گارد ساحلی دومین نجات قایقران ساحلی می سی سی پی را در دو روز انجام می دهد

[ad_1]

اوشن اسپرینگز، خانم. (WKRG) – ایستگاه گارد ساحلی ایالات متحده در گلفپورت گروه دوم قایقران را در روز سه شنبه، ژانویه نجات داد. 31، یک روز پس از یک مایل نجات در خط ساحلی.

واحد امور عمومی شعبه حوالی ساعت 2 بعد از ظهر سه شنبه تایید کرد که ویکتوریا فار، 42 ساله; ریچارد آلن، 37; پایپر فار، 12 ساله; و چیس کریگ، 11 نفر پس از اینکه حدود 9 ساعت قبل ناپدید شده بودند، نجات یافتند.

بخش گارد ساحلی در موبایل حوالی ساعت 4:27 صبح از یک دوست خانوادگی نگران تماسی دریافت کرد مبنی بر اینکه دو بزرگسال و دو کودک سرنشین پس از زمان مورد انتظار بازگشت خود در نزدیکی خلیج بیلوکسی به خانه نیامدند.

این گروه در یک قایق 19 فوتی قرمز و سفید ماکو به سبک اسکیف بودند. کامیون و تریلر قایق‌ران بدون مراقبت در اسکله دریاچه مارس در اوشن اسپرینگز در اوایل صبح سه‌شنبه پیدا شد.

پرسنل نظامی دو قایق نجات را از ایستگاه گلفپورت و یک هواپیما از مرکز آموزش هوانوردی گارد ساحلی در موبایل برای جستجوی گروه به فضا پرتاب کردند.

خدمه دیگری از اداره منابع دریایی می سی سی پی، خدمات پارک ملی و اداره کلانتر شهرستان جکسون نیز به جستجوی قایق ها پرداختند.

نجات یک روز پس از آن صورت گرفت که سه نفر از یک قایق در حال غرق شدن در ساحل در پاسکاگولا نجات یافتند. اعضای گارد ساحلی پس از اعلام خطر حادثه در حدود ساعت 8 صبح، یک قایق را در یک قایق نجات و دو قایق دیگر را که روی کمان قایق ایستاده بودند پیدا کردند.

[ad_2]

Leave a reply