کلانتر سابق محکوم به نقض حقوق مدنی به زندان محکوم می شود

[ad_1]

آتلانتا (AP) – یک کلانتر سابق جورجیا که به دلیل نقض حقوق مدنی افراد در بازداشت با غل و زنجیر غیر ضروری آنها در صندلی های نگهدارنده مجرم شناخته شد، روز سه شنبه به یک سال و نیم زندان محکوم شد.

هیئت منصفه در ماه اکتبر ویکتور هیل را – که کلانتر شهرستان کلیتون در جنوب آتلانتا بود – به شش اتهام از هفت اتهام فدرال محکوم کرد. دادستان برای سه سال و 10 ماه حبس و وکلای مدافع خواستار مجازات مشروط، حبس خانگی و جزای نقدی شدند.

قبل از محکومیت، هیل به قاضی گفت: «هیچ وقت قصد من این نبود که به کسی صدمه بزنم یا صدمه بزنم. قصد من فقط برای ایمنی بود، ایمنی فعال.

النور راس، قاضی ناحیه ایالات متحده، علاوه بر حبس، به هیل دستور داد تا شش سال از آزادی تحت نظارت خود را پس از آزادی بگذراند. در طول این مدت، او باید 100 ساعت خدمات عمومی انجام دهد و نمی تواند در نیروی انتظامی کار کند یا به عنوان مشاور اجرای قانون خدمت کند.

هیل به قید وثیقه آزاد می ماند تا زمانی که اداره زندان ها دستور حضور در آن را صادر کند.

محاکمه او شامل حدود یک هفته شهادت بیش از سه ده شاهد از جمله مردانی بود که بازداشت شدند. دادستان ها گفتند که هیل دستور داد که بازداشت شدگان برای ساعت ها روی صندلی های نگهدارنده در زندان شهرستان بسته شوند، حتی اگر آنها تهدیدی نداشته باشند و از دستورالعمل های معاونان پیروی کنند. دادستان ها گفتند که استفاده از صندلی ها غیرضروری بوده، به طور نادرست به عنوان مجازات مورد استفاده قرار گرفته و موجب درد و صدمات بدنی شده که نقض حقوق مدنی هفت مرد است.

وکلای مدافع استدلال کردند که هیل به طور قانونی از صندلی های نگهدارنده برای حفظ نظم در زندان استفاده کرده و از اختیارات قانونی خود تجاوز نکرده است. آنها همچنین ادعا می کنند که او هیچ هشداری مبنی بر جرم تلقی شدن چنین رفتاری نداشته است.

وکلای مدافع نامه هایی از طرفداران – از جمله اعضای خانواده، روحانیون و شهروندان کانتی کلیتون – ارائه کردند که نشان دهنده شخصیت خوب هیل بود، و چهار نفری که برای سخنرانی در هنگام صدور حکم تماس گرفتند، از قاضی درخواست نرمش کردند.

مردی که در زندان کانتی کلیتون بوده است، گفت که ساختار و نظم و انضباط اعمال شده توسط هیل به او کمک کرد تا اعتیاد خود را به مواد مخدر ترک کند و زندگی خود را سر و سامان دهد. کلانتر فعلی شهرستان کلیتون گفت که هیل مربی او بوده است. یکی از کشیشان زندان گفت که زندان تمیز و به خوبی اداره می شد و زمانی که هیل کلانتر بود، شهرستان امن بود. و یک دوست و کارمند قدیمی هیل را یک رهبر بزرگ، یک مربی بزرگ و یک مدافع عالی برای حقوق قربانیان نامید.

دادستان برنت گری، در پاسخ به اظهارات شاهدان مبنی بر اینکه زندان در دوران تصدی هیل بی عیب بوده است، به قاضی گفت: “زندان ممکن است تمیز بوده باشد، اما قانون اساسی در این زندان اصلا رعایت نمی شود.”

گری گفت که مقامات زندان می‌گویند که صندلی نگهدارنده اغلب به عنوان تنبیه استفاده می‌شود و «همه اینها با آقای هیل شخصی بوده است». او گفت که زندانیان شکنجه می شدند و مسئولان زندان آنقدر ترسیده بودند که نمی توانستند صحبت کنند.

درو فیندلینگ، وکیل مدافع به مشکلات مستند در زندان فدرال در آتلانتا اشاره کرد که شامل مقامات فاسد، کمبود کارکنان و مراقبت های بهداشتی ناکافی است، و خاطرنشان کرد که دادستان های فدرال هیچ کس را به خاطر این مشکلات «بسیار فاحش تر» تحت تعقیب قرار نداده اند.

او پس از جلسه استماع به خبرنگاران گفت: “اگر دولت تلاش می کند تا از شهروندان حمایت کند، آنها باید به حیاط خلوت خود نگاه کنند و فقط به ویکتور هیل اشاره نکنند.”

او همچنین گفت که از صندلی‌های نگهدارنده در زندان‌های سراسر کشور استفاده می‌شود و به دادستان‌ها پیشنهاد کرد که بر روی هیل تمرکز کنند، زیرا او “شیء براق” بود، یک کلانتر عالی رتبه که هم مورد انتقاد شدید و هم حمایت شدید قرار گرفته بود.

راس به هیل گفت که از شهادت خودش و از نامه ها و اظهارات طرفدارانش برای او واضح بود که از سنین پایین می خواست یک افسر مجری قانون شود و به قانون عشق می ورزید.

او به او گفت: «این چیزی است که این نتیجه را بسیار غم‌انگیز کرده است.

او گفت که به دلیل جدید بودن موضوعات مطرح شده “واقعا” با این پرونده دست و پنجه نرم می کند. دستورالعمل های صدور حکم فدرال حداقل سه سال و 10 ماه را محکوم می کند. اما در نهایت، راس تصمیم گرفت به هیل یک جمله زیر آن را بدهد، زیرا او اذعان داشت که برای جامعه خود خوب عمل کرده است.

فیندلینگ، که گفت هیل قصد دارد از حکم خود درخواست تجدید نظر کند، گفت که کاهش مجازات قاضی “یک بیانیه” بود و گفت که آنها از اینکه راس کمک های مثبت او را تشخیص داده سپاسگزار هستند.

هیل 58 ساله پس از کیفرخواست توسط فرماندار تعلیق و پس از محکومیت بازنشسته شد. او از زمانی که برای اولین بار به عنوان کلانتر شهرستان کلیتون در سال 2005 روی کار آمد، مغناطیسی برای بحث و جدل بود. او 27 معاون را در روز اول خود برکنار کرد، اگرچه بعداً یک قاضی آنها را به کار خود بازگرداند. او از تصاویر بتمن در تبلیغات کمپین و رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کند و خود را «جنگجوی جنایتکار» می‌نامد، و گاهی اوقات از تانکی که دفترش در اختیار دارد در طول حملات استفاده می‌کند.

او در سال 2008 پس از اولین دوره ریاست جمهوری خود نتوانست در انتخابات مجدد پیروز شود و هنگامی که رای دهندگان او را در سال 2012 به قدرت بازگرداندند – متهم به استفاده از دفترش برای منافع شخصی – استیضاح شد. .

در سال 2016، پس از اینکه زنی را در یک خانه مدل در گوینت کانتی، در شمال شرقی آتلانتا تیراندازی کرد و زخمی کرد، او اعتراضی به اتهام رفتار بی پروا نکرد. هم او و هم این زن گفتند تیراندازی در سال 2015 تصادفی بود که در حالی رخ داد که آنها تاکتیک های پلیس را تمرین می کردند.

[ad_2]

Leave a reply