گروه های می سی سی پی برای کمک به قربانیان ایان به فلوریدا می روند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – سازمان های محلی خدمه و تجهیزات را برای کمک به قربانیان طوفان ایان به جنوب غربی فلوریدا می فرستند.

بخش های محلی ارتش رستگاری و صلیب سرخ آمریکا در حال حرکت به سمت مناطقی در فلوریدا هستند که بیشترین ضربه را از طوفان ایان وارد کرده است.

ارتش نجات هشت تیم از لوئیزیانا، می سی سی پی و آلاباما را مستقر می کند. یک واحد روز پنجشنبه جکسون را ترک می کند.

ویلیام تروبلود، اورژانس بخش گفت: “بزرگترین کاری که قرار است انجام دهیم، تغذیه دسته جمعی است. این رویدادها همیشه تعداد زیادی از مردم را بدون برق می گذارند، به ویژه حوادث سیل. چنین چیزهایی باعث می شود بسیاری از مردم آواره شوند.” مدیر خدمات بلایای ارتش نجات.

امید به ارائه 50000 وعده غذایی در روز. سپس، آنها امیدوارند که تلاش خود را برای کمک به مردم برای روی پاهای خود معطوف کنند.

Trueblood گفت: “همیشه افرادی هستند که در زیر شکاف ها می لغزند و بیمه مورد نیاز خود را نداشتند و پشتیبانی مورد نیاز خود را دریافت نمی کنند. اینجاست که سازمان هایی مانند ارتش رستگاری می توانند با بودجه وارد شوند.”

قبل از اینکه طوفان رده 4 به خشکی برسد، صلیب سرخ آمریکا در فلوریدا خدمه داشت.

آنت رولند، سخنگوی صلیب سرخ آمریکا در می سی سی پی، گفت: “آنها در حال حاضر روی زمین هستند. ما تعدادی از می سی سی پی ها نیز در راه هستند که باید امروز ترک کنند.”

خدمه کمک می کنند تا وعده های غذایی گرم و لوازم مورد نیاز برای کسانی که در پناهگاه هستند تهیه کنند.

“در حال حاضر، حدود 30000 نفر در پناهگاه ها در فلوریدا هستند. اطمینان از اینکه مردم مکانی امن برای اقامت دارند، این اولویت ماست. شما همچنین افرادی را خواهید داشت که در زمین هستند و وسایل اضطراری را تحویل می دهند. مواردی مانند برزنت برای سقف که ممکن است زونا گم شده باشد یا سوراخی در آن وجود داشته باشد.”

سایر خدمه در رفع خسارت کمک خواهند کرد و با مقامات ایالتی و شهری ملاقات خواهند کرد.

مقامات هر دو سازمان گفتند که آماده اند تا زمانی که به آنها نیاز باشد کمک کنند.

“این فاجعه بار است. من فاجعه های زیادی دیده ام. اما باید بگویم، سیل و سطح آبی که این بار دیدم شبیه هیچ چیزی بود که تا به حال دیده بودم. فقط قلبم را می شکند و باعث می شود تا جایی که می توانم کمک کنم.”

[ad_2]

Leave a reply