چگونه جسیکا آلبا با سندروم خیانتکار مقابله می کند

[ad_1]

در سال 2011، جسیکا آلبا شرکت Honest را تأسیس کرد، پس از تولد دخترش، آنر، او متوجه شد که محصولات کودک اغلب حاوی مواد شیمیایی مضر زیادی هستند. ارزش این شرکت که در ماه مه 2021 عمومی شد، حدود 550 میلیون دلار است و از آن زمان عرضه های خود را به انواع کالاهای خانگی گسترش داده است.

آلبا با تنشیا کار سردبیر All The Hats درباره ارائه ایده‌های خود به بازار و اینکه چگونه باید در ابتدا محصولات خود را محدود می‌کرد، صحبت کرد: “پیشنهاد اولیه من … خیلی بزرگ بود. حدود 100 صفحه بود.” با اشاره به اینکه او در ابتدا می خواست شرکتی ایجاد کند که رویکردی اخلاقی و کل نگر برای تولید همه چیز از رنگ گرفته تا مبلمان و مواد شوینده داشته باشد. اما، او متوجه شد که “رویکرد بسیار ملموس تر، 17 محصول در خانه، مراقبت از پوست و نوزاد بود.”

آلبا همچنین در مورد سفر خود به عنوان یک کارآفرین، اشتیاق خود برای اطمینان از اینکه زنان دیگر مجبور به تکرار مبارزات او نخواهند شد، و اینکه چگونه حتی با احساس سندرم فریبکار دست و پنجه نرم می کند، صحبت کرد. او می‌گوید: «می‌دانم که برخی از دیوارها را خراب کرده‌ام، از برخی تپه‌ها بالا رفته‌ام و همه این کارها را انجام داده‌ام. “لعنت خواهم شد اگر شخص دیگری مجبور شود دوباره این کار را انجام دهد.”

[ad_2]