چگونه می توان تعامل و بهره وری کارکنان را در یک محیط از راه دور ارتقا داد

[ad_1]

Lou Elliott-Cysewski، یکی از اعضای سازمان کارآفرینان (EO) در سیاتل، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Coolperx، یک شرکت تجاری خالص از نظر اقلیم خنثی است. او در مأموریتی است تا صنعت تجارت را از یک آلوده کننده سمی محیطی به یک رابط وجدانی از مردم و ارزش ها تبدیل کند. ما از لو پرسیدیم که چگونه می توان مشارکت و بهره وری کارمندان را در محیط کار از راه دور امروز ارتقا داد. این چیزی است که او به اشتراک گذاشته است.

همه گیری جهانی بدون شک روند کار از راه دور را تسریع کرد. امروزه، با وجود دسترسی آسان به واکسن و افزایش بازگشایی درهای شرکت، 67 درصد از مشاغل یقه سفید هنوز از خانه به صورت تمام وقت یا پاره وقت انجام می شود. بسیاری از کارفرمایان مزایای این روش کار انعطاف پذیرتر را از نظر کاهش هزینه می بینند. اما، کارمندان نیز این کار را انجام می دهند و در زمان با ارزش صرفه جویی در ترافیک یا حمل و نقل عمومی در میان لیست طولانی مزایا صرفه جویی می کنند.

با این حال، همه ما می دانیم که کار از خانه (WFH) با مجموعه ای منحصر به فرد از چالش ها همراه است. فرسودگی شغلی کارکنان در بالاترین حد خود قرار دارد. همراه با کمبود استعدادهای جهانی که با استعفای بزرگ تشدید شد، کارفرمایان باید بیش از هر زمان دیگری برای ارتقای مشارکت و در نتیجه بهره‌وری عمدی باشند.

هسته اصلی کسب و کار شرکت من حول محور تعامل معنادار از طریق هدیه دادن آگاهانه است. شرکت ما از همان ابتدا دارای یک تیم کاملاً از راه دور بود. در اینجا چیزی است که من برای ارتقاء تعامل و بهره وری در یک محیط از راه دور یاد گرفته ام:

همه چیز را کوتاه نگه دارید.

دامنه توجه در یک محیط مجازی کوتاهتر از حضوری است، بنابراین جلسات باید کوتاهتر و مختصرتر باشند. من و تیمم از طریق آماده سازی بر خستگی جلسه غلبه می کنیم: اهداف هر جلسه به وضوح بیان می شود، دستور کار مشخصی تنظیم می شود، و همه می دانند که چه چیزی و چه زمانی باید سهم خود را از داده ها گزارش دهند.

ثبت نام.

اکنون زمان کاهش 1:1 جلسات نیست. باز هم، این تعاملات را کوتاه نگه دارید، اما مطمئن شوید که از اعضای تیم بپرسید که چگونه در داخل و خارج از کار انجام می دهند، زیرا خطوط بین زندگی حرفه ای و شخصی بیش از هر زمان دیگری مبهم است. سپس، پیگیری کنید. وقتی یکی از اعضای تیم مشکلاتی را با من در میان می‌گذارد، یادداشت می‌کنم و پیگیری می‌کنم تا ببینم در آن شرایط چگونه عمل می‌کنند.

ارتباط کلامی صریح را ترویج دهید.

در تنظیمات از راه دور، افراد در تلاش برای درک یکدیگر بدون سیگنال‌های غیرکلامی معمولی هستند که به طور طبیعی وقتی در یک اتاق هستیم اتفاق می‌افتد. افراد باید بدون این اطلاعات اضافی که می‌تواند منجر به خستگی، سردرد و بی‌تفاوتی نسبت به «نمایش» آنلاین شود، سخت‌تر کار کنند. در نتیجه، بدون تکیه بر زبان بدن یا سایر نشانه های غیرکلامی، تا حد امکان صریح و صریح باشید.

از وقفه های مداوم خودداری کنید.

اعلان ها بهره وری را از بین می برند. تیم من با به حداقل رساندن “پینگ” کردن یکدیگر در طول روز و آوردن موضوعات به طور مستقیم به جمع روزانه ما، این مشکل را حل می کند. به این ترتیب، ما بیشتر احتمال دارد که سوالات مختصر بپرسیم و پاسخ‌های واضحی دریافت کنیم.

پیروزی های بزرگ یا کوچک را جشن بگیرید.

با گذشت زمان، محیط های دور می تواند عوارض خود را به همراه داشته باشد و منجر به احساس انزوا شود. کارفرمایان باید مراقب مشارکت تک تک کارکنان و همچنین تلاش‌های گروهی بزرگ‌تر باشند و فرهنگ جشن و پیوند را تشویق کنند. در اینجا، کلید موفقیت، تصدیق برنده‌ها در داخل و خارج است. برای مثال، برنده های شخصی و گروهی را در رسانه های اجتماعی به صورت عمومی به اشتراک بگذارید. در داخل، از زیرساخت‌های موجود (خبرنامه‌ها، جلسات سراسری شرکت، و غیره) استفاده کنید تا از سختی کار همه قدردانی کنید.

سلامتی کلی را ارتقا دهید.

تیم خود را تشویق کنید تا رویکردی فعالانه برای سلامتی داشته باشند. ما با مدیتیشن در جلسات دوشنبه خود و ارائه بورسیه تحصیلی برای کارمندان برای استفاده از آن برای سلامت روحی و جسمی، سلامتی را ارتقا می دهیم و قدردانی را به نمایش می گذاریم. به کارمندان خود نشان دهید که سلامتی و تندرستی ضروری هستند، بسیار بهتر از این است که فقط به آنها بگویید.

این یک چیز است که اعضای تیم خود را از طریق تکنیک های مختلف درگیر نگه دارید و دیگری تبدیل مشارکت به سودآوری. سس مخفی رهبری نامیده می شود.

این مسئولیت شما به عنوان یک رهبر است که به هر یک از اعضا این احساس را بدهید که کمک مفیدی به کل گروه و موفقیت کلی شرکت می کنند. این سرمایه گذاری شخصی منجر به احساس تعلق می شود که برای موفقیت بسیار مهم است. ارتش نمونه بسیار خوبی از این موضوع است. ارتش هنر ایجاد تیم های متحد و کارآمد از راه دور را به کمال رسانده است.

به عنوان قطب نما برای شرکت، این شما هستید که باید این حس تعلق را ایجاد کنید. و هیچ راهی برای انجام آن بهتر از هدف وجود ندارد. بله، به عنوان یک تجارت، احتمالاً مشکلی را ایجاد کرده اید که می توانید برای مشتریان خود حل کنید. اما آیا این هدف به اندازه کافی بلندپروازانه است که مردم را دور هم جمع کند؟ در دوران خدمتم در ارتش، عشق ما به کشورمان و ارزش های آن همه ما را متحد کرد. چه هدف بالاتری را می توانید شناسایی کنید تا مردم را به این شکل منسجم گرد هم بیاورید؟

در زمان هرج و مرج، رهبران بزرگ متولد می شوند. درک اینکه چگونه به تیم خود کمک کنید تا بقای خود را در گذشته و به سمت شکوفایی پیش برود، می تواند یک محل کار سالم را در حال حاضر و در آینده تضمین کند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]