چند نفر از می سی سی پی برای بخشودگی وام دانشجویی بایدن تایید شدند؟

[ad_1]

(NEXSTAR) – یک ماه قبل از اینکه دادگاه عالی برای رسیدگی به استدلال ها در مورد دو پرونده به چالش کشیدن برنامه بخشودگی وام دانشجویی جو بایدن، رئیس جمهور وقت آمریکا برنامه ریزی کند، کاخ سفید اطلاعات ایالت به ایالت حدود 26 میلیون آمریکایی را منتشر کرد که پیش از این درخواست کاهش بدهی کرده بودند. برنامه در اواخر سال گذشته بسته شد.

درخواست برای برنامه کمک مالی بایدن برای کمتر از یک ماه باز بود تا اینکه دولت مجبور شد آن را پس از چالش های قانونی حذف کند.

پیش از آن، بیش از 26 میلیون وام گیرنده وام دانشجویی می توانستند درخواست های خود را ارسال کنند. طبق آخرین داده‌های کاخ سفید، اکثر این درخواست‌ها – نزدیک به 16.5 میلیون – به طور کامل تأیید شدند و برای تخلیه به سرویس‌دهندگان وام منتقل شدند.

دو تا از بزرگترین ایالت ها – کالیفرنیا و تگزاس – بیشترین تعداد متقاضی و فرم های تایید شده را داشتند در حالی که ایالت های کم جمعیت – وایومینگ و آلاسکا – کمترین تعداد متقاضی را داشتند.

این نقشه تعاملی ایالت های دارای بیشترین متقاضی را نشان می دهد:

!function(){“use strict”;window.addEventListener(“message”,(function(e){if(void 0!==e.data[“datawrapper-height”]){var t=document.querySelectorAll(“iframe”);for(var a در e.data[“datawrapper-height”])for(var r=0;r

در اواخر نوامبر، وزارت آموزش شروع به اطلاع رسانی به میلیون ها وام گیرنده کرد که درخواست آنها برای تخفیف وام تایید شده است. در آن زمان، این برنامه قبلاً در دادگاه به چالش کشیده شده بود و این بخش قادر به پرداخت وام نبود.

نقشه تعاملی زیر نشان می‌دهد که چه تعداد از وام‌گیرندگان در هر ایالت درخواست کاهش بدهی وام دانشجویی خود را تأیید کرده‌اند.

!function(){“use strict”;window.addEventListener(“message”,(function(e){if(void 0!==e.data[“datawrapper-height”]){var t=document.querySelectorAll(“iframe”);for(var a در e.data[“datawrapper-height”])for(var r=0;r

در پاییز، دولت بایدن داده‌هایی را منتشر کرد که نشان می‌داد چند وام گیرنده، بر اساس ایالت، واجد شرایط دریافت وام دانشجویی هستند. باز هم، انتظار می‌رفت که ایالت‌های با جمعیت بیشتر – کالیفرنیا، فلوریدا، نیویورک و تگزاس – بیشترین وام‌گیرندگان وام دانشجویی را داشته باشند.

در اکثر ایالت ها، نیمی یا بیشتر از وام گیرندگانی که انتظار داشتند برای بخشش وام درخواست کنند، قبل از لغو درخواست، توانستند درخواست دهند.

هفته گذشته، رئیس جمهور بایدن گفت دولت او “مطمئن است که برنامه کاهش بدهی دانشجویان ما کاملا قانونی است.”

دیوان عالی در دو مورد در مورد این برنامه در فوریه به استدلال شفاهی رسیدگی خواهد کرد. 28: یکی از شش ایالت تحت رهبری جمهوری خواهان و دیگری از دو وام گیرنده فردی که واجد شرایط دریافت حداکثر تخفیف 20000 دلاری نبودند. دولت بایدن استدلال کرده است که هیچ یک از گروه های رقیب توانایی قانونی برای شکایت بر سر این برنامه را ندارند.

از پایان ژانویه، پرداخت وام دانشجویی و اقلام تعهدی سود معلق مانده است. انجماد برای مدتی از بین نخواهد رفت – یا 60 روز پس از رفع چالش های حقوقی معلق، یا در پایان ماه اوت اگر تا پایان ژوئن راه حلی وجود نداشته باشد.



[ad_2]

Leave a reply