گروه‌های امدادی، بازیابی پس از طوفان، امداد فورک رولینگ را فراهم می‌کنند

[ad_1]

شارکی کانتی، خانم (WJTV) – یک سازمان می سی سی پی پس از اینکه شهر توسط گردباد EF4 در روز جمعه مورد اصابت قرار گرفت، امید و وعده های غذایی گرم را برای مردم رولینگ فورک می آورد.

خانواده ها در تلاش هستند تا پس از گردباد آنچه را که می توانند جمع آوری کنند.

کنوانسیون عمومی میسیونری باپتیست ایالت می سی سی پی (GMBSCM) اولین غذای خود را در روز چهارشنبه در Rolling Fork برگزار کرد.

رونالد مور، یکی از اعضای این گروه گفت: “ما عظمت مشکل با خدا را درک می کنیم، بنابراین می خواهیم به اینجا بیاییم و به مردم همه احزاب بفهمانیم که در این کار تنها نیستند، بلکه با آنها در این کار تنها نیستند.”

مردانی از سراسر ایالت گرد هم آمدند تا با هم معاشرت کنند و جامعه را با یک وعده غذایی مقوی تغذیه کنند.

“ما وظیفه خود و وظیفه خود را احساس کردیم که واقعاً فقط در مورد آن صحبت نکنیم، بلکه در مورد آن باشیم، در مورد عمل باشیم و به مردم نشان دهیم که در زمان نیاز می توانند روی افرادی که بیایند و به آنها بدهند حساب کنند. کشیش رجینالد باکلی، رئیس گروه گفت: در این زمان حساس به آنها خدمت کرده و واقعاً آنها را دوست خواهم داشت.

یک شماس از کلیسای اول باپتیست در رولینگ فورک گفت که از همه کمک‌ها و کمک‌هایی که دریافت کرده‌اند سپاسگزار است.

وقتی هدایای نقدی می‌خواهیم به آن نگاه می‌کنیم برای تلاش‌های بازیابی. این افراد به مبلمان، لوازم خانگی و کمک برای مسکن نیاز خواهند داشت.

اعضا گفتند که برای مدت طولانی در آن هستند و تا حد امکان منابع بیشتری را ارائه خواهند کرد.

ما به آمدن و کمک تا جایی که بتوانیم ادامه خواهیم داد زیرا آنها به کمک نیاز دارند.» جنیفر ویلسون، داوطلب گفت: و همه، لطفا کمک کنید، اهدا کنید، اهدا کنید.

ساکنان قوی می مانند. با کمک بسیاری از سازمان ها، آنها معتقدند که بهبودی کامل اتفاق خواهد افتاد.

[ad_2]

Leave a reply