کارمند مداری شهرستان Leflore در مورد کشف حکم 1955 در پرونده Emmett Till

[ad_1]

شهرستان لفلور، خانم. (WJTV) – یک ارتباط حکمی با پرونده Emmett Till در دادگاه شهرستان Leflore پیدا شد.

کارمند مداری شهرستان لفلور، الموس استاکستیل، یک کپی از حکم 1955 برای کارولین برایانت دانهام را در اختیار WJTV 12 News قرار داد. در این حکم دو فردی که در این پرونده تحت تعقیب بودند، جی دبلیو میلام و روی برایانت ذکر شده است. هر دو مرد از قتل تیل توسط هیئت منصفه کاملا سفیدپوست تبرئه شدند.

نام خانوادگی مندرج در حکم خانم است. روی برایانت، که کارولین برایانت دانهام است. در طرف دیگر حکم، کلانتر آن زمان سند را امضا کرد و گفت: “خانم روی برایانت در شهرستان من پیدا نشد.”

این یافته ها مقامات را به بررسی این حکم واداشته است. کپی های حکم به کلانتر شهرستان لفلور، ریکی بنکس، تحویل داده شده است که روز چهارشنبه اسناد را درخواست کرد.

این کشف به لطف کار بی وقفه کیث بوچمپ، فیلمسازی که با مستندش «داستان ناگفته امت تیل» شناخته می شود، صورت می گیرد.

Beauchamp در مورد حکم پرس و جو کرد. ظرف سه ساعت در زیرزمین کارمند مدار کانتی Leflore، حکم پیدا شد.

“من به پرونده نگاه کردم. من به مدارک موجود در پرونده نگاه کردم، و درست است، این حکم اولیه بود که به دو نفر ابلاغ شده بود، اما طبق حکم خانم به شخص سوم ابلاغ نشده بود. روی برایانت. من از شنیدن آن هیجان‌زده شدم. همچنین متعجب شدم زیرا مانند دنبال سوزنی در انبار کاه می‌گردید. آنها باید کاملاً خوش شانس بودند تا آن را پیدا کنند. وقتی این کار را انجام دادند، من گفتم: “وای”” استوکستیل گفت. .

جریبو هیل، وکیل حقوق مدنی، گفت که احتمالاً باید برای رسیدگی به حکم و ارائه آن به قاضی مراجعه کنند، زیرا زمان زیادی سپری شده است.

هیل گفت این حکم به عنوان شواهد ملموس جدید در نظر گرفته می شود و امیدوار است که مجریان قانون هم اکنون برای ارائه حکم به برایانت دانهام اقدام کنند.

[ad_2]

Leave a reply