چهار شهروند می سی سی پی در پرونده های جنایی مختلف محکوم شدند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – دادستان کل لین فیچ (R-Miss.) اعلام کرد که چهار مرد در پرونده های جنایی جداگانه محکوم شده اند.

در 8 مارس 2023، دادستان ها گفتند که ادوارد آنتونی رحیم از هاتسبورگ به 20 سال حبس در اداره اصلاحات می سی سی پی (MDOC) محکوم شد که 12 سال از این سال ها باید گذرانده شود و هشت سال باقی مانده به دلیل یک مورد به تعلیق درآمد. تشدید خشونت خانگی رحیم همچنین به اتهام ضرب و جرح ساده و خشونت خانگی به شش ماه محکوم شد که همزمان با این حکم اجرا شود.

در 9 مارس 2023، دادستان ها گفتند که مایکل جروم مورفی، دادگاه کورتلند، محکوم شد 40 سال در حضانت MDOC، با 8 سال خدمت، پنج سال مشروط تحت نظارت و 27 سال آزمایش بدون گزارش برای یک مورد در اختیار داشتن مواد استثمار کودکان.

در 10 مارس 2023، دادستان ها گفتند که دیوید هاموند از پتال به 20 سال حبس MDOC، با شش سال خدمت و پنج سال نظارت پس از آزادی MDOC، به دلیل یک مورد استثمار کودکان محکوم شد. هاموند پس از آزادی از زندان باید به عنوان مجرم جنسی ثبت نام کند.

در 10 مارس 2023، دادستان ها گفتند که جاستین لنس دوکر، از کریر، به 20 سال حبس در MDOC با هشت سال حبس روز از نو، و به دنبال آن پنج سال آزادی تحت نظارت از MDOC، به دلیل یک فقره استثمار از کودکان محکوم شد. . دوکر پس از آزادی از زندان ملزم به ثبت نام به عنوان مجرم جنسی خواهد بود.

[ad_2]

Leave a reply