کلینیک سلامت اعطای مدرسه در جکسون را متوقف می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – کلینیک خدمات سلامت مرکزی می سی سی پی (CMHS) همه چیز از کوله پشتی گرفته تا واکسن را برای کمک به والدین برای آماده شدن برای شروع مدرسه در اختیار گذاشت.

در حالی که قبل از سال تحصیلی به وسایل جدید مدرسه بسیار نیاز است، پزشکان می‌گویند معاینه و واکسن‌ها به همان اندازه مهم هستند.

“خیلی مهم است. بیشتر والدین منتظر لحظه آخر هستند، اما بعد از آن چند هفته قبل از شروع مدرسه شروع به تماس می کنند. برخی از آنها از جمعه آینده شروع می کنند. خیلی مهم است که بیرون بروید، سعی کنید آن را زودتر دریافت کنید تا مجبور نباشید تا پایان مدرسه منتظر بمانید. آخرین لحظه. همچنین، برای افرادی که نمی توانند در طول هفته بیرون بیایند، کلینیک های شنبه مانند این کمک زیادی به والدینی که کار می کنند، می کند.”

گروه‌های سواد مالی و مراقبت‌های روانی نیز به مردم اطلاع می‌دهند که در جامعه خود به کجا می‌توانند برای کمک مراجعه کنند.

Chinnika Crisler، یک مددکار اجتماعی بالینی گفت: “خوب نیست. کاملاً اشکالی ندارد. آن را نگه ندارید. فقط با کسی صحبت کنید زیرا کاملاً طبیعی است. هیچ کس از خوب نبودن مصون نیست.”

داوطلبان همچنین کوله‌پشتی‌های وسایل مدرسه را به آنها هدیه دادند و نمی‌توانستند از این کار خوشحال باشند.

لیتون کارتر گفت: “ما در حال حاضر کیسه های کتابی برای اهدای هدیه ای داریم که اینجا در کلینیک خود انجام می دهیم. لوازم مدرسه، مداد، کتاب، کاغذ و اطلاعات مربوط به هر رویدادی که در این منطقه بوده است.”

هاوارد سندرز می‌گوید: “جکسون در حال حاضر با بحرانی مواجه است. وقتی از مردم خواستید همه چیز را کنار هم بگذارند تا مردم را در یک شنبه بیرون بیاورند تا مقداری عشق و قدردانی ابراز کنند، این به معنای زیادی است.”

سندرز گفت که این کلینیک در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک جایزه دیگر در سال آینده است.

[ad_2]

Leave a reply