کیتلین آرمسترانگ در کاستاریکا دستگیر شد. مقامات می گویند که او از یک پاسپورت جعلی استفاده کرده است

[ad_1]

آستین (KXAN) – کیتلین آرمسترانگ، زن متهم به قتل دوچرخه سوار موریا ویلسون، روز چهارشنبه، بیش از یک ماه پس از قتل، در یک خوابگاه کاستاریکا دستگیر شد.

سرویس مارشال های ایالات متحده روز پنجشنبه اعلام کرد، مارشال های ایالات متحده با امنیت داخلی و مقامات در کاستاریکا برای یافتن او در خوابگاه ساحل سانتا ترزا، که با اقیانوس آرام هم مرز است، همکاری کردند. او اخراج خواهد شد و به ایالات متحده بازگردانده خواهد شد

به گفته مارشال های ایالات متحده، بازرسان دریافتند که آرمسترانگ 34 ساله در 18 می از یک گذرنامه جعلی برای سوار شدن به هواپیمای خطوط هوایی یونایتد از نیوآرک، نیوجرسی، به سن خوزه، کاستاریکا استفاده کرده است.

مارشال‌های ایالات متحده قبلاً می‌دانستند که به او حمل و نقل به فرودگاه نیوآرک داده شده است، اما هیچ رزرو پروازی به نام او پیدا نشد.

قبل از پرواز 18 می، آرمسترانگ در فرودگاه بین‌المللی آستین-برگستروم در 14 مه در ویدیوی نظارتی دیده شد، جایی که او قبل از گرفتن یک پرواز اتصال به نیویورک، سوار هواپیما به مقصد هیوستون شد.

کیتلین ماری آرمسترانگ، 34 ساله، در 14 می از فرودگاه بین المللی آستین-برگستروم پرواز کرد. (عکس مارشال های ایالات متحده)

طبق گزارش‌های قبلی پلیس آستین، قتل در 11 می رخ داد. ویلسون در خانه ای در نزدیکی خیابان میپل در شرق آستین مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد. ویلسون، دوچرخه‌سوار در کلاس جهانی، در تگزاس برای شرکت در یک مسابقه آماده می‌شد. او اصالتا اهل ورمونت است.

یک منبع اطلاعاتی ناشناس به پلیس گفت که آرمسترانگ معتقد است که دوست پسرش با ویلسون رابطه عاشقانه دارد، و این باعث شد که او “عصبانی”، “از عصبانیت می لرزد” و می خواهد ویلسون را “کشتن”.

با این حال، هم خانواده ویلسون و هم دوست پسر آرمسترانگ، از آن زمان گزارش هایی مبنی بر اینکه این دو در زمان مرگ ویلسون با هم رابطه عاشقانه داشتند را تکذیب کردند.

مارشال های ایالات متحده گفتند که پلیس آستین از آرمسترانگ پس از قتل بازجویی کرد اما در آن زمان او را دستگیر نکرد.

وزارت همچنین در 17 مه، چند روز پس از فرار آرمسترانگ از ایالت، حکم دستگیری او را صادر کرد. به گفته مارشال های ایالات متحده، آرمسترانگ همچنین جیپ سیاه خود را در 13 مه قبل از ترک تگزاس به نمایندگی CarMax در جنوب آستین فروخته بود.

حکم بازداشت فدرال برای آرمسترانگ در 25 مه به دلیل پرواز غیرقانونی برای جلوگیری از پیگرد قانونی به دست آمد.

[ad_2]

Leave a reply