که همیشه یک روز تأخیر دارید و یک دلار کم دارید. رهبری و موفقیت کسب و کار باید بر پایه اعتماد بنا شود، بنابراین هرگز وجهه خود را به خطر نیندازید.
4. مطمئن شوید که می توانید هر راه حلی را که می فروشید ارائه دهید.
ممکن است فکر کنید خیلی خوب است که تقاضا از زنجیره تامین شما فراتر رود، اما مشتریان فقط آن را به عنوان از دست دادن اعتبار شما به خاطر می آورند و به دیگران هم می گویند. ارتباط فعالانه با مشتری باید اولین راه شما باشد و پس از آن امتیازات هزینه و خدمات ارائه شود. چیزی را که ندارید نفروشید.
5. بهترین ها را استخدام کنید و آموزش ها و ابزار لازم را ارائه دهید.
بسیاری از رهبران مشاغل پرمشغله ای که من می شناسم برای استخدام از میانبرها استفاده می کنند و به دنبال پر کردن سریع هستند، با این فرض که کارمندان جدید می توانند با حداقل آموزش و ابزارهای قدیمی در محل کار یاد بگیرند. نتیجه بهره وری پایین، اشتباهات و تجربیات ضعیف مشتری است. تصویر کسب و کار شما به سمت پایین خواهد رفت.
6. تکالیف خود را روی سرمایه گذاران، شرکا و فروشندگان جدید انجام دهید.
هیچ جایگزینی برای بازدید از مکان، بررسی های مرجع، و سایر بررسی های لازم قبل از امضای قراردادها وجود ندارد. تصمیمات قاطعانه را عمدتاً بر اساس زمینه های بازاریابی و تاکتیک های سخت فروش نگیرید. درست همانطور که در زندگی شخصی خود انجام می دهید، با مؤلفه های اصلی روابط شخصی ایجاد کنید.
7. برنامه رشد و اجرای متوازن را اجرا کنید.
از مرگ بر اثر موفقیت اجتناب کنید، جایی که یک سفارش بزرگ افسانهای از یک خردهفروش بزرگ از توانایی شما برای کارمندان، تحویل یا پشتیبانی آن بیشتر است. به یاد داشته باشید که بزرگترین مشتریان اغلب دیرتر پرداخت می کنند و به احتمال زیاد درخواست پشتیبانی و امتیازات بازگشت دارند. رشد بزرگ نیاز به سرمایه گذاری بزرگ دارد.
8. برای اطمینان از نتایج با کیفیت، از معیارها در مورد تحویلی های کلیدی استفاده کنید.
همانطور که تجارت شما رشد می کند، نمی توانید هر فرآیند را شخصاً مدیریت کنید، بنابراین برای تعیین کمیت نتایج، بهره وری و کیفیت به کمک نیاز دارید. من هنوز مشاغلی را می بینم که فرض می کنند اگر همه سخت کار کنند، همه چیز خوب است. استانداردهای صنعت را بررسی کنید و از ابزارهای خودکار استفاده کنید.
9. یک هیئت مشورتی متشکل از همتایان با تجربه ایجاد کنید.
بهترین رهبران تجاری که من می شناسم از ایجاد روابط تجاری با همسالان، چه به صورت رسمی و چه غیر رسمی خجالتی نیستند. آنها از درخواست راهنمایی کارکنان، راهنمایی یا حتی بودجه نمی ترسند. اجازه ندهید فشار بحران های روزمره باعث شود که برنامه ریزی استراتژیک را نادیده بگیرید.
10. تمام قراردادهای تجاری و شریک را رسمی کنید.
روزهایی که یک دست دادن و حافظه شما به اندازه کافی خوب بود گذشت. برای حمایت از رشد شرکت، تغییر افراد و الزامات قانونی جدید به کمک حقوقی، تماس های کتبی و فرآیندهای ردیابی دارایی نیاز دارید. اکنون شروع به ثبت و پیگیری تغییرات در تعهدات تجاری کنید.
اگر قبلاً همه این بهترین روش ها را اجرا کرده اید، من به شما تبریک می گویم! اگر نه، اکنون زمان آن است که مانند رهبر مورد نظر خود رفتار کنید و از حالت استارتاپ به اداره یک تجارت رو به رشد در محیط امروزی تغییر دهید.
هنوز چالش های زیادی در پیش خواهد بود، بنابراین به جای بهبودی از اشتباهات شناخته شده و قابل اجتناب، اشتیاق و انرژی خود را به آنها بکار ببرید.
[ad_2]