گروه خواهان مراقبت های بهداشتی بهتر برای مادران می سی سی پی است

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – یک گروه محلی زنان گفت که زنان اقلیت در می سی سی پی به طور نامتناسبی به دلیل عدم دسترسی به مراقبت های بهداشتی پس از زایمان جان خود را از دست می دهند و آنها از قانونگذاران می خواهند که قانونی را برای تغییر آن تصویب کنند.

ما واقعاً از این واقعیت که باید اینجا باشیم ناراحتیم. زنان سیاه پوست می سی سی پی به طور خاص سزاوار حق زندگی هستند و ما نمی خواهیم در هنگام زایمان بمیریم. در می سی سی پی، قانونگذاران فرصتی برای رفع اشتباه دارند، و این همه است.”

یک زن داستان خود را به اشتراک گذاشت و افزود که همه افراد آنقدر خوش شانس نیستند که به مراقبت های پزشکی دسترسی برابر داشته باشند.

“همانطور که به تجربه اخیر خود در هنگام زایمان فکر می کنم، خونریزی بیش از حد، که یکی از دلایل مرگ پس از زایمان است، و خدا را شکر تیمی داشتم که مراقب من بودند، به نگرانی های من احترام می گذاشتند و برای من به عنوان یک انسان ارزش قائل بودند. بودن و در واقع گوش داد و بررسی کرد و مطمئن شد که آنچه را که برای غلبه بر آن مانع نیاز دارم، دارم. این چیزی بود که من هرگز قبل از زایمان تجربه نکرده بودم.” پاملا اسکات که مادر پنج فرزند است.

این گروه گفت که تمدید خدمات درمانی و Medicaid از سه ماه به یک سال نه تنها به نفع مادر، بلکه کودک نیز خواهد بود.

«بنابراین، گسترش این پوشش‌ها بسیار مهم است تا مادران بتوانند به این خدمات دسترسی داشته باشند، تا بهبودی یابند، بهبودی پیدا کنند، تا بتوانند آنجا باشند و در کنار فرزندانشان حضور داشته باشند. چون اگر مادران حاضر نباشند، چون نگران فقر هستند، نگران مهدکودک هستند، و نگران همه این چیزهای دیگر هستند، نمی توانند حضور داشته باشند و نمی توانند بچه ها را در این راه تربیت کنند. آنها نیاز دارند.» نیکتا پچان، یک درمانگر و دولا گفت.

مدافعان امیدوارند که یک لایحه در جلسه قانونگذاری آینده سال 2023 ایجاد و تصویب شود.

[ad_2]

Leave a reply