گزارش: توصیه آب جوش جکسون ناشی از معیوب بودن شیر در کارخانه

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – همسایگان جکسون روز پنجشنبه وارد روز ششم اطلاعیه آب جوش در سطح شهر شدند.

یکی از اعضای شورای شهر جکسون گفت که آنها از اخطارهای مکرر آب جوش ناامید هستند و ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که کمک بیشتری ارائه کنند.

در گزارشی که از وب‌سایت مرکز پاسخ‌دهی ملی گارد ساحلی ایالات متحده به دست آمده است، تماس‌گیرنده‌ای گزارش داد که دریچه معیوب در کارخانه آب کورتیس OB منجر به نشت آمونیاک شده است.

این اطلاعات در آخرین اطلاعیه آب جوش در سطح شهر گنجانده نشده است. با این حال، به عنوان یک موضوع مکانیکی ذکر شد.

اشبی فوت، عضو شورا، بخش 1، گفت که اخطارهای آب جوش تقریباً هر ماه برای مردم سخت است.

“ما باید این کار را انجام دهیم. باید بتوانیم آن را ارائه دهیم و بفهمیم، می دانید، مطمئن شوید که با موفقیت اجرا می شود، تا شهروندان بتوانند به ما اعتماد کنند. حالا، آیا این به معنای استخدام یک نفر است. یک شرکت خارجی یا یک شرکت مهندسی که بیاید و یک مهر تایید خانه داری خوب به ما بدهد، ما باید هر کاری که هست انجام دهیم. می سی سی پی و همچنین EPA، که با موفقیت و قابل اعتماد راه اندازی شده است.”

رهبران جکسون انتظار داشتند که اخطار آب جوش تا پنجشنبه لغو شود، اما این اتفاق نیفتاده است.

WJTV 12 News برای پاسخ با شهر جکسون تماس گرفت و آنها گفتند که به زودی یک به روز رسانی در مورد مشاوره آب جوش خواهند داشت.

آنها گفتند که آب بسته بندی شده در ساعت 5:30 بعد از ظهر روز پنجشنبه در پارکینگ مرکز خرید Triangle Plaza در تقاطع خیابان N. State و Northside Drive بین همسایگان نیازمند توزیع می شود. برای هر وسیله نقلیه یک مورد آب محدودیت وجود دارد. توزیع تا زمانی که منابع تمام شود از سر گرفته می شود.

آب آشامیدنی نیز برای همسایگان نیازمند در مرکز اجتماعی سایکس پارک در خیابان سایکس 520 توزیع خواهد شد. این مرکز در گوشه جنوب غربی پارک سایکس واقع شده است. موارد بطری آب در این مکان موجود نیست. از ساکنان آسیب دیده درخواست می شود ظرفی برای ذخیره آب به همراه داشته باشند. هیچ محدودیتی در تعداد کانتینرهایی که یک ساکن می تواند با خود بیاورد وجود ندارد.

آب آشامیدنی نیز برای ساکنان آسیب دیده در هر یک از ایستگاه های آتش نشانی شهر در دسترس است.

[ad_2]

Leave a reply