کودکان در جشنواره علمی می سی سی پی در مورد STEM یاد می گیرند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – بسیاری برای شرکت در آخرین روز جشنواره علمی می سی سی پی بیرون آمدند. هدف از این رویداد ارتقای مشاغل در زمینه های علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی در ایالت است.

جشنواره سالانه علم می سی سی پی جمعیت زیادی را به پایتخت می آورد و پس از اینکه مجبور به عقب نشینی از بیماری همه گیر شد، دوباره به این شهر بازگشت.

امیلی هاف، مدیر اجرایی موزه کودکان می سی سی پی گفت: «امسال ما برگشتیم، و این بزرگتر و بهتر از همیشه است.

خانواده‌ها این فرصت را داشتند که 60 غرفه‌دار را که در چهار موزه منطقه موزه لفلر جکسون پخش شده‌اند، بررسی کنند.

ما اینجا ناسا را ​​داریم. ما نمایش های واقعیت مجازی داریم. ما دانشکده داروسازی UMMC داریم تا بچه ها بتوانند در معرض همه رشته های مختلف علمی قرار بگیرند و واقعاً علاقه خود را نسبت به کاری که می خواهند انجام دهند وقتی بزرگ شدند اندازه گیری کنند.” گفت هاف.

این رویداد سالانه که توسط C Spire ارائه می شود، با هدف الهام بخشیدن به خانواده ها برای کشف مفاهیم STEM با نمایشگاه های عملی، آموزشی و تعاملی آن است.

“این رویداد در می سی سی پی بسیار مهم است زیرا STEM آینده بسیاری از مسیرهای شغلی است. نشان دهنده رشد و صنعت عظیمی است، همه چیز از برنامه نویسی گرفته تا زمینه پزشکی. کودکان در جوانی علایق خود را توسعه می دهند، بنابراین آنها را در معرض دید قرار می دهیم. هاف گفت: فرصت های مختلف خارج از کشور قیمتی ندارند.

[ad_2]

Leave a reply