کمک مالی کالج مورد نیاز خود را از اکتبر باز کنید. 1

[ad_1]

(NerdWallet) – علیرغم سرفصل ها، دانشگاه هنوز مطمئن ترین مسیر به سمت درآمد بهتر مادام العمر است. اما اگر ثروت اندکی برای دریافت آن قرض نگرفته باشید، مدرک تحصیلی به مراتب بیشتر نتیجه می دهد.

درخواست رایگان برای کمک دانشجویی فدرال، یا FAFSA، یک گام کلیدی در مقرون به صرفه کردن کالج است. درخواست ها برای سال تحصیلی 2023-24 در اکتبر باز می شود. 1، و کسانی که زودتر درخواست می دهند، بهترین شانس برای دریافت پول رایگان بیشتری برای مدرسه دارند.

D. Jean Hester، که بیش از یک دهه بر ثبت نام و پذیرش در مدارس در اوهایو و اورگان نظارت داشت، توصیه می‌کند تا جایی که می‌توانید در صف قرار بگیرید. در حالی که بودجه دولت فدرال برای کمک های مبتنی بر نیاز تمام نمی شود، کالج ها و ایالت ها این کار را انجام می دهند.

“این پاییز را انجام دهید. هیچ دلیلی برای صبر کردن وجود ندارد،” هستر می گوید.

هنگامی که FAFSA را ارائه می کنید، برای کمک های مبتنی بر نیاز درخواست می دهید که می تواند تفاوت بزرگی در محل تصمیم گیری شما برای رفتن به مدرسه و میزان بدهی شما پس از فارغ التحصیلی ایجاد کند. هر دلاری که به صورت کمک هزینه، بورسیه تحصیلی و کار تحصیلی دریافت می کنید، نیازی نیست که از خانواده گدایی کنید یا وام بگیرید.

هیستر خاطرنشان می کند، ثبت زودتر به این معنی است که پیشنهاد کمک مالی خود را زودتر از کالج هایی که برای آنها درخواست می دهید دریافت خواهید کرد، و به شما فرصت می دهد تا پیشنهادات را مقایسه کنید یا هرگونه اختلاف را برطرف کنید.

او می‌گوید: «این یکی از آن چیزهایی است که شما فقط باید از سر راه خود خلاص شوید.

انواع کمک های تحت پوشش FAFSA

FAFSA برای محاسبه کمک مورد انتظار خانواده یا EFC استفاده می شود. EFC را از هزینه رسمی حضور در مدرسه کم کنید تا نیاز مالی شما مشخص شود. FAFSA تکمیل شده سپس به عنوان درخواست شما برای کمک مالی برای کمک به پر کردن آن حفره عمل می کند.

یک FAFSA تکمیل شده، این نوع کمک های فدرال، ایالتی و مدرسه ای مبتنی بر نیاز را باز می کند:

  • کمک های مالی پل.
  • کار – مطالعه
  • بورسیه ها.
  • کمک های مالی

حداکثر جایزه فعلی Pell Grant 6895 دلار است. هر ترکیبی از کمک های مالی، تحصیل کار و بورسیه می تواند بخشی یا تمام تفاوت بین هزینه رسمی حضور در مدرسه و کمک مالی مورد انتظار خانواده شما را پوشش دهد.

نکته مهم: این نوع کمک ها نیازی به بازپرداخت ندارند.

همچنین برای دسترسی به وام های دانشجویی فدرال باید FAFSA را تکمیل کنید.

به آمار وام دانشجویی خود دقت کنید

پس از تکمیل FAFSA، احتمالاً وام های یارانه ای فدرال نیز به شما پیشنهاد می شود. به آنها کمک مالی می گویند زیرا دولت تا زمانی که شما فارغ التحصیل شوید، سود آنها را پرداخت می کند. اما آنها باید مانند هر وام دیگری بازپرداخت شوند.

FAFSA همچنین به عنوان درخواستی برای وام های فدرال بدون یارانه عمل می کند، که به نیازها وابسته نیستند. برای دانشجویان سال اول، این مبلغ به 5500 دلار در سال محدود می شود، اما این مبلغ تا سال اول به 7500 دلار افزایش می یابد.

اگر نیاز به وام گرفتن بیش از این مقدار دارید، می توانید وام دانشجویی خصوصی دریافت کنید.

هر وام – اعم از یارانه ای یا بدون یارانه یا خصوصی – بخشی از بدهی می شود که پس از فارغ التحصیلی باید با آن کنار بیایید. تجزیه و تحلیل NerdWallet نشان می دهد که کلاس دبیرستان در سال 2022 ممکن است تا زمانی که از کالج فارغ التحصیل شود، با بدهی متوسط ​​نزدیک به 40000 دلار روبرو شود.

و در حالی که اخبار وام دانشجویی در حال حاضر بر روی اعلامیه اخیر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا متمرکز شده است، دولت این کشور به صراحت اعلام کرده است که این کمک هزینه با کمک هزینه کووید مرتبط است و دیگر تکرار نخواهد شد.

[ad_2]

Leave a reply