گرافیک: شهادت در دادگاه قتل پایتخت تیلور پارکر جزئیات حمله وحشیانه و خشونت آمیز

[ad_1]

اخطار محتوا: این گزارش حاوی جزئیات گرافیکی صحنه های جنایت و شهادت کالبد شکافی است که ممکن است برای برخی از خوانندگان آزاردهنده باشد.

نیو بوستون، تگزاس (KTAL/KMSS) – ریگان هنکوک قبل از اینکه نوزادش در اکتبر 2020 از شکمش خارج شود، به طرز وحشیانه ای بریده شد، چاقو خورد و به ضرب گلوله کشته شد، اما شواهد روز سه شنبه به هیئت منصفه در دادگاه قتل پایتخت در دادگاه متهم قاتل ارائه شد. نشان داد که برای زندگی اش سخت جنگیده است.

تیلور پارکر که در زمان قتل در اکتبر 27 سال داشت. 9، 2020، متهم به آدم ربایی و قتل بزرگ در مرگ مادر 21 ساله نیوبوستون و قتل در مرگ دختر متولد نشده اش، براکسلین است.

پس از اینکه قاضی جان تیدول بار دیگر به ناظران حاضر در دادگاه در مورد ماهیت گرافیکی عکس ها و شهادت های صحنه جنایت آینده هشدار داد، یک کارشناس بازسازی صحنه جنایت صبح روز سه شنبه شهادت داد که آنچه در صحنه قتل هنکاک دیده نشان می دهد که او مورد ضرب و شتم قرار گرفته و چهار چاقو خورده است. یا پنج منطقه از خانه قبل از اینکه او در کف اتاق نشیمن خونریزی کند.

مارک سیلیوان، بازرس صحنه جرم اداره پلیس تگزارکانا تگزاس، هیئت منصفه را از طریق عکس هایی که انواع مختلف خون، پاشیدن، و نقش کفش را نشان می داد، بررسی کرد. همه جا خون پاشیده بود، از جمله روی دیوارها و حتی سقف.

“این یک مرگ سریع نبود، نه؟” کلی کریسپ، دستیار دادستان ناحیه بووی، از سالیوان پرسید.

سالیوان پاسخ داد: “نه، اینطور نبود.”

سیلیوان نیز مانند دیگرانی که قبل از او در این محاکمه حضور داشتند، شهادت داد که این بدترین صحنه جنایتی بود که تا به حال دیده است.

در زیر مجموعه ای از اسکن های اولتراسوند از نوزاد براکسلین، یک اثر موی خونی روی یخچال وجود داشت. بازرسان لباس شنای کودکی را در کف اتاق نشیمن پیدا کردند که آغشته به خون بود. آنها معتقدند که ممکن است از آن برای پاک کردن چیزی استفاده شده باشد. پوشک بلند کردن یک کودک شبانه، آغشته به ادرار، بالای حوضچه خون در کف اتاق نشیمن در کنار کاناپه پیدا شد. سیلیوان معتقد است که تا پس از قتل به آنجا ختم نشد.

لکه خون بزرگی روی لبه کاناپه وجود داشت که توده‌هایی از موهای بلوند ریگان در آن دیده می‌شد که گویی سر او در نقطه‌ای از حمله به آن تکیه داده بود. مایعات بدن در بالشتک های کاناپه خیس شده بود، که سیلیوان معتقد است از کودک سه و نیم ساله ای که در آن زمان در خانه بود آمده بود.

پتویی در کف اتاق نشیمن آغشته به خون و آنچه که گمان می‌رود مایع آمنیوتیک بوده است، بود.

یک شیشه پر از ماسه صورتی و آبی از مراسم عروسی این زوج در کف اتاق نشیمن، با تک نگاره H، در نزدیکی بدن هنکاک پیدا شد که پر از خون بود. محققان بر این باورند که این کوزه چهار پوندی تنها یکی از وسایلی بود که برای ضربه زدن به سر هنکوک استفاده شد و جمجمه او شکست. آنها یک فرورفتگی نیم دایره ای در بالای شقیقه سمت چپ او پیدا کردند که به نظر می رسید با اندازه و شکل کف شیشه مطابقت دارد.

یک کوزه دیگر از مراسم عروسی روی زمین در قسمت اتاق غذاخوری پیدا شد که آن نیز آغشته به خون بود.

سیلیوان شهادت داد که الگوی و جهت تند کشیدن‌های خون‌آلود در جلوی در با الگوهای بیشتر نشان می‌دهد که موهای خونی به آن آغشته شده است، نشان می‌دهد که شخصی به دیوار فشار داده شده است، به سمت چپ به سمت درب ورودی و پایین به زمین می‌لغزد.

دیوار نزدیک بدن هنکاک پر از خون بود که در همه جهات می رفت، مقداری از آن به اندازه ای بود که چکه کند، که نشان می داد ضرب و شتم قابل توجهی در آنجا رخ داده است.

جراحات وارده بر بدن هنکاک شامل زخم‌های متعدد چاقو و بریدگی‌های عمیق ناشی از یک اسلحه با لبه‌های تیز مطابق با چاقوی جراحی بود. او از باسن به باسن بریده شد و رحمش بیرون کشیده شد و بریده شد.

دست‌های او زخم‌های دفاعی گسترده‌ای از جمله کبودی، خراش، زخم‌های چاقو و بریدگی روی انگشتان و کف دست‌هایش را نشان می‌داد. یک انگشت دررفته بود و نوک انگشت دیگر تقریبا قطع شده بود.

سیلیوان همچنین به یافتن دو مجموعه متمایز از چاپ در بیشتر صحنه جرم شهادت داد. یکی از این ست‌ها با لباس‌هایی که پارکر هنگام دستگیری پوشیده بود، مطابقت داشت. مجموعه دیگر با برند صندل No Boundaries مطابقت داشت که او تنها چند ساعت قبل از قتل در ویدیوی نظارتی در EZ Mart پوشیده بود. بر اساس الگوهایی که سیلیوان در مسیرهای خونین شناسایی کرده بود، هر کسی که کروکس را پوشیده بود، در خون، دور پتو روی زمین و اطراف بدن هنکوک، رفت و آمد زیادی انجام می داد.

لکه های خون آبکی روی آشپزخانه و سینک حمام راهرو وجود داشت که انگار کسی سعی کرده چیزی خون آلود را بشوید.

در حالی که چندین اثر انگشت احتمالی در صحنه شناسایی شد، CSIs می‌گویند که هیچ یک از آنها به اندازه کافی واضح نبودند که برای تحقیقات مفید باشد.

دکتر پزشک کانتی دالاس ملیندا فلورس برای بیش از دو ساعت بعدازظهر سه‌شنبه در مورد یافته‌های کالبد شکافی شهادت داد و جزئیات بریدگی‌ها، خراش‌ها، کبودی‌ها و ضربه‌های شدید نیرویی که هنکوک در این حمله متحمل شد، بیان کرد. هنکاک بیش از 100 ضربه ضربه خورده و 39 مورد از آنها را فقط روی پوست سر خود قرار داده است. همچنین ضربات بریده های متعددی بر گردن او وجود داشت.

علاوه بر شکستگی بینی، هنکوک دچار پنج شکستگی جمجمه شد که نشان از حداقل پنج ضربه جداگانه دارد. فلورس به شکستگی‌هایی اشاره کرد که نشان می‌داد محل برخورد هنکوک با چنگال چکش و همچنین انتهای صاف آن، علاوه بر شکستگی‌هایی که با ته شیشه سنگ‌تراشی همخوانی داشت.

یک تیغه چاقوی جراحی که در این حمله استفاده شده بود در گردن او دفن شده بود.

شهادت بازرس پزشکی در اوایل بعدازظهر سه‌شنبه زمانی که قاضی جان تیدول هیئت منصفه را به منظور «بررسی برخی مسائل» از دادگاه خارج کرد، برای مدت کوتاهی قطع شد. وقتی هیئت منصفه رفتند، قاضی پارکر را همراهی کرد. برای اولین بار از زمان شروع محاکمه بیش از دو هفته پیش، پارکر هنگام خروج از اتاق ظاهر خود را از دوربین پنهان کرد. وقتی نزدیک به 20 دقیقه بعد برگشت، چشمانش قرمز شده بود که انگار گریه می کرد. گزارش شده است که وکیل مدافع او درخواست استراحت کوتاه کرده است.

بازرس پزشکی در پشت جایگاه، به یافته های خود شهادت داد که ریگان هنکوک در نتیجه جراحات شدید نیروی شدید و جراحات ناشی از نیروی بلانت جان خود را از دست داده است، اما به این نتیجه رسید که آنها نمی توانند این احتمال را که خفه کردن رباط در مرگ او نقش داشته است، رد کنند. فلورس شهادت داد که بریدگی های عمیق زیادی در اطراف گردن قربانی وجود داشت که مطمئن نبود. نحوه مرگ قتل اعلام شد.

دفاعیات قبل از ترک جایگاه هیچ سوالی از پزشکی قانونی نداشت.

دادستان ها گفته اند که به دلیل ماهیت فجیع و از پیش طراحی شده جنایت و به دلیل عدم پشیمانی پارکر به دنبال مجازات اعدام هستند.

[ad_2]

Leave a reply